Géén boekingskosten

BelgiëBrusselBrussel

7.9GoedScore uit 37 reviews

39 Reviews over Atlas

• 8Erwin Broere29-11-2021

Prima hotel voor een schappelijke prijs.

Prima hotel, vriendelijke ontvangst, schone kamer, goede bedden. We hadden een kamer aan de straatzijde, en dat was wel wat gehorig. Veel rumoer op straat ook in de nacht. Ontbijt was in orde, echter te ontbijtruimte is in de kelder en erg ongezellig.

• 7Bertrand13-05-2018

Bien mais un peu défraîchi dommage

C’est un bel hôtel bien placé par contre il y a quelques négligence non négligeable mais le personnel est très agréable et à l’écoute

• 8JMH04-09-2015

Goed hotel, vlak bij Beursgebouw en Grote Mark. Douche in bad. Ontbijt goed Personeel zakelijk Zijn 2 senioren van 82 jaar

• 9nante19-10-2014

Prima centraal gelegen hotel

Fijn centraal gelegen hotel. Grote markt en winkelstraat op loopafstand. Mooie kamers met fijne bedden. Het was warm in de kamer dat hebben we opgelost door het dekbed uit de hoes te verwijderen. Kamers hebben dubbele deuren. Scheelt in overlast van gang. We hadden eerst een kamer direct naast de lift, dat gaf behoorlijke geluids overlast. We hebben gelukkig zonder problemen een andere kamer kunnen krijgen. Ontbijtbuffet is prima niet erg bijzonder. Al met al een prima hotel op een uitstekende locatie .

• 8Inge08-07-2014

Goed hotel op een goede lokatie

Hotel Atlas is een gezellig hotel in een leuke buurt. Op loopafstand een metro,waarmee je binnen 10 min op centraal station staat.In de buurt van hotel restaurantjes en wat winkeltjes.Hotel is op een klein pleintje gelegen,redelijk rustig.Wij sliepen aan de achterkant,waar je geen last van omgevingslawaai had.Hotelkamer prima in orde,leek alsof hij net gerenoveerd was. Echter 2 nadeeltjes in de kamer: te weinig stopcontacten, (geen dus..voor evt opladen gsm of batterij camera), en geen airco op de kamer (was erg warm de dagen dat wij er waren,maar stond wel ventilator). Ontbijt is prima in orde,personeel spreekt NL,Frans en Engels,en is vriendelijk.

• 8Frans24-11-2013

Geweldig hotel

Hier voor een weekend verbleven in november. Hotel is recentelijk opgeknapt. Ziet er keurig, strak uit. Mooie kamer, minibar en uitstekende matras. Ook een prima ontbijtbuffet. De ligging is perfect, op loopafstand van de Grote Markt.

• 8Jaap van Vaardegem30-10-2013

Fantastisch weekend

Perfecte ligging nabij centrum. Parkeergarage op loopafstand (34 euro / 2dgn) Goede bedden en nette kamers. Kamers zijn recent gerenoveerd. Uitgebreid ontbijtbuffet. Het was alleen warm op de kamer ondanks dat de ramen open stonden. WIFI werkt goed.

• 2E.Vis14-08-2013

Slecht

erg slecht omdat dit hotel een grote renovatie heeft dus veel lawaai en overlast staat niet op hun website vermeld

• 9geertonk09-11-2012

Mooi hotel, prachtig gelegen

Wij hebben dit hotel ontdekt via ons kinderen. Wij kregen van hen een bon van Vlaanderen vakantieland en een boek met verschillende bestemmmingen . Wij kozen voor dit hotel omdat het reeds een tijdje geleden was dat we nog in Brussel waren. Het hotel ligt prachtig aan de oude Graanmarkt waar het relatief rustig is , en nog maar 5 minuten van de Grote Markt . Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam . De parking in het hotel was wel gekomen om onze auto op een relatief goedkope en veilige manier te plaatsen. Vanuit dit hotel hebben wij te voet een groot deel van de stad verkent, voor een beetje geoefend wandelaar is dit zeker te doen en aan te prijzen. Van Europese wijk over Jubileumpoort, Marollen, Manneke Pis, Hallepoort, Begijnekerk , .......De kamers waren in orde met een minibar , douche , bad en tv. Het ontbijt was lekker en er waren een paar pc 's ter beschikking om op internet te gaan . Voor mij een aanrader .

• 7Ramon16-09-2010

Prima hotel icm citytrip Brussel

Het hotel ligt zeer gunstig gelegen van het centrum van Brussel. Veel is op loopafstand en het ligt een een mooi buurtje om te zien. De kamers zijn netjes, maar wel ietwat zakelijk; dus geen poespas maar gewoon alle basic die men in een hotelkamer verwacht zijn aanwezig. Het ontbijt was zeer eenvoudig en de broodjes waren wat aan de taaie kant. Als ik alleen maar een slaapplek nodig heb in Brussel om vervolgens leuke dingen te gaan bekijken of te gaan stappen, zou ik zeker nog een keer terug gaan naar dit hotel.

Hotel Atlas info

Het complex