Bed and Breakfast Carpe Diem

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Rust!

Pascale
3-3-2017

Rust en comfort in het mooie westerlo!

Maaike Wisselo
25-2-2017

Een fijn ontvangst en een prima verzorging. Een heerlijk ontbijt.

Je moet wel twee trappen op voor je bij de kamers komt.

Leuke B&B

PH. VDV
23-2-2017

Rustige en aangename locatie met mooie ruime kamer met badkamer.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Aangename gastvrouw

Kortom, zoek je een uitvalsbasis om Westerlo en omstreken te ontdekken, niet aarzelen, boeken!

Zeer mooi gelegen bij wandel en fietsroutes.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt

Zeer verzorgde en nette b&b met veel privé, kleine keukenhoek met frigo, koffiemachine, waterkoker, eettafel, zetel, bureau.

Zeer vriendelijke en aangename gastvrouw.

Wandel en fietskaarten liggen klaar, zeer goede uitleg door de gastvrouw.

zeer goed

Duizendeneen
30-4-2016

Rustige plek, aangename gastvrouw, fantastisch ontbijt, wat wil een mens nog meer ?

Indeherberg Leo
23-4-2016

Goede ontvangst, prachtige accommodatie, super ontbijt en mooie fietsomgeving.

Uitstekend

Paul Hesp
16-9-2015

Zeer vriendelijke eigenares, die me veel interessante info gaf. Alle ruimte in het appartement. Eigen kitchenette, maar ik heb er ontbijt bij genomen. Dat was prima van kwaliteit en zo uitvoerig dat ik de lunch (ondanks lange wandelingen en fietstochten) maar overgeslagen heb tijdens mijn verblijf.

Zeer goed verzorgde bed and breakfast

jeffrey
13-4-2015

Carpe Diem is een prachtige bed and breakfast. Alles ziet er prima uit en is goed verzorgd. Een goede uitvalsbasis voor heerlijke wandelingen door de natuur en het opsnuiven van cultuur.

Sla in geen geval het ontbijt over; dit was zalig. Een adresje om nog eens terug te komen.

Hele fijne plek!!

Catalijn Willemsen
3-11-2014

Carpe Diem is een sfeervol B&B, met genoeg ruimte, lekker schoon en gezellig. Gastvrouw Chantal zorgt dat het je aan niets ontbreekt, het ontbijt was grandioos. Vooral erg fijn om als coeliakie patiënt zonder zorg te kunnen genieten van een uitgebreid glutenvrij ontbijt!!

Echte aanrader in de parel der Kempen

Katrien en Kurt
2-11-2014

Fantastische plek om even te onthaasten of net wat langer te verblijven.

Chantal ontvangt de mensen zeer gastvrij en alles is tot in de puntjes verzorgd. Zelfs de aangepaste muziek bij het ontbijt was schitterend.

Zeer mooie kamer, je beschikt hier eigenlijk over een heus appartement met alles erop en eraan.

Het ontbijt was ook schitterend, met heel wat keuze en alles lekker en kraakvers.

We hadden het culinaire arrangement geboekt ism restaurant Het Komfoor in Heultje. Werkelijk top!

Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Carpe Diem in Westerlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Carpe Diem scoort een 9.22 uit 10 op basis van 37 reviews.