Bed and Breakfast Den Buiten

Bed and Breakfast Den Buiten
9,3

3 reviews over Bed and Breakfast Den Buiten in het Nederlands

Met vrienden

leuk, tof, gezellig, authentiek!

inez
17-8-2011

Heel leuke locatie, super gastvrijheid!

Het slapen met een groep in 1 ruimte was een ervaring op zich!

Kinderen beleven er een heel leuke tijd:

- diertjes (honden, poesjes, kippen)

- trampoline

- gezelschapsspelletjes

- ...en zoveel meer

Super gewoon!!

een echte aanrader!!!

karin
18-9-2010

Grote B&B, met grote tuin en overdekt gedeelte om eventueel te eten. Op 100 meter van de bossen en heide, prachtig wandel gebied, Heerlijk uitgebreid vers ontbijt en zalige bedden. De afwerking van de B&B is in perfectie, mooie douches en een hele grote keuken met alles derop en deran.

Wij hadden een topweekend en komen zeker een keer terug.... lieve gastvrouw, bedankt!!

toppie

Ingird Verwijen
23-10-2009

erg mooie hoeve...super de luxe keuken en een prachtige plek omgeven door natuur. Een aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Den Buiten in Weelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Den Buiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.