Appartement Sabu Sabu Loft 3

Appartement Sabu Sabu Loft 3

7Goed

België, Antwerpen, Wilrijk

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Sabu Sabu Loft 3?

7Goed

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

2 reviews over Appartement Sabu Sabu Loft 3

• 6kim de wever28-12-2017

Zalige loft maar Onvriendelijk

Loft zit verstopt achter 2 rijhuizen en een bushalte (kotje) waardoor het niet duidelijk was of er parking was, aangezien het op een hel drukke steenweg lag eerst even snel gebeld of ik daar mijn wagen kwijt kon. Ik kreeg de Boertige baas aan de lijn, het gesprek liep als volgt met de letterlijke zinnen 'voor wa ist' 'hebde een parking nodig voor ne sauna misschien' 'zoekt u plaats waar er plaats is' de telefoon werd vervolgens gewoon neergelegd. Toen ik mij 50 m verder had gezet, kwamen we aan en kwam er een mevrouw de deur open doen en zei ons direct 'oh je had je wagen hier ook wel kunnen plaatsen'..

Toen we binnen kwamen, geen verwelkoming, moesten direct op de second ondertekenen voor de huisregels en betalen, '170 euro aub' waar mijn vriend bijstond terwijl het een verjaardagscadeau was, kon iets subtieler. Rondleiding gekregen, moest heel snel gaan.

Verder een zalig verblijf gehad, geen bestek of borden aanwezig, enkel glazen.

We moesten er om 11:30 uit en ze kwamen om 11:20 zomaar binnen vallen met de vraag of het nog lang zou duren, geen vragen meer zoals 'was het in orde?' we werden gewoon letterlijk buiten gezet..

Ik zal nog terugkomen omdat het uniek is, maar dat zal dan ook de enige reden zijn.

Gereisd met partner in december 2017

• 8sandra27-06-2016

Mooie sauna

Het is een sauna loft met overnachting. Het sauna complex is prachtig oosters ingericht en werkt allemaal perfect. Qua hygiëne mag het wel beter zijn. Ik had de indruk dat er amper gepoetst was want de jacuzzi was niet zo proper en het zwembad mocht ook wel met een zeef doorgegaan zijn. Geen aanrader om te overnachten, enkel het dagarrangement nemen. Het is er veel te warm en te vochtig om te slapen en aangezien er geen raam in de slaapkamer is is dit niet zo aangenaam.

Gereisd met partner in juni 2016

0 tips over Appartement Sabu Sabu Loft 3