Hotel Be Manos

• Sauna

9 reviews over Hotel Be Manos

• 8stéphanie15-11-2012

Superdesign maar geen 5*

Het ligt tegen het Zuid. Een kleurrijke, maar beruchte buurt. Wij vonden dat niet zo erg in 20 minuten te voet sta je in het centrum. Het is een erg designhotel, alles zwart/wit en wel heel donker. Etensruimte geen ramen en ontbijt was bij ons wel triestig, De kaas was hard en vergeeld, weinig vlees, fruitsla een beetje zurig, eitjeskoker werkte niet. Liever minder en maar goed, zou ik als tip meegeven. De kamers zijn wel ruim en origineel met grote spiegel (dames!), ruime badkamer en hadden zelfs een klein balkon met zicht op art deco. Goeie matrassen, dus daaraan zie je wel de sterren. Ik zou er nog naartoe gaan, maar zonder ontbijt.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Willem en Aniek05-12-2010

Hip, stijlvol hotel

Prima vertoeven in dit prachtige design hotel. Enige minpunt is dat de navigatie er niet uit komt hoe naar het hotel te komen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Peter11-10-2010

Interessant voor de afwisseling

Hotel Be Manos is een Hotel met een hoop interessante kanten. De verlichting, kleuren, indeling etc. zijn weldoordacht en interessant om te bestuderen. Het is redelijk aan de kleine kant (de gangen, het ontbijtgedeelte) de douche is in het bad, dankzij de veel te brede dochekop valt de helft van het water naast het bad op de badkamervloer. Echt hartelijk of familiair is het zeker niet, maar dan past ook niet bij de stijl die je hier kunt verwachten. Tussen restaurant en bar is een (verwarmd) buitenterras voor rokers. Het eten in het restaurant was goed en prima verzorgd. Ontbijt is voldoende, vers en afwisselend. De rechauds bij het ontbijt waren uit, en werden niet opnieuw aangestoken ondanks een opmerking hierover. De gasten zijn zeer divers. De bedden zijn heel erg goed, royaal qua afmeting. TV is even zappen naar zenders die ueberhaupt beeld geven, niet echt volgorderlijk qua zenders. Goede uitvalsbasis, de metro is zeer dichtbij, slechts 2 haltes vanaf de Beurs.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9luna24-05-2009

echt trendy !!

Buiten de ligging en dat wist ik reeds bij boeking ,kan ik geen enkel negatief punt vermelden van dit hotel ! Na aankomst in station Brussel zuid stond er inderdaad, zoals afgesproken me iemand op te wachten.. Wat een service, ook al is het hotel vlakbij het station ! Het eten in bijhorend restaurant was uitmuntend en ook het uitgebreide ontbijt kon me zeker bekoren.. Het nette maar kleine welness gedeelte is ook een pluspunt eveneens het prachtige terras met zicht op het atomium. De kamer junior-suite voldeed zeker aan mijn verwachtingen en was prachtig met haar zwart/wit accenten. Dus al bij al een prachtige ervaring en zeker aan te raden

Alleen gereisd in mei 2009

• 9Anton16-04-2009

super design hotel

Het be manos hotel in Brussel ligt in een ietwat ongewone maar levendige buurt. Het hotel is zeer hip en heeft dus zeker dat tikkeltje extra om er met zijn tweetjes een trendy-luxe uitstap van te maken.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8honnepon16-02-2009

Prachtig design hotel

Prachtig design hotel, gelegen op een 500-tal meter van het Zuid Station. Adembenemende kamers in zwart-witte kleuren, goeie service, lekker eten met uitgebreid ontbijtbuffet 's morgens.

prijs is wel aan de hoge kant. In de buurt weinig te beleven. Is wel een smeltkroes van culturen...

Gereisd met partner in februari 2009

• Design hotel, heel mooi interieur, vriendelijk bediening. Metro dichtbij, 2 haltes tot centrum brussel

Gereisd met partner in mei 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald