vakanties Brussel

Reviews over accommodaties in Brussel

N. Bosveld,
    6-12-2018

Geweldig hotel. Comfortabel, persoonlijke benadering, goede kamers, zeer goed ontbijt.

Let op je rekening en credit card details

WL Woo,
    3-12-2018

Het hotel is prima, mooie ruime kamers. De kamers aan de straat kamer zijn erg gehorig, dus hadden we de keus om een kamer aan de achterzijde te krijgen. Fijn dat we die optie hadden.

We hadden een prima verblijf, totdat we gingen uitchecken. Alles was al via credit card betaald, maar bij aankomst moest er een deposit gereserveerd worden op mijn credit card (was daar al niet blij mee), bij het uitchecken moesten we nog eens 8 euro city tax betalen. Ik was verbaasd, maar heb dat contact betaald. Ik vroeg om een bonnetje en kreeg een afschrift van de rekening die ze al hadden. Bij thuiskomst bleek de city tax toch afgeschreven te zijn (2 aparte bedragen voor het hotel). Gelukkig was de reservering voor de deposit wel geannuleerd.

Ik heb email contact gehad met customer service hierover en ze kunnen niks terugbetalen omdat ik geen bewijs van betaling had. We komen er niet uit, ik ben erg teleurgesteld. Let goed op de rekening!!!

Geweldig!

Erwin,
    13-9-2018

Fantastisch, modern hotel in een oud pand in Brussel. Vriendelijk personeel, prachtige lobby en geweldig mooie kamers met een super mooie en luxe badkamer. T.v. werkt goed en het uitzicht uit het raam op de typisch Brusselse drukke weg is erg mooi. Met het raam gesloten en fijne airco aan hoor je ook niets meer van buiten, al is het 's nachts op straat ook erg rustig. Heerlijk gegeten in het restaurant en nooit eerder zo'n geweldig ontbijtbuffet gezien als in dit hotel! Eerste keer Brussel en als we ooit nog eens teruggaan dan zéker weer dit hotel. Parkeren onder het hotel is ook handig, weet even dat je vanuit de parkeergarage de lift in kunt stappen die uitkomt in het hotel, al moet je dan wel op de juiste plek parkeren (helemaal onderin) en de iets verstopte deur naar de lift kunnen vinden...

Super weekend trip

Yvonne,
    26-8-2018

Gewoon goed aanrader voor een heerlijk weekendje weg

Fly en sleep ondermaats

Strubbe Marc,
    15-6-2018

Vr de 5 de maal fly en sleep arrangement geboekt, bij de terugkeer om 15 u in de namiddag gebeld nr het hotel, het ging 20 minuten duren ,daar een uur gewacht terug hebeld en daar vertelden ze mij dat de taxi daar wel degelijk geweest was ,al voor de 2 de maal dit meegemaakt dus voor ons geen Vandervalk meer,ik hoor trouwens nog veel hetzelfde verhaal van vrienden,