Géén boekingskosten

Hotel Vivaldi

BelgiëAntwerpenWesterlo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vivaldi voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 7 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 7 reviews

7 Reviews over Vivaldi

• 8karine22-06-2015

top ontbijt!

nette kamers en we hebben enorm genoten van het ontbijt! ligging was voor ons ok, we waren enkel in het hotel om te slapen.

• 9Maritsa14-06-2015

Fantastisch ontvangen

Wij hebben om 22uur telefonisch onze kamer voor dezelfde nacht gereserveerd. De eigenaar was meteen heel vriendelijk. De kamers zijn zeer proper met flatscreen en badkamerspullen zijn aanwezig (shampoo, douchegel, zeepjes etc). Het ontbijt was ook heel uitgebreid koffiekoeken, rozijnenbrood, cornflakes, fruit, heel veel verschillende joghurtjes, fruitsap, koffie. Als je net als ons de blue ribbon tour van de coppa classica meedoet dan is dit zeker een aanrader.

• 8Davy en Sandra17-12-2014

Aanrader

Eerder een hotel voor de zakenreiziger die niet al teveel aandacht besteed aan grote luxe. Hotel is zeker in orde. Ontbijt is een aanrader. Zeker ook wanneer je er niet verblijft.

• 8Arjan28-11-2011

Voor herhaling vatbaar

Gelegen op een goede locatie vlak bij de snelweg. Redelijke kamers met schoon sanitair. Goed eten op het terras voor niet teveel geld. Aardig dat er gratis Wifi is.

Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7glacekoekje17-03-2011

Ideaal voor korte verblijven

Wij gaan jaarlijks naar dit hotel om te overnachten rond de tijd van festival Groezrock. Ligt voor ons perfect t.o.v. de festivalweide.

Kamers zijn prima, badkamers zien er goed uit. Personeel is aardig en het ontbijtbuffet is super verzorgd.

• 7Vandenbroucke Gert24-09-2010

Goed voor zaken

Basishotel, ideaal voor zakenreizen of als doorreishotel. Ideale ligging daarvoor vlak naast de autostrade en alles wat nodig (Gewone propere kamer, gewoon eten, gewone gezellige bar, vriendelijk personeel, ... )

Al het nodige, maar verwacht geen extratjes of overdreven luxe...

• 7annonym04-11-2008

privatsphäre?

an sich ist das hotel ganz Ok.die mitarbeiter sind alle nett und zuvorkommend.nur der hoteleigentümer ist etwas komisch.das wort privatsphäre kennt er nicht.das frühstücksangebot ist für den preis ganz ok.aber die zimmer sins sehr klein und weisen flecken auf dem teppichboden in fast jedem zimmer auf.renovieren wäre mal wieder angesagt.das restaurant und der barbereich sind jedoch sehr modern und gemütlich.und auch das angebot auf der karte ist gut.zudem ist es positiv dass man in der lobby pcs findet,wo man kostenlos ins internet kann.jedoch ist nicht auszuschließen dass der hoteleigentümer hinter einem steht und einfach schaut was man macht und zb a-mails mitliest.im großen und ganzen würde ich persönlich nicht in dieses hotel gehen.aber wenn man wie ich aus beruflichen gründen dort untergebracht wird,ist es schon ganz ok.

Hotel Vivaldi info

• MinibarBeschikbaar