Géén boekingskosten

Hotel Geerts

BelgiëAntwerpenWesterlo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Geerts voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 8 reviews

8.4FantastischScore uit 8 reviews

8 Reviews over Geerts

• 8Jef28-05-2012

Wij komen zeker nog eens een keer !!!!

Juist terug van een mooi weekendje in Westerlo, met een overnachting in Hotel Geerts, zowel het het hotel als het weer vielen 100% mee. Wij hadden het geluk dat er juist de Merode feesten waren. Mooie wandeling gemaakt met vertrek achteraan de tuin v/h hotel. Echt genoten van het hotel en zijn personeel (zeer vriendelijk) Enig minpuntje waren de geparkeerde wagens juist voor de ingang van de tuin (er is parkeerplaats genoeg buiten het hotel)

• 8Nan&Mart17-01-2011

Leuk Hotel

Leuk hotel goede kamers wij hadden kamer 3. Goed ontbijt voortreffelijke bediening aan het ontbijt. Helaas de bediening in de orangerie en restaurant was matig tot slecht.Wel aandacht aan de vaste klanten maar niet voor de andere gasten. Wij hadden via TO gereserveerd men maakte tijdens het gastronomisch diner hierbij onderscheid. Zo kregen wij geen amuse. op onze vraag waarom niet zei dat wij een []kaart hadden. Het diner was geweldig. Maar dat van die onderscheid tussen gewone gasten en []gasten zit ons nog steeds dwarsd

• 9fons en julienne02-08-2010

Zeker voor herhaling vatbaar

Het gastronomisch week-end in Hotel Geerts te Westerlo is zeker een aanrader. Je kan er fijn wandelen en fietsen met uitgestippelde wandel-en fietsroutes. De gastronomische menu is compleet af. Chapeau voor de keuken en de service.

• 8sabine28-10-2009

zeer goede keuken!!

Fietsweekend gedaan, goede kwaliteit fietsen, fantastisch lunchpakket meegekregen, en het 3-gangen diner ' s avonds werd aangevuld met apetizer op voorhand en een sorbetje tussendoor, echt voortreffelijk geserveerd en een niet te versmaden wijnkaart voor kenners !

• 8anne-marie27-10-2009

eten = top, aan de rest moet gewerkt worden

Zeer mooie voorgevel op de markt. Onthaal= 10 min wachten aan de balie vooraleer een kelner komt inchecken. Kamers half gerenoveerd, ook eetzaal mocht grondiger aangepakt worden; vervang de stoelen en het klassieke hout en het is af. Culinair voortreffelijk; wel zeer lang moeten wachten tijdens gastronomisch diner (misschien omdat er een feestje in een andere zaal was). Personeel koel en nors op een paar uitzonderingen na die dan wel heel vriendelijk en joviaal waren. Fantastische tuin met lekker bistro- eten in de orangerie. Westerlo ideale uitvalsbasis om te fietsen.

• 8Maria17-06-2009

heerlijke sfeer en je voelt je echt een gast.

We geven elkaar regelmatig een verwen-r weekend, dit maal zijn we naar hotel Geerts gegaan. We hebben genoten van de omgeving, sfeer, het heerlijke diner en de bediening. Was echt de moeite waard en we komen zeker nog eens terug.

• 9eddy03-06-2009

een echte aanrader

een echte topper, echte gastronomie, gwoon waar voor uw geld

• 9Camiel HUUGHE23-05-2008

Boekten voor een gastronomisch week-einde. Hotel in centrum met privéparking. Ruime kamers, niet alle met ligbad. Up-to-date en goede bedden. Spijts familiezaak is er geen persoonlijk onthaal noch begroeting. Receptie enkel bemand na baliebel. Geen lobby, geen salon. Enkel een paar zitjes naast de balie. Iedereen correct doch afstandelijk. Gezellige eetzaal, orangerie en mooie tuin waar ook kan gegeten worden. Hoofdkellner is vermoedelijk de eigenaar (??). Voortreffelijke keuken en gastronomisch diner (om "U" tegen te zeggen) op zaterdag. Ontbijt prima ! Volgens de brochure "Vlaandern vakantieland" wordt het zaterdagaperitief door het huis aangeboden maar dat wordt niet toegepast. Na onze bemerking zou dit enkel toepasselijk zijn bij boeking via "V.V." en dat wordt bij rechtstreekse boeking niet gehonoreerd, wat o.i. niet logisch is. Wij discuteerden niet doch vinden de attitude toch niet erg commercieel. Uitleg : "V.V." moet ook een graantje meepikken. Een indruk van hebberigheid.

Hotel Geerts info