Hotel St. Martinushoeve & Conferentiecentrum

Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
3,9

Onvoldoende

6 reviews over Hotel St. Martinushoeve & Conferentiecentrum in het Nederlands

Domein Martinus is mooi gelegen maar de kamers in de Villa zijn onder de maat: verouderd, zeer muffe lucht, badkamer met gebroken tegels en schimmelresten aan oude half-ronde douche deuren, Geen haardroger, bodylotion. Oubollig meubilair en 30 jaar oud solemio deken in de kast. Gelukkig was er bijna niemand en kon ik van kamer wisselen. De derde was acceptabel maar blij word ik er niet van. Eten en wijn was goed. Dane bij receptie vriendelijk. Je moet hier niet komen als je wilt genieten. Puur functioneel kan het net.

Such a bad experience never again!

Nina
15-10-2014

Wij hebben de eerste keer bij Martinushoeve geboekt 10 jaar geleden als overnachtingsplaats na ons huwelijksfeest. Nadat ons verzekerd was dat de receptie de hele nacht open was, lieten ze ons toch 10 minuten in de gietende regen staan want de deur was gesloten. Omdat we nu 10 jaar getrouwd zijn had mijn man opnieuw geboekt met specifieke vermelding voor een kamer in het hoofdgebouw. Bij aankomst bleken we in de villa te zitten waar de kamers echt gedateerd zijn. Mini TV'tje, geen minibar, geen airco,... Mijn man had specifiek gevraagd naar bloemen en een fles bubbels omwille van onze huwelijksverjaardag. Niets van alles daar. Personeel was totaal niet hulpbereid. Het stond zo in de computer dus pech voor ons. Nooit maar dan ook nooit zetten wij hier nog een voet binnen. We wilden hen een tweede kans geven maar die hebben ze grondig verknoeit. Ik zal hen dan ook nooit aan iemand aanbevelen. Moest ik een min-score kunnen geven op gebied van service dan deed ik dat.

Te duur in verhouding

Katrien Smits
14-10-2013

Wij sliepen in de villa,kamer is gedateerd,geen mini bar wat wel mag voor 120 euro/nacht(wat water en frisdrank),klapdeuren in badkamer was niet echt handig,goed bed wel maar 2 aparte bedden wat niet echt handig is voor koppels.Mini tvtje,niet dat dat het belangrijkste is maar voor die prijs verwacht ik wel iets meer luxe!Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker met bediening.Niet voor herhaling vatbaar tenzij ze aan deze puntjes werken of hun prijzen aanpassen!

Erg duur voor deze accomondatie

maf
26-2-2012

Hotel Martinushoeve ligt erg mooi in de natuur. Maar daar is ook alles mee gezegd. Op de website schreven ze dat je er heerlijk kon dineren. Het resaurant was gesloten, maar toch was het hotel volgeboekt. We zagen dat de zaal gesket was voor feesten (bruiloften en babyborrel). Dus voor de hotelgasten was geen plaats meer???

Jammer, want dan moet je te voet (1 km) of met de auto naar het dichtsbijzijnde restaurant wat overigens wel heel lekker was (De Sjoks). Maar ja een van tweeen kan dus niets drinken als je met de auto gaat.

Goed voor seminars

Wouter
16-3-2011

De Martinushoeve lijkt in de eerste plaats een dagconferentie en/of feestzaal. Het personeel is attent en behulpzaam. Kamer nummer 1 in de 'villa' (een opgeknapt huis naast het conferentiecentrum) was ruim (zeker de badkamer) maar oogt toch wel gedateerd. Er is ook geen dubbel glas. Ontbijt was goed (sober maar zeker voldoende). Al bij al een aanrader als je de verwachtingen goed legt.

Ideaal vertrekpunt fiets

Tack Marleen
25-5-2010

vriendelijke onthaal - uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie rustige omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Martinushoeve & Conferentiecentrum in Zoersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Martinushoeve & Conferentiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.