Atomium

3.7Onvoldoende

• 3Kelly03-03-2015

Niet boeiend!

Raar ding om doorheen te lopen, uitzicht boven is grappig maar niet bijzonder. loop er buiten omheen en maak een foto, maar bespaar je geld en ga niet naar binnen.

Gereisd met partner in maart 2015

• 5charissa8601-12-2014

Bij mist Niet doen!

Binnen in is er niets te zien. Saai, rommel. En op het 5e plateau kun je zitten!! Nou nou.. en dat voor 11 pp!! Belachelijk!!! Wij waren er op zondag 30 -11. En we dachten dat ondanks de mist en je niet de omgeving zou kunnen zien, dat de exposities wel de moeite waard zouden zijn.. nou niet dus. Dit noem ik een typisch geval van Weg Gegooid Geld!

Gereisd met partner in november 2014

• 8natalie24-06-2013

mooi uitzicht

Bij et atom staan bijna altijd een lange wachtrij. Je betaald een kaartje in een ander gebouw en staat in het atom in de rij om met de lift na boven te gaan. Met de lift kom je in de eerste bol vanuit deze bol het je een loop route na de andere bollen dit gaat via rolstrappen waarvan sommige mooi verlicht zijn IN ver schillende bollen zijn tentoonstelling. Je kunt helemaal na de bovenste bol en ziet dan een mooi uitzicht. Leuk om gezien te hebben want het is een wereld kenmerk van brussel

Gereisd met partner in maart 2013

• 7Inge08-07-2014

Must -see

Een must-see als je in Brussel bent,was groter dan ik dacht.!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 6Bo199706-01-2015

om een keer te doen is wel leuk.

om het een keer gezien te hebben is leuk maar niet voor herhaling! ik zou er niet met kleine kinderen in gaan, is niks voor ze!

Gereisd met partner in december 2014

• 8Conny27-04-2012

apart van buiten, interessant van binnen

Het Atomium is natuurlijk erg apart om te zien en binnen kun je mee op een rondleiding door de bollen.

Gereisd met vrienden in april 1995

• 8dieneke10-05-2012

mooi gebouw

leuk om even ene kijkje te nemen hoe groot het is

Gereisd met partner in december 2011

• 8rainbow18-06-2011

Gigantische ""Blikvanger"!

Dit spectaculair architectonisch monument werd ontworpen door architect André Waterkeyn voor de wereldtentoonstelling in België in 1958.
    Het werd gebouwd als symbool voor het metaal ijzer, maar werd in aluminium uitgevoerd. Het bestaat uit negen bollen met elk een diameter van 18 meter, die allemaal precies 29 meter van elkaar afstaan. Door de lange rij wachtenden voor ons, en het late uur, een bezoek binnen uiteindelijk dan maar met spijt overgeslagen. Al bij al een monument dat je niet mag missen bij een bezoek aan de hoofdstad!

juni 2011

• 7peter12910-08-2012

heel mooi en interessant

heel leuk om een keer te zien.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Laurens28-08-2012

Schitterend

Vooral bij nacht echt geweldig om te bekijken. Prachtig bouwwerk.

Gereisd met vrienden in januari 2011

10 van de 90 reviews gezien