Bed and Breakfast Bon Bon Nuit

Kleine hotelsWeer vandaag6°-1°
Bed and Breakfast Bon Bon Nuit
9,5

Laatste review

Super b&b, bèrre schattige mensen!

Barney Blomme,
11-12-2018

Bon bon jour/nuit is onze B&B bij uitstek, jaarlijkse traditie om er even te gaan uitblazen en ons te laten verwennen...

137 reviews over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in het Nederlands

Super b&b, bèrre schattige mensen!

Barney Blomme,
11-12-2018

Turnhout op z’n best

Bart De Sterck,
18-11-2018

Bed & Breakfast Bon-Bon “nuit” is de ideale uitvalsbasis om Turnhout te ontdekken. Supervriendelijke gastheer, die ons wegwijs heeft gemaakt en ons leuke adresjes heeft doorgegeven.

De b&b is enorm gezellig en sfeervol ingericht, zowel de kamers (volledig in 1930 Parijs thema) alsook het winkeltje, waar je ‘s morgens in kan ontbijten. Wij konden het alleszins niet laten om een paar flessen chocoladewijn en pralines mee te nemen, superlekker!!

Mooie B&B, gastvrij, ideale ligging

Ronald en Femke,
7-11-2018

Hier geweest voor een weekendje weg. Heel gastvrij ontvangen, vroeger de kamer in was geen probleem. Ideale ligging, alle bezienswaardigheden van Turnhout liggen op loopafstand. En de kamers zijn erg mooi, leuke sfeer van Parijse jaren 30.

Sfeervolle plek

Staepels,
4-11-2018

Bon Nuit is een gezellige B&B in een leuk en orgineel kader.Je waant je even in Parijs, jaren 30.

Vriendelijk ontvangst en lekker ontbijtje.

Fantastisch!

tessa,
27-10-2018

Wat een speciale en vooral zo sfeervolle B&B !! Het is een prachtig pand, bijzondere kamers en vooral een zeer sympathieke gastheer! Hij heeft ons goede tips gegeven over Turnhout met een leuk stukje geschiedenis erbij, van het Jachthof tot en met het maken van Absinth ;-)

Een heel leuke en fantastische ontdekking!

Frank Nuyts,
      29-9-2018

Perfect bereikbaar met het openbaar vervoer. Goed en warm onthaal, heel verzorgd, mooi en speciaal met een thema ingerichte kamers. Alles is aanwezig voor een kort verblijf in de streek. Heel verzorgd en uitgebreid ontbijt. We willen het zeker aanraden en zelf kiezen we het zeker terug.

Originele bestemming.

Stephan Demolder,
      13-8-2018

Mooi authentiek huisje met winkeltje waar ze heerlijke dingen verkopen. Het geef je een gevoel van Parijs jaren 30. Goede internet ontvangst. Alleen de douchekop spuit naar alle kanten wat met deze hitte geen probleem vormde.

Zeer goed en zeer centraal gelegen

nathalie verlee,
      7-8-2018

De B&B is zeer centraal gelegen, zeker als uitvalsbasis voor fietstochten. Je krijgt van de eigenaar voldoende informatie over Turnhout en omstreken.

Origineel heel verzorgd concept

Nico,
      5-8-2018

We waren aangenaam verrast met de prachtige kamer in jaren '30 stijl waarin we logeerden.Alles is heel mooi afgewerkt en brengt je terug naar het interbellum.De kamers hebben elk een originele naam en stijl.Le voyage doet terugdenken aan de internationale treinreizen met de ' Oriënt Express ' van weleer.De gastheer is heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was ook heel verzorgd.We komen zeker nog terug in de toekomst en wensen Chris alle succes met deze unieke bed and breakfast.

Warm gezellige stedelijke snoep toplocatie!

Fam. De Wilde - Schaerlaecken,
      25-3-2018

Leuke en karaktervolle kamer... het ‘la vie en Paris’ gevoel in de Kempen. Chocolade en Absinth! Back to the Thirties ...

We hebben een aantal aanbieders voor Bon Bon Nuit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.