Géén boekingskosten

Bedford

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bedford voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 52 reviews

4.4OnvoldoendeScore uit 52 reviews

• Airconditioning

52 Reviews over Bedford

• 4Aletta20-11-2022

Slecht

Kamer sterk verouderd. Geen minibar. Er stond een doorgezakt bankje en een tafeltje wat zwaar beschadigd was. De wastafel zat een gat in. De kluis op de kamer werkte niet. Ook de wifi was slecht. Ook zeer gehorig. Je hoorde de douche en de wc van de kamer boven je. En dan moest je ook nog borg betalen.... De beide restaurants waren gesloten. Het enige positieve was het ontbijt, dit was goed. Niet heel uitgebreid maar wel voldoende.

• 6Mariët suvee10-02-2018

Matig.

Verouderd hotel met prima kamer voor een 3 ster. Centrale ligging. Je bent zo op de grote markt. Het ontbijt was wel erg slecht. Werd niet aangevuld en zeer sober. Bedden sliepen wel goed. Wij waren maar 1 nachtje, daarvoor prima te doen. Wil je meer comfort en goed eten, zou ik elders kiezen. Auto kun je direct achter hotel parkeren in parkeergarage. (Betaald)

• 9vriendengroep Baarlo31-12-2017

Prima hotel

Grote schone kamer,lekker bed,ontbijt heerlijk. In het centrum,waar je makkelijk alle richtingen met de voet kunt doen. Minpuntje:de garage is een beetje lastig om er heelhuids weer uit te komen;eerst ff verkennen !

• 3michel_philippi07-10-2015

Echt geen 4 sterren waard!

2 nachten verbleven in het Bedford. Centraal gelegen en eigen parkeergarage is prima geregeld. Paar keer te maken gehad met receptie en bar medewerkers. Werd zakelijk op gereageerd; niet meer, niet minder. Helft spreekt geen Nederlands (of wilt dit niet spreken.....). Kamer was gemiddeld van formaat en was schoon. Wat echter voor ons de grootste tegenvaller was, was het ontbreken van de geluids-isolatie. Geluid van naastgelegen kamers kwam keihard bij ons naar binnen. Lijkt wel dat het hotel fungeert als ene grote klankkast! Zelfs het geluid van een stekker in een stopcontact steken, werd versterkt. Laat staan; douchegeluiden, TV, praten enz enz Ontbijt was OK. Maar bij een 4-sterren hotel, had ik toch wel iets meer cq beter verwacht. Kortom; Teleurstellende ervaring van dit hotel!

• 8doortje14-06-2015

centrale ligging

Goede centrale ligging. Totaal geen last gehad van de renovatie. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt met vanalles wat. Druk bezochte eetzaal. Wifi is prima ook in de hotelkamer naar je moet er op de juiste manier op ingelogd zijn........en dan doet hij het overal !!! Heerlijke bedden.....grote ruime kamers.....mooie badkamer......parkeren achter het hotel voor 13 euro per nacht......kaartje inwisselen bij de receptie...... Alles netjes schoon......

• 6Niek26-05-2015

Veel tegenvallers, wel goede ligging

Het hotel heeft een prima ligging, zoals geadverteerd. Wifi alleen beschikbaar in de lobby, werkt echter dramatisch Ontbijt heel druk bezocht, buffet heeft weinig te bieden.

Onze badkamer had een bad, en een douchekop die niet op hoogte gehangen kon worden. Je moest de douchekop dus voortdurend vasthouden. De kamer waarin vrienden van ons verbleven was wel voorzien van een normale douche.

Isolatie is slecht, geluiden vanaf de gang/buren zijn zeer hoorbaar Vriendelijke receptie

• 4Kelly03-03-2015

Nooit meer

Bij aankomst kregen we enkel het kaartje van de kamer in de handen gedrukt en kregen we verder geen uitleg. Zeer onvriendelijk ontvangst dus. Kamer zag er prima schoon uit (netter dan op meeste foto's). Wij zaten alleen aan de straatkant, wat ontzettend veel overlast veroorzaakte. Er is super slecht geïsoleerd waardoor al het geluid van de buren bij jou op de kamer lijkt. Daarnaast was het ontbijt ook echt om te janken, een lullig croissantje met jam meer was er eigenlijk niet. Daarnaast wordt er geschreven dat er WIFI is, dat klopt.. alleen je kan er niets mee want het is mega instabiel! Echt een rot hotel dus. Daarnaast vertelt men je niet dat je op zondag gratis kan parkeren voor de deur, maar laten ze je graag betalen voor de parkeergarage! Wat een top hotel dit, Not! doe het niet, betaal wat meer maar ga hier niet heen

• 8Jan lagewaard25-12-2014

Prima hotel

Ontbijt prima kamers prima prijs kwaliteit heel goed.op 50 meter afstand van manneke pis dus. Midden in het centrum

• 7Cynthia27-05-2014

Geschikt voor een stedentrip, goede ligging

Bij de receptie vond ik de medewerkers niet echt vriendelijk.

De kamer was groot zat met een tweepersoonsbed en televisie waarop je Ned. 1,2 en 3 kon kijken. De badkamer was ook prima met een douche/bad. Het is alleen wel jammer dat het super gehorig is.

Bij het ontbijt zijn we 1 keer geweest...wat een drukte en een bloedhitte daarbinnen zeg!!!! Het ontbijtbuffet zag er ook niet echt uitnodigend uit, dus zijn we weggegaan en in het centrum op zoek gegaan naar een ontbijt. Uiteindelijk hebben we een leuk tentje gevonden op de grote markt met een heerlijk ontbijt!

• 2Patrick&Natascha13-05-2013

4 sterren? M`n reet!!! 2 sterren max!

Bij binnenkomst word je verrast door de mooie grote hal/lobby maar er was geen vriendelijk onthaal door het baliepersoneel en ook bij het inchecken kon er geen glimlach vanaf. Verder kregen we ook geen uitleg of begeleiding naar onze kamer want we moesten zelf vragen waar we naar toe moesten. Al lopend door de gangen kun je duidelijk het verschil zien tussen wel kamers gerestaureerd zijn en welke totaal niet. Eenmaal op de kamer kregen wij het licht niet aan en dit lag niet aan ons want ook de schoonmaakster had er moeite mee. De kamer was erg klein, er zaten schuren in het plafond en vitrage. Ook in de badkamer lag een dikke laag stof. Volgens de papieren en de website zit er een Amerikaans ontbijt bij die aan tafel wordt geserveerd maar in de ontbijtzaal (lees kantine), waar het een saaie boel is, is er lopend buffet wat zeer minimaal qua aanbod was. Ook hier was het personeel ongemotiveerd en keken zij chagrijnig en kon er geen glimlach vanaf. Oftewel nooit meer!

Hotel Bedford info

• AirconditioningBeschikbaar