Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Best Western Brussel South

Hotel Best Western Brussel South

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Brussel South voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 12 reviews

• Sportfaciliteiten

12 Reviews over Best Western Brussel South

• 6Anoniem26-05-2018

Viel tegen

Via een veiling dit hotel gereserveerd. Als eerste konden wij va onze mobiele navigatie het hotel niet vinden, wat erg vervelend was. Met moeite toch het hotel kunnen vinden, wel dit aangegeven bij het inchecken. Hotel kamer was prima. Alleen een te klein bed voor 2 personen. Douche cabine kan niet sluiten waardoor overal water op de grond tegels komt. Het verkeer hoor je niet van buiten. Alleen wel als je buurman/vrouw de wc doorspoelt of kucht in een andere kamer. Ook klappen de deuren van de hotel kamers hard dicht, veel wakker gelegen ‘s nachts. Verder het ontbijt besteld voor €13,50 p.p. wat uiteindelijk best tegen viel. Brood was erg hard. Ook weinig informatie gekregen over de stad Brussel. Wel kregen wij een kaart van de stad Brussel mee. Dit hotel is na onze ervaringen geen aanrader.

• 8Perfect hotel aan de snelweg16-09-2017

Prima hotel!

Mooie, nieuwe kamers. Lekkere douche. Genoeg parkeerplaatsen. Direct aan de snelweg, wij hebben hier echter niks van gemerkt. Voor ons perfect om door te reizen. Enige minpunt: je hoort regelmatig een deur dichtslaan.

• 4Michelle14-01-2017

Kat in de zak

Via veiling bij dit hotel terecht gekomen. Aangekomen bij dit hotel was de resevering niet goed binnen gekomen en personeel kwam daar door bot over.. avond eten was daar niet mogelijk omdat 1 collega te laat was en dus niet zeker was of het restaurant open zou gaan. Door de heftige sneeuwval konden wij ook niet rijden en waren we genoodzaakt om naar tankstation te gaan om eten te halen. Kamer was goed. We hadden een puppy mee op de site staat huisdieren toegestaan maar niet dat je €7,- moest betalen. Ontbijt was zeer slecht yohurt was al 3 dagen over de datum. Je zit ook met het ontbijt erg op de kijk. Personeel kijkt of je niet te veel neemt erg vervelend! Het lijkt net een internaat

• 8Erik te kamp13-08-2016

Goed verblijf

Via vakantieveiling een bod gedaan en verrassend genoeg was ik ook nog de winnaar. Hotel ligt aan de snelweg en is te bereiken via een achterdoor weggetje van het benzinestation wat aan de overkant ligt. Wij zijn doorgereden naar de volgende afslag en daar terug de snelweg op. Vriendelijk ontvangen door frederic en heeft ons goed uitgelegd wat je moet zien m.b.t. Brussel. Ook een goede tip, neem de metro naar het fantastische centrum van Brussel. Lijn 5 en uitstappen op centraal. Dagkaarten 24u kost 7.50. Hotelkamer is redelijk geluiddicht, je hoort dus geen auto's, wel de mensen op de gang. Mooie tv aan de muur met gelukkig ned1 2 en 3. Douche is mooi, alleen niet handig de douche kop zit vast aan de muur,en de douchecabine is maar voor de helft afgesloten,dus het wordt een natte bedoeling. Ontbijt was erg goed, alles werd goed aangevuld.

• 4lina08-06-2013

Een verschrikkelijke nacht

Helaas heb ik geen goede ervaringen met dit hotel. De douchekop was kapot en het water spoot alle kanten op, waardoor mijn kledingstukken kleddernat waren. Het matras was heel slecht; ik lag op de veren. De matrassen zijn daarnaast erg klein/smal voor twee personen; ik was alleen maar als mijn man was meegekomen was er niet genoeg ruimte geweest. Het hotel is erg gehorig, je kan van je buren meegenieten. Op de gang vlak voor mijn kamer hebben ze een zithoek gemaakt. Om twee uur in de nacht gingen daar een stelletje Franstalige afrikanen zitten, en het is dus zo gehorig dat je alles kunt horen wat ze zeggen. Heel vervelend. Zelfs toen ik ze aansprak op de overlast en ze heel zacht gingen praten was het alsof ze naast mijn bed stonden. Ontbijt wel redelijk en het personeel vriendelijk, maar voor mij is het belangrijkste een goede nachtrust, vooral omdat ik de volgende dag weer veel kilometers moest maken. Eén keer en nooit weer.

• 5Jan15-04-2013

Voor ons niet nog eens

Via veiling een boeking gedaan, dit was allemaal prima in orde. Kamers zeer gehorig je hoort echt ALLES van je buren sex, rochelen, toilet bezoek enz enz. Kamer op zich netjes en schoon. Wasbak spoelt niet door. Ramen hebben geen kiep stand daardoor verplicht dicht 's nachts anders stap je zo naar binnen vanaf de parkeerplaats. Raar is het dat er 1 stoeltje aanwezig is in een 2 persoonskamer. Personeel vriendelijk en behulpzaam ontbijt goed maar niet speciaal beetje prijzig.

• 7Piet11-09-2012

goede tussenstop

Nieuw hotel met goede bedden. Is vanuit Nederland lastig te vinden. Tom2 helpt niet goed. Fietsen mochten in linnenkamer gestald worden.

• 8Elly 22-05-2012

Prima hotel voor als je met de auto bent

Het BW Hotel Brussel South is gelegen langs de snelweg, (geen geluidsoverlast v.h. verkeer.)

Het hotel is vooral functioneel gebouwd. Van binnen verrassend modern en strak ingericht.

Hartelijke ontvangst door behulpzaam personeel,men spreekt er Nederlands en Frans. Nette kamer,met een prima 2 pers. bed, flatscreen tv en nette badkamer.

Gratis internet via pc in de lobby. Free wifi in het hele hotel aanwezig.

Ontbijt : Ontbijtruimte is modern,strak en wit. ( zie foto's ) Het ontbijt was goed verzorgd, alles werd voortdurend bijgevuld. Zelf afgebakken vers stokbrood, croissantjes, chocolade broodjes etc. Tip: vraag aan de receptionist(e) welk tijdstip het handigst is om te ontbijten, omdat er soms ook groepen overnachten.

Receptie gaf ons tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. Lobby heeft een aantal zitjes, en een bar waar je tegen normale prijzen een lekker glas wijn of een lokaal biertje kunt drinken. Gezien de ligging v.h. hotel is het hebben van een auto wel een must.

• 5jajo14-05-2012

niet voor herhaling

Hotel moeilijk te vinden.Recepioniste niet echt klantvriendelijk.Hadden bon van veiling maar deze site haalt de beoordelingen eraf.Kleine kamer zachte smalle bedden kussen ook niet geweldig.Na een douche badkamer goed nat scherm is te klein.Leek op asielzoeker centre grauw en saai hotel. Ontbijt ten opzichte van andere hotels karig.Niet echt goed schoongemaakt de kamer.Brussel mooie stad.s avonds ook niet echt gezellig in brasserie vh hotel.Omgeving is niks te doen kale grond.Nee hier zien ze ons niet meer.dit is echt een hotel op doorreis als je het vind.

• 8dvdongen198529-04-2012

Super goed hotel!

Echt een super goed hotel! Ruime gratis parkeerplaats. Modern ingericht hotel, is aan alles terug te merken; de lobby, het ontbijtgedeelte, de receptie. Ook de kamers zien er keurig uit; lekkere bedden, hip en strak ingericht, flat-screen tv, mooie nette badkamer met prima föhn. Ondanks dat het langs de snelweg ligt, hoor je niks van de langsrazende auto's. 2 minpuntjes; de kussens waren niet zo fijn en het ontbijt had wel aangevuld mogen worden

Hotel Best Western Brussel South info

• AirconditioningBeschikbaar