Brussel

Reviews over Brussel

Heerlijk

Youp,
    10-1-2019

Hotel aan de rand van het centrum. daarna loop je gemakkelijk de stad in. of pak je de metro die dichtbij zit.

natuurhistorisch museum is een echte aanrader. grote dino collectie op meerdere verdiepingen.

alleen een beetje jammer van alle rellen en protesten. maar daar kan de stad zelf niets aan doen.

Gereisd met partner in december 2018

Een echte wereldstad in België

Louis,
    31-12-2018

Brussel is een stad vol tegenstellingen. (oud - modern, lelijk - mooi, hoog - laag, vuil - proper, rijk - arm, ....). Het is een heel boeiende, bruisende stad. Brussel is verdeeld in verschillende wijken. Elke wijk heeft wel iets speciaals. Je hebt de multiculturele wijken, maar ook de Europese wijk, de 'chique' wijk, de Noordwijk (kantoorwijk), historisch centrum vol met waardevolle gebouwen,...

Deze stad is een echte aanrader voor mensen die houden van een echte wereldstad.

Het openbaar vervoer is heel goed geregeld (tram, bus, metro, trein,..).

Verschillende bezienswaardigheden zoals het Atomium, de prachtige Grote Markt, verschillende parken, Jubelpark, Europese wijk, 'Manneken Pis',...

Laat Brussel op je afkomen en probeer er van te houden. Bruxelles ma belle!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Jenny,
    3-5-2018

Prachtige stad. In de weekenden is een bezoek zeker aan te raden om het doordeweekse verkeer te mijden. We hebben als groep o.a. het Jubelparkmuseum, Autoworld en het Koninklijk Museum van het Leger en Krijgsgeschiedenis bezocht. Er werden imposante exposities tentoongesteld tegen een leuke entreeprijs . Er was zoveel te zien en te doen dat we een bezoek aan de drie musea over twee dagen moesten verdelen. In de omgeving zijn voldoende restaurantjes om lekker te kunnen eten en er is gratis parkeergelegenheid in de omgeving. We hebben het de tour afgerond met een rondleiding die eindigde boven op de triomfboog. Met het geweldige uitzicht over Brussel vanaf de triomfboog hebben we dit weekend af kunnen sluiten. Ik kijk er met veel plezier op terug, kan het iedereen aanraden en ben zeker van plan de stad vaker te bezoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Leuk voor een daagje rondlopen

Angelique,
    2-12-2017

Met mijn zoon van 11 zonder plan met de trein naar Brussel gegaan. Je stapt echt midden in het centrum uit, ideaal. Zonder plan was uiteindelijk niet zo'n goed idee. Eerst een beetje doelloos rondgedwaald. Gelukkig heb ik familie in Brussel wonen dus even wat tips gevraagd Natuurlijk even langs Manneke Pis. Stelt niks voor maar je moet er geweest zijn. Patat gegeten bij de beste patatwinkel van belgie. De kunstberg op geweest, echt een hele klim. Souvenirwinkeltjes afgeweest, verschillende bekende gebouwen bekeken enz. We hebben ons goed kunnen vermaken. Het is een gezellige mooie stad. Het enige wat wel een beetje een minpunt is, zijn de vele militairen die overal rondlopen. Op het station staan ze op elk hoekje. Misschien voelen mensen zich er veilig door maar ik werd er ongemakkelijk van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

niet voor herhaling vatbaar

Alice,
    8-8-2017

Prachtige gebouwen (grandeur) , Europees parlement gezien en onder de bollen van het Atomium gestaan. (niet bezocht ivm enorme lange rijen) Maar verder is Brussel echt niet zoveel aan. Geen bijzondere musea, geen goede restaurants en in het centrum vooral chocolateriën en wafel-tentjes....

Gereisd met partner in augustus 2017
Brussel scoort een 7,4 uit 10, op basis van 523 reviews