Bed and Breakfast Carpe Diem

Tonen op kaart

39 reviews over Bed and Breakfast Carpe Diem

• 0Griet Langendries27-01-2012

Thuis in de Parel der Kempen

Een heel warm en persoonlijk onthaal, het is alsof je thuiskomt.... Prachtig groen uitzicht op de tuin vanuit de kamer. Het keukentje geeft een extraatje aan het concept alsook de mezzanine waar het ontbijt geserveerd wordt. Dichtbij het centrum dus alles is te voet bereikbaar. Parking voorzien vooraan het huis dus heel gemakkelijk. Kortom, een B&B om aan te raden! Een meerwaarde voor Westerlo!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 0vera matthijs25-01-2012

voor herhaling vatbaar!

mooie locatie, prachtige ligging. ideaal voor fietsfantaten, knooppunten in de onmiddellijke omgeving. heel mooie natuur en prachtige bossen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Manuel24-01-2012

Aanrader voor iedereen!

Een fantastische plaats om te verblijven voor alle leeftijden! Prijs kwaliteit perfect, prachtige website! Je kan er volledig tot rust komen, sporten, genieten van de prachtige streek (zowel van de natuur als dorpspleinen, kastelen, abdijen, ...) en de lekkere streekproducten. Ook het bekende pretpark Bobbejaanland is niet ver af.

De communicatie met de familie verliep snel & correct. Het is perfect gelegen, geen nachtlawaai. Folders zijn aanwezig om u volledig wegwijs te maken in de streek en met al uw vragen kan je terecht bij de familie. Er wordt echt tijd gemaakt om u onmiddellijk thuis te laten voelen. De auto en/of fiets kunnen veilig geparkeerd worden. Er zijn 2 ruimtes voorzien voor u alleen.

Een relax ruimte. Daarboven een ruime keuken, bureau en ontbijt mogelijkheid. Daarnaast een prachtige kamer met tv, films, echt goede matras, badkamer met toilet en grote relax douche. Indien het weer toelaat is buiten eten in de tuin ook mogelijk. Er is zelfs een bbq beschikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Mellemans Leen23-01-2012

Enorm gastvrije B&B

Wij hebben hier onze huwelijksnacht doorgebracht. Hierdoor hadden we gevraagd om eerder een brunch dan een ontbijt te krijgen (rond 11.30), dit was geen enkel probleem. Onze brunch heeft owv het mooie weer kunnen doorgaan in de tuin, wat het wel extra gezellig maakte. Er was ook enorm veel variatie in het eten, en het was lekker. Zeer vriendelijke mensen. Propere kamer.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Harry Both23-01-2012

Carpe Diem Het is hier ECHT pluk de dag

Heerlijk rustig met fraaie tuin. Perfecte zit- eetkamer een volkomen privé B&B. Fraaie afwerking van alles. Hier wil je altijd wel terugkomen

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Lafaut Carine23-01-2012

Sterk aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!

Ons verblijf in B & B Carpe Diem was heel goed meegevallen. Het enige minpuntje is dat je als gast door de woonkamer van de uitbaters moet en je de schoenen moet uittrekken. Ik zou voorstellen om in de inkomhal een stoel of bank te installeren zodat je als gast gemakkelijk je schoenen kan aan en uittrekken. De kamer/flat was uitstekend aangkleed en verzorgd en wij werden verrast met een overheerlijk ontbijt. Ik heb genoten van de massagestoel en de rustgevend klassieke muziek. Wij heben deze B & B gekozen omdat we met vrienden hadden afgesproken om daar in de buurt samen te gaan eten. We gaan dit zeker nog eens overdoen!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Pieter Commerman23-01-2012

Heerlijk gezin dat je met open armen ontvangt..

Een heel leuke B&B op een fantastische locatie. Na een dagje fietsen van antwerpen op weg naar Limburg een echt rustpunt. Ontvangst "in den hof" en geïnteresseerde familie. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Bart Dewulf23-01-2012

Heel ontspannend

Heel mooie Bed en Breakfast. De uitbaters zijn heel vriendelijk en storen niet in de privacy. Indien gewenst kan je heel wat informatie over de omgeving krijgen ivm wandelen, fietsen, bezoeken, ... Het ontbijt was heel lekker, maar niet overdreven luxueus. De kamer is heel groot, het bed ligt goed en de douche lekker warm. De omgeving is heel rustig. Op het einde van de straat kom je bij het water in een mooi wandelgebied. Het centrum is maar op 10min wandelen en er zijn hele leuke restaurantjes te vinden.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0Van roey22-01-2012

Vernieuwend

Goede rustige locatie dat het midden houdt tussen natuur en centrum.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10wouters -greunlinx21-01-2012

wondermooie omgeving

b&b carpe diem is in één woord 'genieten'.

Gereisd met partner in april 2011

3 tips over Bed and Breakfast Carpe Diem

• vera matthijs, 25-01-2012 Rapporteren

een mooie locatie,prachtig gelegen , ideaal aan de fietsknooppunten. vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt. mooie kamer met alle comfort. goede prijs

• chantal Krieckemans, 14-01-2012 Rapporteren

Pak je fietsen mee,zodat je de prachtige omgeving en abdijen kan bezoeken op een actieve manier.

• Catalijn Willemsen, 03-11-2014 Rapporteren

Vlakbij de B&B zijn wandelroutes, erg leuk om zo naar de dorpskern te lopen

0 vragen over Bed and Breakfast Carpe Diem

Bed and Breakfast Carpe Diem info