Hotel Priorij Corsendonk

Hotel Priorij Corsendonk
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Priorij Corsendonk voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Priorij Corsendonk in het Nederlands

Enkele jaren geleden een verblijf gehad in de Priorij van Corsendonk in de abtenkamer met héél goeie herinneringen, vandaar dat we hier zeker nog eens moesten terugkomen. Het onthaal in het hotel is heel vriendelijk. De dames zijn altijd in de weer.

Het eten was lekker en de drank ook. Spijtig dat de bar niet open was en dat je geen speciale koffie kon drinken na het diner. De kelners, allemaal nog jong en wat onervaren, waren zeker altijd in de weer maar ze waren niet voldoende talrijk om het vlot te laten verlopen. Wat het ontbijt betreft hebben we één keer héél lekker bruin brood gekregen, de andere dagen was dat blijkbaar niet mogelijk en waren het enkel broodjes en koeken. Voor de rest was er wel voldoende van alles.

Over onze kamer in het lekenhuis ga ik niet klagen, we hadden wel last van de muggen. Het was warm en de airco deed het niet. Blijkbaar al meer dan een jaar.

Waar ik mij wel enorm aan gestoord heb is dat we de laatste avond tot midden in de nacht wakker gehouden werden door een groep Nederlanders die op het buitenterras, dat rechtstreeks uitgeeft op onze kamer, een feestje aan het bouwen waren met luid geroep en gezang. Zelfs met de venstens dicht was het niet te doen. ’s Morgens aan het onthaal deed ik mijn beklag hierover en men wist van niets. Toen ik één van de heren bij het ontbijt tegenkwam heb ik hem begroet met “haha, de feestvierder”. Deze heer was heel verbaasd dat wij hun lawaai gehoord hadden want zij hadden een plaats gevraagd aan de directie waar ze niemand zouden storen. Dus de directie was wel degelijk op de hoogte.

Op het beoordelingsformulier heb ik hierover ook mijn beklag gedaan, zonder resultaat.

Ik heb achteraf nog een mail gestuurd naar de Priorij. Na 2 weken nog altijd geen antwoord. Men vindt dat blijkbaar niet nodig. Ik kwam daar voor de rust en de goeie herinneringen maar daar blijft nu nog weinig van over. Op zijn minst had ik hiervoor gewoon ekskuses verwacht maar blijkbaar.

Niet hotelwaardig

Jeroen
5-9-2017

We zijn er met het hele bedrijf geweest. Ik had een kamer in schuur 2. De kamer is groot maar daar zijn alle voordelen ook gelijk mee benoemd. De inrichting is sinds de jaren 80 niet meer aangepast maar ook niet meer schoon gemaakt lijkt wel.

- allemaal vlekken op de muren

- alles is kapot

- overal stofnesten

- roest in het bad

- roest aan de douchedeur

- veel vlekken rond de wc

- vieze wastafels en kranen.

- schimmel op alle voegen en zeepresten op al het sanitair.

- nog veel meer gebreken

Mijn verblijf is daar geëindigd met een buikgriep vermoedelijk door de viezigheid in de badkamer.

Van m'n colllega,s ook veel klachten over de andere kamers gehoord. Ook in het hoofdgebouw .

Gevalletje: jammer!

Miriam
8-8-2017

De dames bij de receptie waren uiterst vriendelijk. De kamer was echter een grote tegenvaller. We hadden een kamer in Schuur 2. Grote kamer. grote tv. Helaas twee losse bedden maar die hebben we tegen elkaar geschoven. Het behang was erg vies, randen naast het bed zeer stoffig. Badkamer oud, douchedeur kregen we niet dicht, afvoerputjes van wasbakken roestig, dop van kraan los. Scheerspiegel was aan de achterkant vol met stof. Kortom: het meubilair en inrichting is duidelijk aan vervanging / update toe.

De minibar op de kamer was gevuld met wat bier en frisdrank. Ook zou het beter zijn geweest als er nog een waterkoker/koffiezetter op de kamer zou zijn. Briefje met vraag om enquête in te vullen maar er lag geen pen bij.

Wij wilden na aankomst nog wat drinken in bar maar dat was niet mogelijk. Die was niet open. Corsendonkshof in de buurt is wel aanrader!

Ontbijt was goed. Ontbijtzaal was wat lastig te vinden. Bewegwijzering zou beter kunnen.

De ligging is prachtig! Vandaar dat het zo jammer is dat dit hotel op flink wat onderdelen tekort schiet.

Mooie plek

Kenneth
23-7-2017

Zeer mooie natuur , prijs kwaliteit zeer tevreden , ontbijt is zeker een aanrader beetje van alles en zeer lekker gegeten. Het personeel is vriendelijk en helpt waar nodig is .

Oude reviews (archief)

Prachtig hotel, super omgeving!

Anoniem
30-10-2016

Wij hadden een arrangement met 1 overnachting incl ontbijt en 2 dgn Bobbejaanland voor €52,50 pp. Niet duur!!

We zaten in "de schuur", grote, schone kamer. Mooi in de natuur, heel rustig. Grote tv echt top! Als ik dan al iets moet klagen is het dat er wat veel kalkaanslag in de badkamer is.

Ontbijt was ook super, heel uitgebreid. Lekkere broodjes en heerlijke koffie. Zou graag nog x terug willen.

NOOIT MEER!!!!!

Heidi
29-7-2016

Doe niet de moeite om een kamer met airco te vragen in het lekenhuis want die werkt toch niet. Ontbraken zelfs delen van. Kamer onder het dak dus vrij warm. 2 kleine velux-ramen zonder gordijnen, dus lekker vroeg licht 's morgens en gedaan met slapen! Ontbijt was goed.

hier valt zoveel meer van te maken

p. kleingeld
12-7-2015

We hadden een vorstelijke overnachting geboekt. Maar wat we kregen was anders: receptie tot 1800 open dwz de barkeeper was aanwezig. Kamer in het oude deel (lekenhuis) want we waren gewaarschuwd voor de schuur. Geen receptie geen bar geen restaurant. Binnen in de kamers TL licht, oude TV, rolgordijnen, witte svedex kasten... van zo'n mooie lokatie valt iets beters te maken.

Aanrader: restaurant Corsendonk s Hof is leuk!

Ontgoochelend

Lycke
17-2-2015

valentijnsarrangement geboekt : De eerste avond had de dame het al redelijk moeilijk om samen met haar mannelijke collega 60 personen te bedienen bij het diner - maar ZIJ deed haar uiterste best. De 2de avond waren rond de 100 personen aanwezig voor het diner en dan ging het helemaal fout. Absoluut geen organisatie en de mannelijke obers liepen rond als kippen zonder kop -borden werden van voor naar achter de eetzaal gebracht omdat ze niet goed wisten voor welke tafel deze bedoeld waren. Het eten was trouwens ook geen hoogvlieger. Het ontbijt was wel verzorgd. De kamer had gebarsten muren + rolluik van velux was kapot . De aangeboden handdoeken hadden gaten en de zijkanten waren uitgerafeld. We hebben wel goed geslapen want hotel is rustig gelegen. Er was een fles cava voorzien op de kamer maar geen glazen ( of... grote bierglazen of de glazen om tanden te spoelen ). Wij waren eigenlijk ontgoocheld gezien de voorstelling op internet (ook geen gordijnen in eetzaal )

Priorij Corsendonk een prachtig stukje historie en de website is veelbelovend. Beloften die niet op elk vlak waargemaakt worden. De locatie is geweldig en historisch. Foto's van de kamers op de site komen echter niet overeen met de werkelijkheid: groot, maar kil ingericht. Een te kleine verwarming waardoor de kamer lang koud blijft en bij koud weer is dat erg vervelend. Wifi die niet werkt, een oude kleine tv. Badkamer wel groot en ok. Ook een prima bed en strijkplak-/ijzer. Het restaurant was overigens uitstekend en sfeervol, ondanks dat er naast ons slechts één andere tafel bezet was. Hierdoor was het menu van de kok de enige optie maar dat was met liefde gemaakt. Ook de bediening was uitstekend. Ontbijt ok, ontbijtzaal historisch sfeervol. Maar door de matige kamer was prijs-kwaliteit (€108 incl ontbijt) per saldo wat matig. Priorij Corsendonk is als locatie erg bijzonder maar verwachtingen van de kamer zijn niet waar gemaakt. Mijn advies: vraag vooraf door over de kamer.

Teleurstelling

Fam. Baggerman
19-10-2014

Verblijf en diner cadeau gekregen, foto’s van de kamer op de website lijken er totaal niet op zijn kil en kaal, de 1 persoonsbedden staan links en rechts vast tegen de muur aan, heeft niets te maken met de priorij, het is in een zgn. modern gebouw met de naam schuur. Gemeld bij receptie: de fotograaf heeft alleen foto’s gemaakt van de bruidsuite, en die staan op de website. U organisatie moet de mensen niet misleiden met foto’s van de suite, die kamers zijn helemaal niet beschikbaar. Maak dan foto’s van de kamers in de schuur, foei. We hebben wel een betere kamer gekregen in het gastenhuis, en het ontbijt en diner was goed, en het weer was prachtig in oktober 24 graden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Priorij Corsendonk in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Priorij Corsendonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Priorij Corsendonk scoort een 6.45 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: