Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Bon Bon Nuit

BelgiëAntwerpenTurnhout

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Bon Bon Nuit voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 220 reviews

Meer bed & breakfast info

222 Reviews over Bon Bon Nuit

• 9Franck christiaan02-08-2022

Leuke ervaring

Leuke B&B in hartje Turnhout, goed ingerichte thema kamers en erg goed ontbijt. Een aanrader en vriendelijke Host. Fietsvriendelijk.

• 10Anja16-07-2022

Supergezellig

Prachtig pand midden in het centrum van Turnhout. Toch heel rustige ligging. Alle kamers zijn heel mooi afgewerkt binnen hetzelfde thema. Wat een spontane en vriendelijke gastheer is Chris. Heel behulpzaam en vlot. We hadden een aangename babbel. Het ontbijt was zeer lekker en verzorgd. We verbleven hier 3 nachten en zullen zeker nog eens terugkomen als we in de buurt zijn. Aanrader!

• 10Patrick & Marcia Claeys - De Waegenaere12-07-2022

Zalig verblijf in Bon Bon Nuit

Voor de eerste maal in Turnhout, geen idee wat we mochten verwachten. Wel, het was super. Kamer (moulin noir) en badkamer met inloopdouche zijn ruim en prachtig ingericht. Onze gastheer Chris was top, kent zijn stad tot in de puntjes, met zijn uitleg over Turnhout wou je meteen op verkenning. We verbleven hier 5 dagen, het ontbijt was iedere morgen netjes verzorgd met genoeg variatie. Voor het dineren hadden we van Chris een paar adresjes gekregen, ze waren allemaal zalig. Chris je doet dat SUPER, je mag ons zeker nog eens terug verwachten.

• 9Loontjens Christiane en fam12-06-2022

Voor herhaling vatbaar.

Je voelt je letterlijk en figuurlijk in de zevende hemel in deze B&B. Ruime kamer/badkamer. Fijne uitbater met het nodige woordje uitleg over de stad Turnhout. Lekker en verzorgd ontbijt in een gezellige setting. Vergeet ook niet een doosje pralines of een andere topproduct uit het gezellig winkeltje te kopen. Wij hebben alvast genoten. Groetjes Christiane en Melissa

• 9MARTENS LUDO02-06-2022

CHARMANT OVER GANS DE LIJN

Bijzondere charmante B&B. Vriendelijke en behulpzame uitbater. Mooie kamer en goed ontbijt. Centraal gelegen in het gezellige centrum van Turnhout.

• 10Liesbeth van Ampting29-03-2022

Zeer gastvrije, nette en sfeervolle B&B

Afgelopen weekend hebben wij twee nachten gelogeerd in BonBon Nuit, de kamer heette Le Voyage. Zeer vriendelijk zijn we ontvangen, we kregen een plattegrond van Turnhout en hierop werden wat gezellige cafeetjes en goede restaurants aangegeven. Fijn hoor dat je weet waar je moet zijn! De kamer zag er netjes en gezellig uit, helemaal in jaren '30 sfeer. We hebben heerlijk geslapen en 's morgens stond er een lekker en uitgebreid ontbijt voor ons klaar. Tijdens ons ontbijt heeft Chris enige fietstochten uitgezocht en daar hebben we 's middags gebruik van gemaakt. Mooie omgeving! De fietsen mocht ook in de B&B geparkeerd worden. Na nog een nachtje heerlijk geslapen te hebben, weer lekker ontbeten en een bezoekje gebracht aan de rommelmarkt. Voor thuis hebben we nog bonbons gekocht, waar we nu nog heerlijk van genieten, mmmm!

• 9Olivier Pichon01-01-2022

La machine à remonter dans le temps 😉

Très bon accueil, très belle déco Un retour dans les années folles d'avant guères Très belle chambre et bonne literie Et tes propres A Ne pas louper

• 10Leona19-12-2021

Amazing experience, recommending to friends

We stayed 4 nights. The place has an amazing vibe in retro style. Everything was clean and perfect, located in the centre of the town. Breakfast is worth the extra euros. Most importantly, the owner is extremely friendly and helpful, beyond what is expected from a host. The only disadvantage were quite high stairs. With heavy suitcases we managed, but it might not be suitable for people with limited mobility. When my family and friends come for a visit, I will recommend them to stay at Bon Bon Nuit as this is a unique experience.

• 10Paul Lessing21-11-2021

Prima B&B en zeker voor herhaling vatbaar!

Afgelopen weekend 1 nacht geslapen in deze prachtige B&B Bon-Bon “nuit”. We zijn hartelijk ontvangen door eigenaar Chris. Hij nam gelijk de moeite om ons, met behulp van een plattegrond, wegwijs te maken in Turnhout. De B&B is gelegen in het centrum van Turnhout, vlakbij de grote markt. Er zijn 4 mooie kamers, ieder met een eigen thema. Wij hadden “Le Moulin Noir”, een prima en nette kamer. Chris heeft ons ook de andere 3 kamers laten zien. Ook hele mooie en met veel gevoel voor details ingerichte kamers. Het ontbijt was heerlijk en voor ons meer dan voldoende. Chris gaf aan dat we zeker moest zeggen als we meer wilden hebben. Het ontbijt werd geserveerd in de Chocolaterie Bon-Bon “jour” welke geheel in Mucha stijl is ingericht. Uiteraard hebben we een doosje heerlijke pralines mee naar huis genomen.

• 10Fbrtj25-09-2021

De moeite!

Een hele mooie omgeving. De geschiedenis van Turnhout is heel boeiend. Lekker eten en vriendelijke mensen.

Bed & Breakfast Bon Bon Nuit info

Het complex