Hotel Beau Site

4.8Matig

10 reviews over Hotel Beau Site

• 2018
    4Miranda25-08-2018

Smerig, vies hotel! Niet naar toe gaan.

De kamers zijn absoluut niet wat je er van verwacht. Toen we er binnenkwamen kwam de muffe luchtt ons direct tegemoet. De badkamer was totaal niet schoon, rook naar ontlasting en zat vol schimmels. Het rooster in de badkamer zat vol stof en schimmel. Ook de rest van de kamer was niet schoon: handafdrukken op de muur, vieze plekken op de vensterbank. Hard bed, maar dat vinden wij juist prettig. Echter toen we wakker werden hadden we allebei de neus helemaal verstopt zitten van de vieze schimmel/stof lucht. Wij gaan zeker niet opnieuw naar dit hotel en raden iedereen af om er naartoe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7C.Dorl10-12-2012

Eenvoudig maar schoon.

Buiten het centrum gelegen hotel. Eenvoudig maar heel schoon. Mooie badkamer. Vrij kleine ontbijtruimte zodat mensen moesten wachten tot er plek vrij kwam...ontbijt eenvoudig niet te vergelijken met bijv duits ontbijt.. vriendelijk personeel..Volgende keer Brussel boeken wij iets wat dichter bij het centrum ligt..Na een hele dag slenteren te ver vonden wij om terug te lopen...va het centrum met bus 71...vanaf Gare du nord eerst nog 2 haltes met metro lijn 4 en dan overstappen op 71.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 7Frank30-04-2011

Leuk hotel in het centrum van Brussel

Op fietsvakantie in dit hotel geslapen. De kamer was erg warm maar toen we het raam open hadden gezet ging het wel. Het hotel ligt in het centrum van Brussel. Op de bedden liggen (nog) dekens maar dat slaapt prima. Fijne badkamer met bad en toilet. Prima ontbijt en vriendelijk personeel. Fietsen tegen extrra betaling binnen mogen zetten. Het hotel ligt hoog in Brussel, je moet een paar keren een stijle berg op fietsen (lopen).

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9W van der Leeden10-02-2009

Goede service

Zeer goede service. Niet ver van het centrum(vlakbij het Justitiepaleis). Nette kamers.

Gereisd met partner in december 2008

• 7Dennis van Leur01-02-2009

Zeer goede prijs/kwalitieit verhouding

Goed, en simpel hotel op stevige wandelafstand van de "Grote Markt'. In het moderne en zeer chique gedeelte van Brussel. Kamer zijn schoon en prima, service is goed en het personeel erg vriendelijk. Ontbijt in buffet met lekker vers brood. Boek via weekendjeweg of hotelaanbiedingen en je hebt een uitstekend hotel voor een zeek goed prijs. De pakeergarage bied "slechts', plaats voor 2 auto's.

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Lucienne en Jean09-12-2007

De kamers waren schoon en netjes echter zonder enige vorm van luxe. Het ontbijt was eenvoudig maar prima verzorgd. Trouwens voor € 100 voor een nacht met ontbijt mag je tegenwoordig al niet te veel wensen hebben!

Alleen gereisd in december 2007

• 6Ingrid21-10-2007

Hotel dicht in het centrum, kamers zijn ruim genoeg, badkamer ook, alleen de kamers zijn wel wat gedateerd. Ook functioneerde niet alles: de tv niet en de fohn ook niet. Maar aangezien het maar voor 2 nachtjes was, hebben we daar verder geen ' last' van gehad. Wel is alles schoon en netjes! Het personeel verschilt erg in vriendelijkheid en klantgerichtheid. Met name bij het ontbijt moesten we zelf om bestek, borden e.d. vragen. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Ontbijt biedt voldoende variatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 8M.Nijhuis03-09-2006

Goed verzorgd hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn schoon en verzorgd en worden dagelijks schoongemaakt. Het ontbijt is eenvoudig, maar lekker. De afstand naar het centrum is lopend af te leggen, maar met name op de terugweg, na een hele dag struinen door Brussel, erg vermoeiend. We hebben twee nachten in het hotel doorgebracht met z'n tweeen en waren maar 113 euro kwijt.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 7Fille27-06-2006

Hotel ligt ver uit het centrum maar is via openbaar vervoer relatief makkelijk te bereiken. Aan maximumprijs duur voor wat het is. Hotel is wat 'verouderd'(vooral de badkamers). Men was vollop bezig met nieuw tapijt te leggen in de gangen wat voor nogal wat lawaai zorgde. Vriendelijke onthaal en gratis internet aan de receptie.

Gereisd in juni 2006

• 7Alexander Rasink08-05-2006

Aanrader! We verbleven met 3 personen 1 nacht in hotel Beau Site. Op het laatste moment was het geen probleem de 3e persoon bij te boeken. Vriendelijke ontvangst in het Nederlands. De entree is eenvoudig en dat was de kamer ook, maar voldoende aangezien we alleen een plek wilden om te overnachten. Alles functioneerde naar behoren, er was zelfs een zeer goed gevulde minibar (niet gebruikt).

Het ontbijt was eenvoudig doch niets ontbrak: brood, croissants, melk en yoghurt, beleg en koffie/thee. De ontbijtruimte is wel beperkt, dus kom niet te laat. Niettemin was het gezellig met onze 2 Duitse tafelgenoten. Na het uitchecken waren we slechts 76,50 euro armer. Aanrader!

Gereisd in mei 2006

1 tip over Hotel Beau Site

• C.Dorl, 10-12-2012 Rapporteren

Wij kwamen voor de kerstmarkt

0 vragen over Hotel Beau Site

Hotel Beau Site info

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats