Géén boekingskosten
/België/Brussel/Brussel/Hotels Brussel/Hotel Aloft Brussels Schuman

Aloft Brussels Schuman

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aloft Brussels Schuman voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Aloft Brussels Schuman

• 9joris25-12-2015

trendy hotel

Mooi ingerichte en ruime kamers. Lekker ontbijt. Vriendelijk onthaal. Voor de 3e persoon (zoon van 8) werd een luchtmatras voorzien (met pomp op elektriciteit was die onmiddellijk opgeladen). Goed uitgeruste fitnessruimte. Gelegen in de Europese wijk met goede metroverbinding met het centrum. Geen negatieve opmerkingen.

• 8paulpb25-10-2014

Verrassend en modern Hotel

Hotel Aloft is een ruim opgezet en licht hotel. De afstand tot het centrum is met de metro te overbruggen. Lopend is dit wel een aardige afstand. Wifi is hier een vanzelfsprekendheid. (Zou in ieder hotel zo moeten zijn)

• 10Ellen07-07-2013

Zeer goed hotel

Ligging vlak bij metrostation Schuman. Binnen 5 minuten in centrum, maar ook makkelijk te lopen. Plus: Zeer vriendelijk personeel. Gratis internet. Schone, ruime kamer in loft uitvoering. Heerlijke douche en super bed. Prijs/kwaliteit; Heel goed. We komen heel vaak in Brussel, maar dit is één van de beste hotels tot nu toe.

• 10Kruiningen20-01-2013

Een aanrader!

Nieuw, schoon, modern, echt een te gekke plek! in no time in het centrum van Brussel. Vlakbij een bakker Paul, voor een heerlijk ontbijt! Ik zou niets anders bezoeken en boeken bij een volgend verblijf in Brussel..

• 9de Vries24-09-2012

Fantastisch hotel!

Een mooi designhotel wat van alle gemakken is voorzien. De bijzondere en moderne inrichting creëert meteen bij aankomst een fijne sfeer. Inchecken is mogelijk via een iPad of computer in de lobby, maar uiteraard ook bij de balie. Het hotel is voorzien van gratis WiFi, iets wat altijd handig is. De kamers waren ruim genoeg, goed ingericht en voorzien van alle gemakken. De 42" TV was voorzien van voldoende (Nederlandse) zenders, en had daarnaast veel andere mogelijkheden zoals het checken van de rekening en het bestellen van roomservice. De ligging is ideaal, 2 minuten lopen naar het metrostation Schuman waar je voor 7 euro op en neer naar het centrum reist. Het personeel is erg vriendelijk en kan daarnaast veel informatie geven over de verschillende bezienswaardigheden in de sted. Ontbijt hebben wij niet genomen, dus daarover valt weinig te zeggen. Al met al een top ervaring voor een superprijs!

• 10Wouter23-09-2011

Ongekend!

Voor een weekendje Brussel begin september '11 een overnachting geboekt bij Aloft Schuman via een bekende boekingssite. Ik kende het hotel en het Aloft-concept niet, maar de website en de omschrijving van het hotel zagen er aantrekkelijk uit en aangezien de prijs zeer scherp was meteen gereserveerd. Het hotel is nieuw en erg trendy ingericht, de geboden kamer enorm! De badkamer is voorzien van een fantastisch grote douche en het kingsize bed behoort in onze ogen tot de besten ooit tegengekomen in een hotel! Daarnaast is de kamer van alle luxe voorzien (zelfs een strijkijzer is aanwezig). De ligging is prima, in een rustige wijk buiten het centrum, maar binnen no-time bereikbaar vanuit het hart van Brussel, zowel te voet als met de metro. De eerlijkheid gebiedt mij echter wel toe te voegen dat het door ons betaalde bedrag niet in verhouding staat tot de eigenlijke hotelprijs als beschreven in het affiche op de hotelkamer. Maar toch, een prachtig hotel!

Hotel Aloft Brussels Schuman info

Soort hotel