Kleine hotelsWeer vandaag32°14°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor A La Grande-Cloche voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel A La Grande-Cloche in het Nederlands

Matig hotel

Willemijn
18-9-2011

Matig hotel. Personeel bij receptie is wisselend, de een is erg vriendelijk, de ander is kortaf en onprettig om mee te converseren. Het hotel is vreemd ingedeeld, af en toe zoeken naar de kamer. Kamer is klein. Twijfelaar en een 1-pers. bed, met wollen dekens, maar wel een snoepje op het kussen. Mini badkamer, wel een fohn en wat doucheproducten. Wc is ronduit slecht, ruim maar de wc-pot is gewoon een camping-wc met een ongemakkelijke bril en maakt veel herrie. Ontbijt is simpel, weinig keus, maar goed. Hotel is goed bereikbaar met de metro, nog 2 min. lopen ongeveer.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Precies goed

Kees Aatjes
21-7-2011

Ik en mijn vrouw wilden een rustig weekendje in Brussel door brengen. We wilden een mooi hotel maar niet te patserig. Dit hotel is daar uitermate geschikt voor. Goede service en de ligging is ook niet verkeerd. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Jun 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Een klein en net hotel goed ontbijt en goed gelegen in het

Alex de Bruin
6-4-2008

Een klein en net hotel goed ontbijt en goed gelegen in het centrum vlak bij de markt op het zuid station op zondag. vriendelijke receptie.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Wij komen de laatste 15 jaar circa 2x per jaar in Brussel

jan aarnout boer
28-10-2006

Wij komen de laatste 15 jaar circa 2x per jaar in Brussel en hebben in ongeveer 10 hotels ervaring. Dit is ons favoriete hotel, met name vanwege gemoedelijkheid en vriendelijk personeel. Zowel met OV als met auto prima te bereiken, loopafstand naar centrum ca 10 min, ook vlak bij de Marollenmarkt. Kortom, een aanrader. O ja, ook veel leuke restaurants op loopafstand.

Gereisd Anders in oktober 2006

Zeer gemoedelijk hotel

Edwin
17-10-2006

Zeer gemoedelijk hotel. Prima te bereiken met de benenwagen. Metro op steenworp afstand. Prima ontbijt. Zeer nette kamers. Vriendelijk personeel. Goede geluidsisolatie (de drukke weg is niet te horen!). We komen hier zeker weer terug bij een bezoek aan Brussel!

Gereisd Anders in oktober 2006

Prima kleinschalig hotel

Peter K.
26-6-2006

Prima kleinschalig hotel. De receptioniste was net begonnen met een cursus nederlands en kon het al een beetje. De volgende ochtend diende ze het eenvoudige ontbijt op met een ander pakje aan :). Goed gerenoveerde kamers met dito sanitair. Zeer goede centrum ligging, horeca, ook nabij metro/tram, en eenvoudig te bereiken en het parkeren was gratis voor de deur op de gemeentelijke parkeerplaats met een kaartje van het hotel!

Gereisd Anders in juni 2006

Prettig hotel op 10 minuten lopen van de Grote Markt

Johan
11-6-2006

Prettig hotel op 10 minuten lopen van de Grote Markt. Het ontbijtbuffet is voor een 2 sterren hotel zeer goed. De Onze kamer was netjes. Enige min punt was dat het 2 persoonsbed aan de smalle kant is

Gereisd Met vrienden in mei 2006

Geweldig hotel

Sylvia
6-5-2006

Geweldig hotel. Super kamer. En heel erg aardig personeel. Ligging is uitstekend om 's avonds in Brussel uit eten te gaan. En alles is verder goed lopend te bereiken. Metro dichtbij voor de verdere uitstapjes. Elk volgend bezoek aan Brussel is met overnachting alhier.

Gereisd Anders in mei 2006
2005

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben

Gerdien
14-4-2005

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Maar ik vond het er helemaal goed. Ligt heel dicht bij Gare du Midi en is op loopafstand van het centrum. Omdat ik het er zelf prettig vond ben ik er twee keer geweest.

Gereisd Anders in Thu Apr 14 2005 01:07:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A La Grande-Cloche in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A La Grande-Cloche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.