Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Berlaymont Brussels

Hotel Berlaymont Brussels

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Berlaymont Brussels voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 86 reviews

• Sportfaciliteiten

90 Reviews over Berlaymont Brussels

• 8KR03-02-2014

Prima!!

Een heerlijk mooi hotel vlakbij het grote gebouw van de Europese commissie. De kamer zijn netjes en voldoen prima, je bent uiteindelijk toch de hele dag op stap in de stad. Het ontbijt is uitgebreid en prima verzorgd. Wij hadden een hele leuke aanbieding waarbij ook een 3-gangendiner zat en dat was erg goed. Wij waren er vanaf vrijdagmiddag tot zondag en dan is het vanaf 18 uur gratis parkeren voor de deur voor het hotel, als er tenminste plek is. Ligging is maar 100 meter vanaf het metrostation en dan binnen een minuut of 5 midden in het centrum van Brussel. Neem een 24 uurs kaart die je koopt bij een automaat en je kan dan heel Brussel door met de metro. Wat ons betreft een aanrader.

• 9ivdk06-11-2013

Super hotel

Ligging in rustige buurt, met leuke eettentjes rondom het hotel. De metro was 100 m lopen en vanuit daar zat je na 3 haltes in het centrum. Het hotel was mooi en het ontbijt echt geweldig!!

• 9Jaap10-04-2012

Fantastisch hotel

Zeergoed hotel Uitermate vriendelijk personeel.M ooie kamer en zeergoed ontbijt buffet

• 10Anko07-01-2012

Super hotel in Brussel!

Hotel Silken in Brussel geboekt via touroperator. Hierdoor een superaanbieding, inclusief ontbijt. En dat ontbijt is super! Ook nog in het 'spa' gedeelte geweest: kosten €20,00 voor ons vieren (2 kinderen gratis: 11 en 14 jaar). Mooie, rustige kamers. Prima bedden en als plus: een tussendeur tussen 2 kamers (wel geluiddicht). Uitstekende service, zeer vriendelijk. We hebben auto geparkeerd in een parkeergarage in de buurt (scheelt 9,- per dag t.o.v. hotel). We hebben nog nooit in zo'n luxe hotel overnacht: prijs-kwaliteit in orde: relatief goedkoop. Hotel ligt naast Europese Commissie: inspirerende, rustige plek, met metrostation zeer nabij. We komen hier zeker terug: Brussel is prachtig, hotel is prachtig.

• 3R.B Moet07-11-2011

Nooit meer!

Hotel Silkens ziet er als eerste indruk wel oke uit.De receptie en de entree beloven iets goeds. De kamers waren echter zo bedompt en klein,met oude meubels ingericht,we zijn hier echt van geschrokken! Na een dagje door Brussel gestruind te hebben,snak je naar een comfortabel bed,maar dat was keihard en het straatlawaai ook! De ramen dicht doen was geen optie,want dan stik je er. En een kwartiertje lopen naar de Grote Markt?Vergeet het maar!3 kwartier,onderweg genieten van de vele bedelaars en daklozen.Niet te geloven.Ik ben nog nooit zo vroeg uitgecheckt bij een hotel!

• 9mangrovereader07-10-2011

Mooi hotel in Brussel!

Zeer mooi hotel in de Europese wijk van Brussel. Hotel is modern en heeft een eigen - maar zeer kleine (smalle) - parkeergarage.

• 9L. Fransen18-07-2011

Goed, luxe hotel!

Het hotel is gelegen op een paar minuten lopen van het metrostation. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn goed verzorgd en luxe. Vanuit onze hotelkamer konden we het Atomium zien liggen! Het ontbijt was zeer divers en smaakte goed. Een aantal personeelsleden deden moeite om Nederlands te spreken, maar een aantal ook niet. De communicatie verliep wel goed in het Engels. Onder het hotel ligt een parkeergarage, deze is wel erg smal!

• 7Sander05-02-2011

Nette kamers, mindere service

De kamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Alleen het personeel van de receptie is niet zo vriendelijk. Ze spreken daar bovendien geen Nederlands, wel gebrekkig Engels. Het hotel ligt in de Europawijk, maar wel op honderd meter van een metrostation, waarmee je met 5 minuten in het centrum van de stad bent.

• 7E.04-01-2011

Over het algemeen goed

Over het algemeen was het aardig verblijf in het Berlaymont. Dit bestaat uit een aantal pluspunten en minpunten.

De pluspunten zijn: Het is vlakbij een metrostation gelegen, deze lijn gaat direct naar Brussel CS. De kamer was ruim, in de badcel was een geluidsinsallatie hierop kon er naar de zenders van TV worden geluisterd. De SPA die het hotel had was echt heerlijk, eerste dag was het Turkse Stoombad defect, maar de tweede dag werkte hij weer. Ontbijt is vrij uitgebreid.

De minpunten zijn: Roomservice spreekt amper Engels en geen Nederlands en willen geen eens een portie friet maken. Veder vertikt, zoals ik hieronder al heb gelezen, het personeel om Nederlands te spreken. De sinaasappelsap moesten de gasten ZELF persen. Het toilet in de kamer stonk bij aankomst naar pis. Het raam was bij aankomst al kapot, het handvat kon er zo worden afgehaald. Ook is het hele hotel opgestookt, net zoals de kamer. Ook al is de verwarming uit, het is nog steeds een sauna.. Gelukkig was er airco..

• 9JACQUELINE03-01-2011

Luxe

In mei 2008 hier gelogeerd. Prachtig hotel. Mooie kamer, maar wel erg klein. Heerlijk uitgebreid champagne ontbijt gehad. Vriendelijk personeel, vlotte incheck.

Hotel Berlaymont Brussels info

• AirconditioningBeschikbaar