Zoersel

Reviews over Zoersel

Goede uitvalsbasis voor Antwerpen en Brussel

petrareumers,
    26-5-2012

Functionele kamers, elke dag nieuwe handdoeken, van alle gemakken voorzien. Grote douche. Wel twee enkele bedden. Restaurant super. Luxe gerechten, prijzen zijn daardoor ook iets hoger. Menu's zijn daarom zeer aan te bevelen! Wij waren er met een Fietsvoucher en hoefden dus alleen maar ontbijt, diner en drankjes af te rekenen.

Gereisd met partner in mei 2012

Goed voor seminars

Wouter,
    16-3-2011

De Martinushoeve lijkt in de eerste plaats een dagconferentie en/of feestzaal. Het personeel is attent en behulpzaam. Kamer nummer 1 in de 'villa' (een opgeknapt huis naast het conferentiecentrum) was ruim (zeker de badkamer) maar oogt toch wel gedateerd. Er is ook geen dubbel glas. Ontbijt was goed (sober maar zeker voldoende). Al bij al een aanrader als je de verwachtingen goed legt.

Gereisd zakelijk in maart 2011

Gereisd met partner in mei 2010

Gewoon goed.

T. Visser,
    5-8-2008

Keurig en schoon. Vriendelijk en goede verzorging. We hebben er fijn verbleven.

Gereisd met partner in augustus 2008

Heel gezellig hotel

Peter Munn,
    19-8-2005

Heel gezellig hotel. Heel goede keuken, prima verzorgd en aan heel scherpe prijzen. Mijn verblijf van een week was heel ontspannen. Echt een aanrader.

Gereisd anders in augustus 2005
Zoersel scoort een 7,4 uit 10, op basis van 5 reviews