Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselAparthotels BrusselAparthotel B-Aparthotel Grand Place

B-Aparthotel Grand Place

Aparthotel
BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel B-Aparthotel Grand Place voor je op een rij gezet:

2.8OnvoldoendeScore uit 5 reviews

2.8OnvoldoendeScore uit 5 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over B-Aparthotel Grand Place

• 2Saskia09-06-2022

Nooit nooit meer

Het hotel ligt zeker op een mooie locatie, maar meer dan dat is het ook niet. Slaapkamer is prima, zijn fijne bedden maar de kamer/keuken is oud en bank en fauteuil waren vies. Tevens kwamen we een stoel tekort die we gelukkig nog net konden bemachtigen omdat er toevallig personeel nog aanwezig was. Verder is het een heel slecht hotel omdat ze gewoon dubbel je geld van je creditcard afboeken, onder het mom dat dit een veiligheidscheck is dat je wel kan betalen. Wij hadden 2 appartementen geboekt maar het is er 4x afgehaald. En als je daarover contact opneemt dat het niet goed is gegaan, geven ze niet thuis. 😡🤬. Waardeloze tent, dus nooit naar toe gaan. We zijn eind april geweest en nog steeds geen geld terug. En 2 appartementen huren is toch geen kleinigheid qua bedrag. (en zeker ook niet waard) wij vechten verder voor ons geld en willen anderen zeker behoeden om er te boeken. Voor ons nooit meer.

• 8Geurdah03-05-2016

Goed gelegen ruim apartement

Makkelijk in/uitchecken zonder receptie, lokatie superdichtbij centrum (dus wel stadsgeluiden maar dat is logisch), groot appartement, 2 badkamers met stortdouche of bad, lekkere stoelen en banken, groot lekkerliggend/stevig 2 persoonsbed (1 dekbed voor 2 p)

Weinig servies voor 4p, 2 persoonsdekbed, meubels e.d. hier en daar beschadigd/krassen. nespresso met pads die je voor €1.50 kan bij bij receptie (die in weekend gesloten is), geen oven, 3 televisies, maar 1 met kastje dus overige 2 slechts 3 Franstalige zenders

• 2Evert01-11-2011

Nooit naartoe gaan

B-Aparthotel ligt op een hele mooie locatie en de kamers zijn prima. Er is geen personeel aanwezig. Tijdens ons verblijf ging het brandalarm af. Iedereen ging op eigen gelegenheid naar buiten. De brandweer hebben we nooit gezien. Het hotelpersoneel deed er drie kwartier!! over voordat ze in het hotel aanwezig waren om het alarm uit te zetten. Gelukkig niets aan de hand. Dit hotel is onveilig.

• 8Martijn02-02-2010

Voor dit geld beter een gezellig hotel huren!

Deze locatie is net nieuw en alle kinderziektes zijn er nog niet uit. Wij kwamen in een kamer die op 29 graden was verwarmd. Sleutels van de ramen moesten we zelf regelen. Vreselijk vervelend dat er niet altijd iemand is. We moesten snel denken wat we allemaal nodig konden hebben want in het oud- en nieuw weekend zou er twee dagen niemand zijn. Voelt ook niet veilig. Konden op het nippertje nog servies en wat glazen regelen. Gebouw is nog niet af. In een aantal gangen lag nog bouwmateriaal. Op het ook is alles mooi maar is meer een Ikea showroom dan echt handig. TV zonder draaivoet bijvoorbeeld. Die wel vanaf de bank en het bed te zien is. Uitzicht op hele lelijke binnenplaats. Meest positieve waren we over het bed. Dat was uitstekend. Na de eerste keer douchen een grote overtroming vanwege cementafval in het doucheputje. Dit is echt geen aanrader als er zoveel goede alternatieven zijn.

• 9Coen07-08-2009

Appartementen in centrum Brussel

Een appartementencomplex zonder echte uitstraling van een hotel, midden in het hartje van Brussel (tussen Grote Markt en de winkelstraat van Brussel in). Ons appartement was luxe uitgevoerd: TV in living en slaapkamer, DVD, magnetron, vaatwasser, koelkast, elektrische kookplaat, voldoende servies en bestek, luxe slaapkamer en luxe douche. Ondanks de centrale ligging totaal geen overlast van geluid van horeca. Parkeergarage en supermarkt binnen 2 minuten lopen. De einge opmerking is dat het hotel geen permanent bezette receptitie heeft, maar dat heeft ons geen beperking gegeven. Al met al zijn we erg tevreden over dit hotel!

Aparthotel B-Aparthotel Grand Place info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar