Hotel Astrid

België, Brussel, Brussel

7.3Goed

13 reviews over Hotel Astrid

• 6Niek en Elma31-08-2014

Prima hotel alleen vreselijk veel last van herrie.

Wij hadden een kamer aan de voorzijde. Je doet geen oog dicht door geschreeuw en getoeter, door bezoekers van de nachtclub aan de overzijde van de straat.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Victor01-01-2014

geen negatieve punten, behalve herrie op straat

Gunstig gelegen hotel met parkeergarage (ca. 20 auto’s). Wij hadden 40-inch TV en goede (wel zachte) kussens. Bedden goed, maar ook vrij zacht. Geen wifi op de kamer. Ontbijt goed voor elkaar. Interieur redelijk modern, netjes en schoon. Personeel vriendelijk en relaxed. Kortom, niet iets heel bijzonders maar ook geen negatieve punten, behalve de herrie op straat. Kamers op hogere etages en aan achterzijde hebben minder last van verkeer, muziekgedreun en geschreeuw van de nachtclub tegenover.

Gereisd met partner in december 2013

• 7MaschaG01-09-2012

Goed voor een weekendje Brussel

Op loopafstand van het centrum gelegen en parkeren ging prima (rustig inrijden). Kamer (317) was een grote hoekkamer. Inderdaad mini tv en mini kussens. Lobby en ontbijtzaal waren heel erg saai. Ontbijt was ook onder de maat, maar voor 7 euro (aanbieding) ging het wel, is zeker geen 12 euro waard. Neem oordoppen mee, ramen gesloten geeft nog steeds veel verkeersgeluid. Airco en kluis op de kamer werkte prima.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7hoinjsz02-01-2012

Verouderd Standaard Hotel, maar niet slecht.

Dit hotel is verouderd maar wel schoon en de service en vriendelijkheid van het personeel is goed. Medewerkers aan de balie spreken F/NL/GB, de kamer-dames alleen F. Het hotel is op loop afstand van Grote Markt 15min. (als je rustig loopt). Er is een makkelijk te bedienen kluis p de kamer aanwezig wat toch een veilig gevoel geeft. De TV is inderdaad klein en de TIP om je eigen kussen mee te nemen was inderdaad erg slim.

We hebben geen ontbijt gehad in het hotel De parkeer garage is aan de kleine kant dus wel opletten met inrijden €15,- p/d ten tijde van schrijven

Gereisd met partner in december 2011

• 10Ilse08-07-2011

Fantastisch hotel, voor herhaling vatbaar!

Hotel Astrid* in Brussel zeker aan te raden bij familie, vrienden en/of kennissen. Zeer gastvriendelijk, behulpzaam en leuk personeel. Ruim assortiment tot het ontbijt, koud en warm, alles was er aanwezig. Wij hebben er onze buiklekker en goed vol gegeten. Heerlijk geslapen, geen geluidsoverlast en rustig gelegen hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6Ellen16-06-2010

Sober maar schoon

Hotel ligt op loopafstand van winkelstraat en Grote Markt. De parkeergarage onder het hotel is erg gemakkelijk. De 2-persoonskamer is welliswaar klein en de inrichting is verouderd (erg kleine tv) maar gezien de prijs-kwaliteit is het net voldoende. Het raam van de kamer kan open maar de geluidsoverlast ´s avonds en ´s nachts is dusdanig dat slapen met een open raam niet mogelijk is. Wanneer u een eigen kussen kunt meenemen dan is dat geen overbodige luxe, de kussens zijn namelijk slechts enkele cm dik. De kamer is voorzien van airco en een kluis. De entree en de ontbijtzaal zijn niet bepaald gezellig ingericht. Het ontbijt is erg eenvoudig. De keuze is zeer beperkt. (alleen gekookte eitjes). Al met al heb ik geen slecht gevoel aan het hotel overgehouden maar ook geen gevoel van volgende keer weer.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Linsy29-12-2009

Super voor citytrip

Wij zijn 3 dagen de kerstsfeer in brussel gaan opsnuiven. Hotel is heel goed gelegen. je bent zo in het centrum en de metro ligt dichtbij. De kamer was ruim genoeg en proper. Ze waren klantvriendelijk en er is ruimte voor je bagage veilig achter te laten zodat je nog even de stad in kan.

Wij hebben voor 2 personen- voor 2 nachten in totaal 98 euro betaald. (de formule cash&sleepprijs) Wij hadden dan wel geen ontbijt, maar dat was geen probleem omdat er altijd wel iets te vinden is. TIP de lunch garden (Bij Gallerij INNO) Voor 3,5 euro heb je al heel wat voor ontbijt.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 7T. de Jong13-12-2009

Hotel in centrum, goede prijs/kwaliteit

Erg prettig hotel om te verblijven. Niet bijzonder gezellig of uitnodigend, maar keurig verzorgd en goede Engelse service. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Vooral door de ligging, al met al erg blij met het hotel! 1 minuutje naar kerstmarkt, 5 minuten naar Grote Markt, leuke barretjes en resto`s in de buurt.

Vooral met oog op de prijs een prima hotel!!! Als ik weer ga, zou ik zeker weer bij dit hotel kijken!

Gereisd met partner in december 2009

• 8jansen08-12-2008

Goed hotel

Hotel ligt goed in het centrum, DE kerstmarkt van Brussel was 2 meter lopen. De juffrouw achter de receptie sprak slecht engels en geen nederlands. Kamer was ruim, was een 1 persoonskamer geboekt, maar kreeg een 2 persoonskamer. Kamer a la ibis/mecure. Lobby en ontbijtzaal hadden weinig sfeer. Ontbijt was continetaal met de nodige keuze, al heb ik wel eens beter gehad.

Zakelijk gereisd in december 2008

• 7H.J. van den Berg26-07-2007

Het hotel heeft een eigen kleine parkeergarage onder het hotel.(kosten EUR 15,- per dag) Het onbijt was prima. De kamers zijn erg klein. Wel heeft de kamer airco en een kluis. De kussens kun je haast geen kussens noemen, zijn flinterdun. Het hotel licht vlakbij de grote markt.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel Astrid info

• Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald