Bed and Breakfast Carpe Diem

Tonen op kaart

39 reviews over Bed and Breakfast Carpe Diem

• 10Catalijn Willemsen03-11-2014

Hele fijne plek!!

Carpe Diem is een sfeervol B&B, met genoeg ruimte, lekker schoon en gezellig. Gastvrouw Chantal zorgt dat het je aan niets ontbreekt, het ontbijt was grandioos. Vooral erg fijn om als coeliakie patiënt zonder zorg te kunnen genieten van een uitgebreid glutenvrij ontbijt!!

Zakelijk gereisd in oktober 2014

• 9Katrien en Kurt02-11-2014

Echte aanrader in de parel der Kempen

Fantastische plek om even te onthaasten of net wat langer te verblijven. Chantal ontvangt de mensen zeer gastvrij en alles is tot in de puntjes verzorgd. Zelfs de aangepaste muziek bij het ontbijt was schitterend. Zeer mooie kamer, je beschikt hier eigenlijk over een heus appartement met alles erop en eraan. Het ontbijt was ook schitterend, met heel wat keuze en alles lekker en kraakvers. We hadden het culinaire arrangement geboekt ism restaurant Het Komfoor in Heultje. Werkelijk top! Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Jan07-05-2014

Oase van rust met een zee aan ruimte

B&B Carpe diem is een eerste klas B&B en laat de gast compleet verwend weer gaan. De gastvrouwe des huizes is heel attent en de indeling gewoon verrassend ruim en helder schoon. Na een goede nachtrust ( zeer stil in huis) en ruim uitgebreid ontbijt, voor mij duidelijk een uitnodiging om weer eens hier naar toe te gaan om de omgeving beter te verkennen. Kortom: Uitmuntend!!

Alleen gereisd in mei 2014

• 9suzanneathome12-07-2013

Aanrader!

Makkelijk te vinden en bereiken B&B. De omgeving hebben wij niet bekeken, want we zaten hier vanwege Rock Werchter. Zeer gastvrij gezin (we hebben vooral te maken gehad met de gastvrouw). Er werd totaal niet moeilijk over gedaan dat we laat thuis kwamen als we dat maar rustig deden. Leuk eigen woongedeelte met uitzicht op de tuin. Ontbijt was ook zeer goed verzorgd en werd naar het appartment/kamer gebracht. Goeie bedden en alles zag er netjes en verzorgt uit. Het enige nadeel vond ik de open toilet op de slaapkamer. Ik had liever een afgesloten toiletruimte gehad. Dit is wel duidelijk te zien aan de foto's, dus was geen verrassing (ik zat er samen met mijn broer, misschien dat het voor partners anders is).

Gereisd in januari 2013

• 8saraha24-06-2013

Aangenaam verblijf met vriendelijke gastvrouw!

De gastvrouw is heel vriendelijk en antwoord je op al je vragen. Carpe Diem straalt heel veel rust uit en het is er dan ook super rustig, gelegen dichtbij het stadje, maar ook dichtbij heel wat wandelwegen. We hebben er overnacht met onze zoon van 15 maanden. Dit is heel goed gegaan, alleen dat de kamer gevaarlijk is. We moesten hem steeds in het oog houden, zodat hij niet van de trap kon vallen! Een hekje was welkom geweest. Ook vond ik het spijtig dat we over een hele kleine badkamer beschikten (ook volledig geïntegreerd in de kamer). Er was slechts een hele kleine wasbak, waar je je handen nauwelijks in kunt wassen. Wegens de hele grote ruimte die je ter beschikking krijgt, zou een aparte badkamer wenselijk zijn. Het ontbijt is wel schitterend! Alles wat je je kan inbeelden: ei, verschillende broodjes, charcuterie, .... Ook aangepast voor onze zoon! We vonden het een beetje jammer dat we weinig contact hadden met het gezin tijdens ons verblijf. Het was wel een rustgevend verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Gerrit en Regine Lindekens26-05-2013

Het viel enorm mee,

Zeer rustig gelegen, ideaal voor fietsen en wandelen, zeer vriendelijke gastvrouw, ruim appartementje met bed en douchecel, tv, in afzonderlijke kamer: zithoek, grote tafel ,keukentje met koelkast en koffiezet . Alles kraaknet.Super ontbijt met alles erop en eraan. Restaurant kortbij. Een aanrader voor wie rust en natuur wil.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9John20-05-2013

"Ontzettend goed"

Wij zijn hier maar 1 nacht geweest maar konden desondanks een goede indruk krijgen van deze b&b. Ontvangst door de gastvrouw was heel hartelijk. Je hebt hier de beschikking over een aparte slaapkamer met goed 2 pers. bed en een uitklapbaar 1 pers. bed, douche en toilet, hiernaast is een ruimte met een bureau, klein keukentje met koelkastje koffiezetapparaat én senseoapparaat (incl. koffie en pads), zitbank en een eethoek alwaar ook het ontbijt (uitgebreid en lekker) geserveerd wordt. Alles is hier zeer verzorgd en schoon. Locatie is ook goed te noemen, heerlijk rustige omgeving maar je bent binnen 10 wandelen in het centrum. De prijs/kwaliteitverhouding is prima !! Als wij nog eens in de buurt komen gaan wij zeker weer hier naar toe.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Koen Ricour14-04-2013

Zo hoort elke B&B te zijn!

Prachtige B&B, zeer warm onthaal, uitstekende gastvrouw, mooie kamer, eigen zithoek en keukentje, zeer proper, stille omgeving, zeer flexibel naar aankomst en vertrek, proper, lekker en uitgebreid ontbijt. Ik had niet verwacht deze kwaliteit tegen te komen voor die prijs!

Gereisd met partner in april 2013

• 10Verboomen-Beyers02-09-2012

Het was weer geweldig.

Telkens als we hier komen, waarderen we de eigenaars meer en meer en beseffen we hoe mooi Westerlo en omgeving wel is. De gemoedelijke sfeer, het aangename verblijf, het lekkere eten, de rustige tuin, de perfecte service, de prachtige natuur, het is allemaal aanwezig !

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9roland vanblaere12-03-2012

De hemel in de kempen

cijfers spreken voor zichzelf

Alleen gereisd in mei 2007

3 tips over Bed and Breakfast Carpe Diem

• vera matthijs, 25-01-2012 Rapporteren

een mooie locatie,prachtig gelegen , ideaal aan de fietsknooppunten. vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt. mooie kamer met alle comfort. goede prijs

• chantal Krieckemans, 14-01-2012 Rapporteren

Pak je fietsen mee,zodat je de prachtige omgeving en abdijen kan bezoeken op een actieve manier.

• Catalijn Willemsen, 03-11-2014 Rapporteren

Vlakbij de B&B zijn wandelroutes, erg leuk om zo naar de dorpskern te lopen

0 vragen over Bed and Breakfast Carpe Diem

Bed and Breakfast Carpe Diem info