Bed and Breakfast Villa Hortensia

4 reviews over Bed and Breakfast Villa Hortensia in het Nederlands

Fantastisch. Tot een volgende keer

Gijs en Jacqueline v.d Langemheen
24-9-2017

Mooie locatie. Dicht bij het centrum. Knooppunt fietsroutes.

Aanrader, super fijne en rustige locatie.

Thissen
31-7-2016

Locatie met alles er op en er aan, goede bedden en een fantastisch ontbijt. Hartelijk ontvangst! Slaaplocatie is eigenlijk een complete woning.

Wij verbleven hier voor een trouwfeest in naburige feestzaal. Super ruime kamer, zeer aangenaam om ons rustig klaar te maken voor het feest met een welkomsdrankje, snack en gevulde ijskast aan zeer democratische prijzen. We konden zalig uitslapen na het feest (geen lawaai) en we kregen een zeer uitgebreid ontbijt op de kamer (kan ook in de tuin indien gewenst) op het tijdstip dat we zelf konden kiezen ! In deze B&B kan je zeker enkele dagen tot rust komen en combineren met enn bezoek aan turnhout. We zijn overtuigd dat de gastheer en -vrouw er alles aan doen om het verblijf perfect te maken! Een echte aanrader en zeker niet duur voor wat je krijgt!

Een zeldzaam goed adresje!

Synpact
14-8-2009

Wij zoeken vaker naar een locatie waar je in alle rust kunt genieten, maar tochj dicht bij gezellige eetgelegenheden zit, er gewinkeld kan worden en zowel belangrijke steden als de natuur in de buurt is. Maar bovenal is gastvrijheid en de dingen met liefde en plezier doen super belangrijk.

Dit is zo'n adresje! In 1 woord uniek! De hartelijkheid, een paleisje van een gastenverblijf, gratis fietsen ter beschikking, een klasse ontbijt met alleen maar kraakverse streekproducten, een prive terras, heerlijke tuin en een superligging op 25 min van antwerpen, eindhoven en breda. ligt 900m van de grote markt van Turnhout en het prachtige vennengebied en fietsroutes beginnen pal achter het huis.

Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Hortensia in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Hortensia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.