• Type accommodatie

• Waardering

372 accommodaties in

Antwerpen

Reviews over accommodaties in Antwerpen

Kamer niet v/d Valk waardig. leuk voor citytrip

m, 19-2-2018
    Kleinschalig hotel voor zo'n grote stad als Antwerpen. Ligging voor ons perfect , met auto zo in het centrum. Buitenkant hotel geen uitstraling. Algemene ruimtes (receptie en restaurant/bar) zoals gewend bij van der Valk. Kamers daarentegen erg gedateerd. Douchen in bad waarbij je op het doucheputje moet staan. houten tafeltjes als nachtkastje met de waterkringen erop. Koelkastje die met veel lawaai elk uur aanslaat. . De wc bril steeds omlaag doen voordat je kunt doortrekken. De kamer was wel schoon en het bed lag lekker. Vanaf 22.00u niets meer te krijgen om iets kleins te eten, dus bv geen bitterballen bij je borrel. Wel een koude diepvriespizza voor 10 euro. Brunch op zondag was klein opgezet maar smaakte uitstekend. Vriendelijk personeel. Uiteindelijk vond ik de prijs niet in verhouding met wat we krijgen bv in een van der Valk in Nederland.

Fantastische ervaring

Philippe, 17-2-2018
    We hebben onze Valentijn verjaardag hier doorgebracht. Het is zoals u overal kan lezen echt een aanrader om eens te doen. De manier hoe je ontvangen wordt, de aanpak van de verschillende behandelingen, de stilte en rust die je ervaart en het ontspannen gevoel nadien is echt ongelooflijk. Je komt er echt buiten met het gevoel, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou zeggen aan het hele team doe zeker zo voort en tot binnenkort.

Zeker zijn geld waard..... Doen!

Jan Thuis, 22-10-2017

Het restaurant is gewoon heel erg goed, het personeel heel erg aardig en het park heeft gewoon een heel erg goede prijs/kwaliteits verhouding. De sfeer is heel goed, voor kinderen is er voldoende animantie. Kortom..... gewoon dooen.

Er is wel enige realiteitszin gewenst, want het is geen 5 sterren hotel en kost nog niet de helft van een park van andere keten. De verwachtingen die je hebt zul je daar ook op aan moeten passen. Maar.... Daarvoor krijg je een mooien ligging van het verblijf en eigenlijk alles wat je nodig hebt binnen handbereik.

Geef het maar eens een kans

Leuke camping

Jil78, 9-8-2017

Leuke camping, ruime kampeerplekken (alleen helaas niet allemaal even vlak), wel onder de bomen. De speeltuin en het meer waren hartstikke leuk, onze kinderen van 4 en 6 hebben zich erg vermaakt. Jammer dat het lage touwen-parcours vrijwel niet open was (alleen soms met de georganiseerde activiteiten en dan vanaf 8 jaar). Het sanitair (nr.2) was niet altijd even schoon, echter dit lag soms ook aan de mensen die de wc's en douchen niet schoon achter lieten. Douchen was best duur (echter de camping zelf vonden wij niet duur, dus als je het zo bekijkt was het niet een erg dure vakantie). Ik miste handzeep en doekjes om je handen af te drogen oid.

Mijn kinderen hebben een keer met de knutsel- activiteiten meegedaan; dit was matig, omdat er 1 persoon stond op een groep van 30 kleuters, die allemaal geholpen moesten worden. Er zijn dagelijks verse broodjes. Helaas is de horeca niet best, jammer, want als je uit eten wilt moet je de camping af.

super ,geheel gerenoveerd

José, 16-7-2015
    3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.
Antwerpen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2283 reviews