Camping Hof van Eeden

5 reviews over Camping Hof van Eeden in het Nederlands

Goed genoeg

Marijse
28-7-2018

Op de camping waren er vooral vaste staanplaats en weinig tentjes. De zwemvijver was klein en niet zo proper, het zwembad was iets beter. De douches (1euro) en toiletten waren proper. Op de camping is er niet veel schaduw, zowel de tenten, zwembad, speeltuin, ... Alles is voornamelijk in de volle zon. Wel heerlijk rustig!

Gereisd Met partner in juli 2018

Voornamelijk vaste bewoners

Rita van Tongeren
11-8-2017

Jammer van het grote aantal stacaravans en de staat daarvan. Deze camping heeft voornamelijk vaste gasten. Recreatie plas was niet geopend. Zwembad ok, kleedruimte en wc ronduit vies!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Vervuild zwembad

wendy
26-8-2016

Dit is een camping met een zwembad en een meer leuk voor in de zomer maar het water van het zwembad is redelijk vuil, naast het zwembad slingert veel afval rond. Wordt voor sluitingstijd wel opgeruimd. Wc en aankleedhokjes aan het zwembad is donker en vies ook is er geen wc papier. De camping op zich met veel stacaravans is wel mooi en netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volkse camping

Carlaxx
20-7-2010

Hier een paar nachten overnacht in een trekkershut. Plaats voor 4 personen (4 bedden) al moet dan wel de tafel en 4 stoelen naar buiten. Er staat een koelkastje in, wat ideaal is.Toen wij er waren was het ver over de 30 graden.

De trekkershutten (2) staan tussen de caravans en niet op de camping.

Er is een zwembad en een strandje aanwezig.

Sanitair/douche is redelijk schoon. WC borstel ontbreekt. WC was vlakbij, maar voor de douche moet je een stukje verder. Douchemunten 1 euro voor 7 min douchen.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

poging tot

Roger
10-9-2009

De website beloofde heel wat, maar de praktijk was anders.Er waren van de ca 100 plaatsen maar 10 bezet, dus wel lekker veel plaats. In het algemeen een beetje verwaarloosde indruk. Zwerfvuil in de struiken en in en om de visvijvers. Afvalberg voor hout en snoeiafval vlak naast de camping. Knetterende brommers over het naastgelegen fietspad. Het sanitair blok op het veld werd nauwelijks of slecht gepoetst. Ons veld werd met maaien overgeslagen. En toen kwamen de oosteuropese rondtrekkende werklieden met hun families. Het sanitair ging van matig naar zwijnestal en de hele dag geschreeuw, loslopende honden etc. Wegwezen dus. Dit besproken met de eigenaar en deze gaf aan dat er al dingen op de agenda stonden voor verbetering en hij de andere opmerkingen ter harte zou nemen. Misschien is er nog hoop.

Gereisd Anders in Thu Sep 10 2009 17:11:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hof van Eeden in Westerlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hof van Eeden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.