Aparthotel Corsendonk Viane

11 reviews over Aparthotel Corsendonk Viane

• 2018
    5Peeters Frieda08-10-2018

Nooit meer

Deluxe Kamer oké, zorg dat je voor 9u aan het ontbijt bent of alles is op en er wordt niets meer aangevuld, na reclamatie en een half uur wachten nog enkele te hevig gebakken croissants, echt geen aanrader!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

8raymond07-08-2014

Prima hotel

Hotel geboekt in combi Bobbejaanland. Entree, receptie, bar en restaurant vernieuwd en ziet er dan ook netjes uit. Sliepen op 4e verdieping was erg warm. Kamer verder netjes ontbijt prima. Kortom een prima hotel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Zoe10-08-2013

goed

Hotel viane is een goed en leuk hotel. Er ruimte voor 3 personen per kamer, er is alles wat er nodig is: bed, kast, buro, tv, stoel, tafel, badkamer en een waterkoker. Het is een hotel wat niet in de natuur ligt maar vlak bij het centrum van Turnhout. Het ontbijt is prima. Er is niet veel te doen voor kinderen.

Gereisd in augustus 2013

• 6Astrid30-07-2013

Niet met warm weer..

Wij zijn hier van het weekend geweest icm 2 dagen Bobbejaanland. De kamers zijn snikheet in de zomer, geen airco. Als je het raam open zet een hoop herrie buiten, heel weinig geslapen hierdoor. Bedden waren wel goed. Ook wat achterstallig onderhoud, een kraan die je bijna van de muur af kunt trekken, zo los zat het. Schimmel in de badkamer. Aan de bar geen bediening te bekennen, dus een lekker drankje doen daar kun je wel vergeten. Ik zou dus niet meer zo snel hierheen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Edwin24-04-2013

Gedateerd maar voldoet

Hedennacht verbleven in dit hotel. Gebouw oogt van buiten gedateerd, idem kamers binnen (veel bruin en donkergroen). Kamers wel schoon, goed bed! Ontbijt standaard en niet overdreven. Kortom: voor mijn zakelijke doel geschikt, niet voor langer (privaat) verblijf.

Zakelijk gereisd in april 2013

• 7Ben19-08-2012

Mooie uitvalsbasis.

Wij logeerden er van 9 tot 12 aug 2012 (fiets arrangement). De ontvangst was eerder koel en afstandelijk en naar het welkomstdrankje moesten we zelf vragen, anders was het niets geweest. De kamer was net maar wel wat verouderd. Het vast tapijt was aan vervanging toe (vlekken en scheuren). De kamer werd dagelijks schoongemaakt. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker! De bar was steeds onbemand en van diner was er blijkbaar geen sprake. Het lunchpakket dat we meekregen was zeker voldoende en lekker. Het keuken- en onderhoudspersoneel spraken geen Nederlands, waarschijnlijk uit Oost-Europa. Het hotel is gelegen in volle centrum op ongeveer 200m van de Markt van Turnhout en is een fantastische uitvalsbasis voor prachtige fietstochten in de omgeving. Wij bekeken ook andere hotels in de stad en dit hotel leek ons toch nog het beste en modernste uit de omgeving. De prijs/kwaliteitverhouding lijkt ons redelijk. In het weekend was het hotel quasi volzet met 90% Nederlanders.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 5ottenschot05-01-2011

ligging is ideaal, de rest minder

In maart 2010 een weekendje hier geweest. Kamer wat gedateerd, maar verder wel redelijk. Bediening in de bar was er alleen als je ze met een bel had opgeroepen. Ontbijt werd niet ververst, dus op het roerei zat een vieze gele droge korst(warmtelampen erboven), verder zaten we alleen in de ontbijtzaal en was er amper personeel dat je kon aanspreken. Wel is het een gezellig stadje met voldoende eetgelegenheden(aangezien we geen dinergelegenheid konden ontdekken in het hotel!), dus we hebben ons wel vermaakt.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8vandemaele willy23-10-2008

GOED HOTEL

Zijn 3 dagen naar dit hotel geweest, vriendelijk personeel, mooie kamer. Hadden fiets bij, omgeving mooi voor fietstochten. Ontbijt was in orde, avondmaal in het restaurant was heel lekker, keuzemenu en buffet.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Frank van Baal14-01-2008

Van 11 tm 13 januari 2008 geweest, goed verzorgd hotel met fris personeel, en toch wel redelijk frisse kamers, tv met div. tv kanalen, mini bar niet gevuld, echter met supermarkt voor de deur is deze snel en goedkoop gevuld! badkamer met hoognodige , veel handdoeken! ontbijt : belachelijk veel!!! 1x ontbijt op kamer genomen, meerkosten : 0,00 euro, service van het hotel was het antwoord, parkeren gratis bij het hotel, alles oogt zuiver, kamers werden zeer goed schoongemaakt, de markt is in 3 minuten lopen te doen, en toch lig je heel rustig, zeker een aanrader, zowel voor stelletjes als gezinnen met kinderen, en zeer zeker niet duur als je wat rondzoekt op het web..... wij betaalden 110,00 euro voor 2 personen voor 2 nachten in het weekend icl onbijt, tip: ga eens eten bij sarlat in het hotel, veel eten en drinken voor weinig geld en erg lekker! voor vragen mail me gerust

Gereisd met partner in januari 2007

• 7jan van der zee12-09-2007

ik was voor mijn werk in turnhoutb en was heel gezellig leuke baretjes en een redelijk hotel

Zakelijk gereisd in september 2007

Aparthotel Corsendonk Viane info