Bed and Breakfast Het Puij Domein

Bed and Breakfast Het Puij Domein

8Fantastisch

België, Antwerpen, Turnhout

Op vakantie geweest naar Het Puij Domein?

8Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Het Puij Domein

• 9Ellen09-02-2011

Heel fijne mensen,mooie kamer!

Wij waren zeer tevreden.Heel vriendelijke mensen,mooie kamer,uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8J24-01-2011

huiselijk en goed verzorgd

Even buiten Turnhout gelegen, schoon, net, uitstekende verzorging, uitgebreid ontbijt in de huiskamer van de familie. In de algemene ruimtes lopen ook de overigens goed opgevoede honden van de familie. Een sfeer van huiselijkheid. Ik begrijp waarom enkele vaste gasten zich hier opgenomen voelen in de familie.

Zeer goed geprijsd: 37,50 voor een overnachting voor een persoon in tweepersoonskamer. Uitsluitend contante betaling. Vertrouwvolle reactie toen ik onvoldoende contanten bij me had: kom vanavond maar terug om te betalen.

Slechts een minpuntje: in de keuken werd gerookt.

Alleen gereisd in januari 2011

• 8sabine, nico06-06-2010

zeker een aanrader

een goede ontvangst staat je hier te wachten in een mooie omkadering met prachtige ruime tuin.je voelt je meteen thuis. het menu waarvoor je kan kiezen is met veel zorg klaargemaakt en smaakt overheerlijk. de slaapkamers zijn gezellig ingericht en beschikken over supergoeie bedden en matrassen. hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7verzelen21-12-2008

nooit meer

Bij aankomst om 17 uur moest de kamer nog gekuist worden, in de living zitten er 3 grote honden, voor zij die niet voor honden zijn is dit wel erg. Vriendelijke mensen, onthaal was OK We zijn 's avonds blijven eten maar dat is ons niet zo goed bevallen. Wij komen zeker niet meer terug, jammer

Gereisd met partner in december 2008

• 8H. Hoogerbeets29-09-2008

Zeer aanbevelings waardig!!!!

Goede kamer, met een super badkamer, zeer uitgebreid ontbijt, en een diner wat je kan vergelijken met een Michelin ster.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Mw A.A. van Wijk01-05-2008

Gezellig bed + breakfast met prachtige, rustige tuin met verscheidene zitjes. We hebben heerlijk buiten gegeten, zeer goede verse maaltijden. Mooie kamers met uitstekende bedden, zeer comfortabel. De ligging is ideaal voor fietstochten. We hebben 3 routes geprobeerd, 2 mooie, afwisselend en landelijk en 1 gedeeltelijk om en door Turnhout.

Gereisd met vrienden in april 2008

Bed and Breakfast Het Puij Domein info