Géén boekingskosten

Bentley

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bentley voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Bentley

• 8paula26-10-2013

redelijk hotel

dit is een hotel dat redelijk goedkoop is, redelijke kwaliteit biedt en een eigen parkeerplaats heeft. binnen 15 minuten ben je in het centrum (tramhalte zit vlakbij). de eigen parkeerplaats is ideaal. deze wordt 's ook nachts afgesloten, dus alles staat veilig. hoewel het een oud hotel is, was de douche prima (ik zou wel badslippers meenemen), sliepen de bedden goed en waren de lakens en handdoeken schoon. het ontbijt was simpel, maar lekker en alles was vers.

het hotel ligt in een turkse buurt en er waren 's avonds veel mensen op straat. desondanks hebben we niet het gevoel gehad dat het onveilig was.

het is een oud hotel, de muren kunnen een likje verf gebruiken, de vloeren zijn versleten. ook is het gehorig, want als er iemand een toilet doorspoelt, hoor je dat wel. ook trillen de ramen zachtjes wanneer er een tram langs rijdt. toch viel het ons wel mee, we zaten aan de tuinzijde, zonder aangrenzende kamers (trappen huis aan de ene kant en noodgangetje aan de andere kant).

Hotel Bentley info

Soort hotel