• Type accommodatie

Brussel

Reviews over Brussel

Gezellig

Amber, 13-1-2018
    Mooie oude stad, gratis rondleiding. Openbaar vervoer goed geregeld. Alles goed te lopen (oude centrum). Vriendelijke mensen.

Leuk voor een daagje rondlopen

Angelique, 2-12-2017
    Met mijn zoon van 11 zonder plan met de trein naar Brussel gegaan. Je stapt echt midden in het centrum uit, ideaal. Zonder plan was uiteindelijk niet zo'n goed idee. Eerst een beetje doelloos rondgedwaald. Gelukkig heb ik familie in Brussel wonen dus even wat tips gevraagd Natuurlijk even langs Manneke Pis. Stelt niks voor maar je moet er geweest zijn. Patat gegeten bij de beste patatwinkel van belgie. De kunstberg op geweest, echt een hele klim. Souvenirwinkeltjes afgeweest, verschillende bekende gebouwen bekeken enz. We hebben ons goed kunnen vermaken. Het is een gezellige mooie stad. Het enige wat wel een beetje een minpunt is, zijn de vele militairen die overal rondlopen. Op het station staan ze op elk hoekje. Misschien voelen mensen zich er veilig door maar ik werd er ongemakkelijk van.

mooi

Inge, 8-8-2017

Ik verbleef vlakbij het Atomium. Niet binnen geweest. Van buiten ook indrukwekkend. Het huis van de Europese geschiedenis is een aanrader. Kost niks en je krijgt er een goede indruk van de geschiedenis van Europa. Dat hoort toch ook bij een bezoek aan de stad.in centrum wel veel bedelaars. Centrum is wel mooi.

Goed openbaar vervoer.

Leuk maar niet bijzonder

Janssen, 7-8-2017

I.v.m. concertbezoek een weekendje Brussel geboekt. Leuk om te winkelen en eens doorheen te lopen maar ik vond het niet erg bijzonder.

Wat ik vooral heel erg vond waren de daklozen... het moment dat ik 's nachts om 3 uur richting hotel liep en gewoon een baby met zijn familie onder een afdak van een winkel zag slapen brak mijn hart. Dit mag niet gebeuren in zo'n stad!

Grote bruisende stad!

Dennis, 5-1-2017
    Brussel is erg groot. Toch is alles per voet te bereiken. Vanuit het winkelcentrum loop je zo door na alle bezienswaardigheden.
Brussel scoort een 7,9 uit 10, op basis van 517 reviews