Mega Speelstad

8.6Fantastisch

Op vakantie geweest naar Mega Speelstad?

• 9Katrien13-01-2019

Kindjes van 4, 6 en 7 vonden het geweldig!

Vriendelijk personeel. Bij de attracties werd er goed opgelet dat de kinderen de juiste grootte hadden, ook al waren er verschillende ouders die (soms op het onbeschofte af) probeerden te ‘foefelen’. Proper en goed onderhouden, de binnenspeeltuin. Leuk dat er verschillende hoeken om te zitten waren, waardoor we toch nog redelijk rustig zaten.

januari 2019

• 4Roosbeek gunter02-11-2017

Voldoet totaal niet aan beschrijving

Eigenlijk een gewone grote speeltuin. Extreem lawaaierig, duur voor wat het maar is en veiligheid is ver te zoeken . Bedieners van de paar molentjes zijn studenten die alles toelaten, geen enkele controle doen op grootte of leeftijd en er overduidelijk staan te wachten tot het tijd is op te sluiten. Het buitengedeelte is vuil en half afgebroken. Stukken hout die weggerot zijn en de beelden blog de verf gewoon af. Wc's mogen ook eens een paar keer overdag proper gemaakt worden. Voor ons nooit meer. Dan geef je beter iets meer en ga naar Plopsa indoor waar het wel veilig is en zeer proper met echte attracties die bediend worden door volwassenen die verantwoordelijkheid hebben.

november 2017

• 1Ronny15-05-2017

Geen aanrader slechte binnenspeeltuin ooit

Slechte personeel ooit dat ik gezien heb. Niet kind vriendelijk, onbeschoft, ongemanierd, mensen dat daar werken. ook veell marginale volk Geen recept voor de ouders ik kan zo verder gaan geen aanrader en betreffende inkom prijs dat ze vragen veel te veel voor wat het is. Spijtig dat je nog en waardering nog moet geven !!!!

mei 2017

• 6Ellen06-08-2014

Lost verwachtingen niet geheel in.

Wij zijn er op bezoek geweest tijdens het drukke bouwverlof. De vele jobstudenten die er aan het werk waren kregen duidelijk te weinig instructies want men liet alles maar op zijn beloop. Vele vuile tafeltjes en toiletten, niet de moeite doen iedereen bv van de paardenmolen te halen vooraleer nieuwe kinderen toe te laten, waardoor vele kindjes bleven zitten, en de anderen langer moesten wachten. Tevens geen toezicht in de peuterafdeling, waardoor er ook grote kinderen zaten, wat alles onveilig maakt voor de allerkleinsten.

Maar! De kinderen hebben zich goed geamuseerd, en dat is toch wat telt.

augustus 2014

• 6Dusoir10-07-2014

super toffe speeltuin

Wel vind ik het uitzonderlijk,dat dit voor zo'n dure binnenspeeltuin maar tot 18 uur open is .. en dit ook in juli en augustus,maakt niet uit of je pas rond 16 uur toekomt,je moet de volle pot betalen,dit vind ik onaanvaardbaar voor zo'n korte periode

januari 2014

• 10jurgen bevers08-06-2011

Zeer kindvriendelijk en budgetvriendelijk

Enorm grote binnen en buitenspeeltuin. Volwassenen moeten er niet betalen enkel de kinderen. Zie zeker ook op hun website.

januari 2011

• 7Kees24-03-2011

Leuk

De speelstad is leuk voor kleine kinderen. Het is soms een beetje onoverzichtelijk

juli 2007

• 4Stefaan Somers07-02-2011

Onveilig

Gisteren hebben we ons zoontje opgehaald bij een verjaardagsfeestje. Er is daar een attractie de "SkyDive". Op een bepaald moment glipt er een jong kind door naar de attractie, en wordt 5 meegesleurd door de gondel. Dit voor de ogen van talrijke kinderen. Ik heb één van de onmiddelijke omstaanders, het kindje bewusteloos zien wegdraaien. Ik weet helaas niet wat de uiteindelijke toestand was van het kind. Ook de reacties van de medewerkers daar liet mijn inziens de wensen over (ze werken daar ook heel veel met zeer jonge mensen). De eerste 5 minuten bleef de attractie openstaan. Al goed waren er een heel aantal alerte omstaanders die de kinderen de verdere toegang versperden. Achteraf hebben we te horen gekregen dat het meisje dat normaal bij de attractie moet bijstaan, ziek was, en men haar dus niet vervangen heeft. Dergelijke attracties zijn mooi, maar moeten steeds bewaakt worden. Kinderen zijn immers steeds onvoorspelbaar

februari 2011

• 10hanne schelstraete30-01-2011

fantastische plek

het is een hele grote indoor speelplein met veel voor jonge kinderen mijn dochter van vier en mijn zoon van 2jaar en acht maanden was ook zot van de water bootjes en de trein en de boksauto's en de pirateboot en de theepotjes teveel om op te noemen je kan er zeker heel de dag spelen super echt

januari 2011

• 9rainbow17-01-2011

Erg geschikt voor verjaardagsfeestjes

Ideaal om te bezoeken met jonge kinderen, zeker in de winterperiode. Zij kunnen hier op een veilige manier naar hartelust ravotten, terwijl hun ouders zich rustig kunnen ontspannen. Er is gelegenheid om iets te drinken, en je kan er een heus verjaardagsfeestje geven voor de kinderen. Ze blijven er echter niet lang aan tafel zitten, want de speeltoestellen zijn erg leuk, en ze willen niet te veel tijd verliezen om zo snel mogelijk weer het ballenbad in te kunnen duiken met hun vriendjes. Echt een aanrader, en je huis blijft schoon! Tevreden kids, en tevreden ouders!

Gereisd met vrienden in januari 2006

10 van de 12 reviews gezien