• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Brussel

Reviews over accommodaties in Brussel

Prima, maar niet meer met de auto.

Angelica
    1-4-2018

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Ook dichtbij het centrum. Helaas stond nergens dat je voor de parkeergarage (behorend bij het hotel) als “gast” moet betalen. Dit was ons volkomen onbekend, aangezien dit “niet” vermeld staat bij de hotelinfo. Daarbij heeft het ons €25,- gekost voor 16 uur parkeren! Niet bepaald klantvriendelijk dus! Zeer afgeraden om met de auto te komen dus!

Top hotel, echte aanrader!

Marieke
    25-3-2018

Mooi hotel dichtbij een metrostation. Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel die meerdere talen spreken (o.a. Nederlands). Aanrader als je een mooi hotel zoekt, buiten de drukte van het centrum maar toch bereikbaar is met het openbaar vervoer. Ook de parkeerplaatsen voor het hotel zijn makkelijk te gebruiken (gratis in het weekend, zelfs).

Brussel scoort een 8 uit 10, op basis van 523 reviews