Bed and Breakfast

6 reviews over Bed and Breakfast Het Puij Domein in het Nederlands

Heel fijne mensen,mooie kamer!

Ellen
9-2-2011

Wij waren zeer tevreden.Heel vriendelijke mensen,mooie kamer,uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in februari 2011

huiselijk en goed verzorgd

J
24-1-2011

Even buiten Turnhout gelegen, schoon, net, uitstekende verzorging, uitgebreid ontbijt in de huiskamer van de familie. In de algemene ruimtes lopen ook de overigens goed opgevoede honden van de familie. Een sfeer van huiselijkheid. Ik begrijp waarom enkele vaste gasten zich hier opgenomen voelen in de familie.

Zeer goed geprijsd: 37,50 voor een overnachting voor een persoon in tweepersoonskamer. Uitsluitend contante betaling. Vertrouwvolle reactie toen ik onvoldoende contanten bij me had: kom vanavond maar terug om te betalen.

Slechts een minpuntje: in de keuken werd gerookt.

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

zeker een aanrader

sabine, nico
6-6-2010

een goede ontvangst staat je hier te wachten in een mooie omkadering met prachtige ruime tuin.je voelt je meteen thuis. het menu waarvoor je kan kiezen is met veel zorg klaargemaakt en smaakt overheerlijk. de slaapkamers zijn gezellig ingericht en beschikken over supergoeie bedden en matrassen. hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 06 2010 20:18:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

nooit meer

verzelen
21-12-2008

Bij aankomst om 17 uur moest de kamer nog gekuist worden, in de living zitten er 3 grote honden, voor zij die niet voor honden zijn is dit wel erg. Vriendelijke mensen, onthaal was OK We zijn 's avonds blijven eten maar dat is ons niet zo goed bevallen. Wij komen zeker niet meer terug, jammer

Gereisd Met partner in december 2008

Zeer aanbevelings waardig!!!!

H. Hoogerbeets
29-9-2008

Goede kamer, met een super badkamer, zeer uitgebreid ontbijt, en een diner wat je kan vergelijken met een Michelin ster.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Gezellig bed + breakfast met prachtige, rustige tuin met 3

Mw A.A. van Wijk
1-5-2008

Gezellig bed + breakfast met prachtige, rustige tuin met verscheidene zitjes. We hebben heerlijk buiten gegeten, zeer goede verse maaltijden. Mooie kamers met uitstekende bedden, zeer comfortabel. De ligging is ideaal voor fietstochten. We hebben 3 routes geprobeerd, 2 mooie, afwisselend en landelijk en 1 gedeeltelijk om en door Turnhout.

Gereisd Met vrienden in april 2008

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Het Puij Domein

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Puij Domein in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Puij Domein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.