Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

9 Reviews over Be Manos

• 10Mees08-08-2013

Fantastique

hotel design impeccable tant au point de l'agencement, décor, propreté, services et amabilité du personnel à recommander vivement !!

• 8stéphanie15-11-2012

Superdesign maar geen 5*

Het ligt tegen het Zuid. Een kleurrijke, maar beruchte buurt. Wij vonden dat niet zo erg in 20 minuten te voet sta je in het centrum. Het is een erg designhotel, alles zwart/wit en wel heel donker. Etensruimte geen ramen en ontbijt was bij ons wel triestig, De kaas was hard en vergeeld, weinig vlees, fruitsla een beetje zurig, eitjeskoker werkte niet. Liever minder en maar goed, zou ik als tip meegeven. De kamers zijn wel ruim en origineel met grote spiegel (dames!), ruime badkamer en hadden zelfs een klein balkon met zicht op art deco. Goeie matrassen, dus daaraan zie je wel de sterren. Ik zou er nog naartoe gaan, maar zonder ontbijt.

• 9Willem en Aniek05-12-2010

Hip, stijlvol hotel

Prima vertoeven in dit prachtige design hotel. Enige minpunt is dat de navigatie er niet uit komt hoe naar het hotel te komen.

• 8Peter11-10-2010

Interessant voor de afwisseling

Hotel Be Manos is een Hotel met een hoop interessante kanten. De verlichting, kleuren, indeling etc. zijn weldoordacht en interessant om te bestuderen. Het is redelijk aan de kleine kant (de gangen, het ontbijtgedeelte) de douche is in het bad, dankzij de veel te brede dochekop valt de helft van het water naast het bad op de badkamervloer. Echt hartelijk of familiair is het zeker niet, maar dan past ook niet bij de stijl die je hier kunt verwachten. Tussen restaurant en bar is een (verwarmd) buitenterras voor rokers. Het eten in het restaurant was goed en prima verzorgd. Ontbijt is voldoende, vers en afwisselend. De rechauds bij het ontbijt waren uit, en werden niet opnieuw aangestoken ondanks een opmerking hierover. De gasten zijn zeer divers. De bedden zijn heel erg goed, royaal qua afmeting. TV is even zappen naar zenders die ueberhaupt beeld geven, niet echt volgorderlijk qua zenders. Goede uitvalsbasis, de metro is zeer dichtbij, slechts 2 haltes vanaf de Beurs.

• 10karel und edeltraud meijer-schreiber13-09-2009

englische still ist sehr gut klein aber fein.

hotel ist perfect fur 2 pers. die dieze stadt bez. mochten. essen und bedienung perfect. zo'n hotel muss man ges. habben. spa berech ist einmalig und sauber.

• 9luna24-05-2009

echt trendy !!

Buiten de ligging en dat wist ik reeds bij boeking ,kan ik geen enkel negatief punt vermelden van dit hotel ! Na aankomst in station Brussel zuid stond er inderdaad, zoals afgesproken me iemand op te wachten.. Wat een service, ook al is het hotel vlakbij het station ! Het eten in bijhorend restaurant was uitmuntend en ook het uitgebreide ontbijt kon me zeker bekoren.. Het nette maar kleine welness gedeelte is ook een pluspunt eveneens het prachtige terras met zicht op het atomium. De kamer junior-suite voldeed zeker aan mijn verwachtingen en was prachtig met haar zwart/wit accenten. Dus al bij al een prachtige ervaring en zeker aan te raden

• 9Anton16-04-2009

super design hotel

Het be manos hotel in Brussel ligt in een ietwat ongewone maar levendige buurt. Het hotel is zeer hip en heeft dus zeker dat tikkeltje extra om er met zijn tweetjes een trendy-luxe uitstap van te maken.

• 8honnepon16-02-2009

Prachtig design hotel

Prachtig design hotel, gelegen op een 500-tal meter van het Zuid Station. Adembenemende kamers in zwart-witte kleuren, goeie service, lekker eten met uitgebreid ontbijtbuffet 's morgens.

prijs is wel aan de hoge kant. In de buurt weinig te beleven. Is wel een smeltkroes van culturen...

• Design hotel, heel mooi interieur, vriendelijk bediening. Metro dichtbij, 2 haltes tot centrum brussel

Hotel Be Manos info

Het complex