Hotel De Heidebloem

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
3,5

Onvoldoende

6 reviews over Hotel De Heidebloem in het Nederlands

Echt niet meer, kwam vermoeieder terug.

Lucca,
19-12-2018

Zeer vriendelijk, goed ontbijt, goed restaurant, hotelkamer gerenoveerd, MAAR totaal gebrek aan geluidsisolatie , net alsof je in een tent slaapt naast de baan. En dekbed belachelijk warm. Ook mijn vrouw hield het niet uit van de warmte.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

teleurstellend

Luc Denayer
31-3-2017

Beleefde ontvangst. Sanitair beneden, modern en net...hoopgevend, maar... Kamer 106 teleurstellend! Kleerkast zonder deuren, zonder stang, dus één groot open gat. Nachtlicht rechts aan bed werkt niet. Badkamer niet proper: glazen douchewand vuil . Glazen legger onder wasbak vuil (stof kleefde in het glas); slechts 1 stel handdoeken (minnabele kwaliteit) voor 2 personen (na vraag, geen extra handdoek geleverd); Er wordt duidelijk weinig gepoetst in dit hotel...dat zie je al aan de vitrinekast op overloop: alles grijs van 't stof; en aan de telefoon en het computerklavier aan de balie alsook de kastjes: grijs van het stof! Hier is dus nog werk aan de winkel! Voor 110 euro mag dat wel verwacht worden! Voldoende, en frisse handdoeken voorzien, kamermeubilair in orde brengen en (alles) poetsen ! Alleen zo doet mond aan mond-reclame wonderen!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Goede uitvalsbasis voor Antwerpen en Brussel

petrareumers
26-5-2012

Functionele kamers, elke dag nieuwe handdoeken, van alle gemakken voorzien. Grote douche. Wel twee enkele bedden. Restaurant super. Luxe gerechten, prijzen zijn daardoor ook iets hoger. Menu's zijn daarom zeer aan te bevelen! Wij waren er met een Fietsvoucher en hoefden dus alleen maar ontbijt, diner en drankjes af te rekenen.

Gereisd met partner in mei 2012

2008

Gewoon goed.

T. Visser
5-8-2008

Keurig en schoon. Vriendelijk en goede verzorging. We hebben er fijn verbleven.

Gereisd met partner in Tue Aug 05 2008 12:33:14 GMT+0000 (UTC)
2006

Het was er niet te doen misschien nu wel maar toen was het buitengewoonslecht de kamers en het eten waaren wel goed

Gereisd met vrienden in januari 2006
2005

Heel gezellig hotel

Peter Munn
19-8-2005

Heel gezellig hotel. Heel goede keuken, prima verzorgd en aan heel scherpe prijzen. Mijn verblijf van een week was heel ontspannen. Echt een aanrader.

Gereisd anders in Fri Aug 19 2005 04:49:48 GMT+0000 (UTC)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Heidebloem in Zoersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Heidebloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.