• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Brussel

Fly en sleep ondermaats

Strubbe Marc
    15-6-2018

Vr de 5 de maal fly en sleep arrangement geboekt, bij de terugkeer om 15 u in de namiddag gebeld nr het hotel, het ging 20 minuten duren ,daar een uur gewacht terug hebeld en daar vertelden ze mij dat de taxi daar wel degelijk geweest was ,al voor de 2 de maal dit meegemaakt dus voor ons geen Vandervalk meer,ik hoor trouwens nog veel hetzelfde verhaal van vrienden,

Super ligging.

Danielle
    23-5-2018

Een leuk hotel midden in het centrum en 5 min vanaf het station. Personeel is erg vriendelijk. Kamer was heel netjes. Ontbijt was gewoon super, zo uitgebreid. Wij hebben heerlijke dagen gehad in Brussel.