8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Berlaymont Brussels voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Berlaymont Brussels in het Nederlands

Prima!!

KR
3-2-2014

Een heerlijk mooi hotel vlakbij het grote gebouw van de Europese commissie.

De kamer zijn netjes en voldoen prima, je bent uiteindelijk toch de hele dag op stap in de stad. Het ontbijt is uitgebreid en prima verzorgd. Wij hadden een hele leuke aanbieding waarbij ook een 3-gangendiner zat en dat was erg goed. Wij waren er vanaf vrijdagmiddag tot zondag en dan is het vanaf 18 uur gratis parkeren voor de deur voor het hotel, als er tenminste plek is. Ligging is maar 100 meter vanaf het metrostation en dan binnen een minuut of 5 midden in het centrum van Brussel. Neem een 24 uurs kaart die je koopt bij een automaat en je kan dan heel Brussel door met de metro. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2014

Super hotel

ivdk
6-11-2013

Ligging in rustige buurt, met leuke eettentjes rondom het hotel. De metro was 100 m lopen en vanuit daar zat je na 3 haltes in het centrum.

Het hotel was mooi en het ontbijt echt geweldig!!

Gereisd met partner in oktober 2013

Fantastisch hotel

Jaap
10-4-2012

Zeergoed hotel

Uitermate vriendelijk personeel.M

ooie kamer en zeergoed ontbijt buffet

Gereisd met partner in augustus 2011

Super hotel in Brussel!

Anko
7-1-2012

Hotel Silken in Brussel geboekt via touroperator. Hierdoor een superaanbieding, inclusief ontbijt. En dat ontbijt is super! Ook nog in het 'spa' gedeelte geweest: kosten €20,00 voor ons vieren (2 kinderen gratis: 11 en 14 jaar).

Mooie, rustige kamers. Prima bedden en als plus: een tussendeur tussen 2 kamers (wel geluiddicht).

Uitstekende service, zeer vriendelijk. We hebben auto geparkeerd in een parkeergarage in de buurt (scheelt 9,- per dag t.o.v. hotel).

We hebben nog nooit in zo'n luxe hotel overnacht: prijs-kwaliteit in orde: relatief goedkoop.

Hotel ligt naast Europese Commissie: inspirerende, rustige plek, met metrostation zeer nabij.

We komen hier zeker terug: Brussel is prachtig, hotel is prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Nooit meer!

R.B Moet
7-11-2011

Hotel Silkens ziet er als eerste indruk wel oke uit.De receptie en de entree beloven iets goeds.

De kamers waren echter zo bedompt en klein,met oude meubels ingericht,we zijn hier echt van geschrokken!

Na een dagje door Brussel gestruind te hebben,snak je naar een comfortabel bed,maar dat was keihard en het straatlawaai ook!

De ramen dicht doen was geen optie,want dan stik je er.

En een kwartiertje lopen naar de Grote Markt?Vergeet het maar!3 kwartier,onderweg genieten van de vele bedelaars en daklozen.Niet te geloven.Ik ben nog nooit zo vroeg uitgecheckt bij een hotel!

Gereisd met vrienden in november 2011

Mooi hotel in Brussel!

mangrovereader
7-10-2011

Zeer mooi hotel in de Europese wijk van Brussel. Hotel is modern en heeft een eigen - maar zeer kleine (smalle) - parkeergarage.

Gereisd met partner in januari 2011

Goed, luxe hotel!

L. Fransen
18-7-2011

Het hotel is gelegen op een paar minuten lopen van het metrostation. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn goed verzorgd en luxe. Vanuit onze hotelkamer konden we het Atomium zien liggen! Het ontbijt was zeer divers en smaakte goed. Een aantal personeelsleden deden moeite om Nederlands te spreken, maar een aantal ook niet. De communicatie verliep wel goed in het Engels. Onder het hotel ligt een parkeergarage, deze is wel erg smal!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Nette kamers, mindere service

Sander
5-2-2011

De kamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Alleen het personeel van de receptie is niet zo vriendelijk. Ze spreken daar bovendien geen Nederlands, wel gebrekkig Engels. Het hotel ligt in de Europawijk, maar wel op honderd meter van een metrostation, waarmee je met 5 minuten in het centrum van de stad bent.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Over het algemeen goed

E.
4-1-2011

Over het algemeen was het aardig verblijf in het Berlaymont.

Dit bestaat uit een aantal pluspunten en minpunten.

De pluspunten zijn:

Het is vlakbij een metrostation gelegen, deze lijn gaat direct naar Brussel CS.

De kamer was ruim, in de badcel was een geluidsinsallatie hierop kon er naar de zenders van TV worden geluisterd. De SPA die het hotel had was echt heerlijk, eerste dag was het Turkse Stoombad defect, maar de tweede dag werkte hij weer. Ontbijt is vrij uitgebreid.

De minpunten zijn:

Roomservice spreekt amper Engels en geen Nederlands en willen geen eens een portie friet maken. Veder vertikt, zoals ik hieronder al heb gelezen, het personeel om Nederlands te spreken. De sinaasappelsap moesten de gasten ZELF persen.

Het toilet in de kamer stonk bij aankomst naar pis. Het raam was bij aankomst al kapot, het handvat kon er zo worden afgehaald. Ook is het hele hotel opgestookt, net zoals de kamer. Ook al is de verwarming uit, het is nog steeds een sauna.. Gelukkig was er airco..

Gereisd met vrienden in december 2010

Luxe

JACQUELINE
3-1-2011

In mei 2008 hier gelogeerd. Prachtig hotel. Mooie kamer, maar wel erg klein. Heerlijk uitgebreid champagne ontbijt gehad. Vriendelijk personeel, vlotte incheck.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berlaymont Brussels in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berlaymont Brussels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.