Bed and Breakfast Bon Bon Nuit

Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
Bed and Breakfast Bon Bon Nuit
9,6

132 reviews over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in het Nederlands

Een heel leuke en fantastische ontdekking!

Frank Nuyts
29-9-2018

Perfect bereikbaar met het openbaar vervoer. Goed en warm onthaal, heel verzorgd, mooi en speciaal met een thema ingerichte kamers. Alles is aanwezig voor een kort verblijf in de streek. Heel verzorgd en uitgebreid ontbijt. We willen het zeker aanraden en zelf kiezen we het zeker terug.

Originele bestemming.

Stephan Demolder
13-8-2018

Mooi authentiek huisje met winkeltje waar ze heerlijke dingen verkopen. Het geef je een gevoel van Parijs jaren 30. Goede internet ontvangst. Alleen de douchekop spuit naar alle kanten wat met deze hitte geen probleem vormde.

Zeer goed en zeer centraal gelegen

nathalie verlee
7-8-2018

De B&B is zeer centraal gelegen, zeker als uitvalsbasis voor fietstochten. Je krijgt van de eigenaar voldoende informatie over Turnhout en omstreken.

Origineel heel verzorgd concept

Nico
5-8-2018

We waren aangenaam verrast met de prachtige kamer in jaren '30 stijl waarin we logeerden.Alles is heel mooi afgewerkt en brengt je terug naar het interbellum.De kamers hebben elk een originele naam en stijl.Le voyage doet terugdenken aan de internationale treinreizen met de ' Oriënt Express ' van weleer.De gastheer is heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was ook heel verzorgd.We komen zeker nog terug in de toekomst en wensen Chris alle succes met deze unieke bed and breakfast.

Warm gezellige stedelijke snoep toplocatie!

Fam. De Wilde - Schaerlaecken
25-3-2018

Leuke en karaktervolle kamer... het ‘la vie en Paris’ gevoel in de Kempen. Chocolade en Absinth! Back to the Thirties ...

heerlijk

Fam Serruys
7-1-2018

mooie kamer, lekker ontbijt, vriendelijk onthaal. Een aanrader

Een heerlijk ervaring

Gerard en Ingrid van der Pol
28-9-2017

Bijzonder gastvrije ontvangst en heel uitgebreide uitleg over de bezienswaardigheden en restaurants in Turnhout.

Een heerlijke bonbon op het hoofdkussen, een mooie kamer in de jaren 30 sfeer met een bubbelbad was wat we aantroffen. De bedden zijn goed en het ontbijt was super lekker in de gezellige bonbon winkel.

Eigenaar Chris heeft het goed voor elkaar en mochten we nogmaals in Turnhout verblijven komen we zeker terug!

Een zeer bijzonder en leuke ervaring

M. Donker
3-9-2017

Naast de leuke inrichting in Franse 1930 stijl, is dit een bijzonder plek zowel vanwege de verdere sfeer als ook de persoonlijke bediening en het verhaal over deze plek. Een bijzondere eerste Absint ervaring mee mogen maken die smaakt naar meer. Wat een pareltje in dit leuke stadje. Zeker niet iets om over te slaan als je Turnhout aandoet.

Geweldig zeer welkom gevoel enthousiaste eigenaar

Joop van der Heijden
20-8-2017

De gehele aankleding Paris 1930 op elkaar afgestemd, zeer aangenaam welkom door eigenaar Cris die zeer behulpzaam is met tips en advies gezellige kamers goed ontbijt en lekkere bonbons daar te koop

Zeker voor herhaling vatbaar

Zonder twijfel een aanrader!

Geert Kyndt
12-8-2017

Héél mooie kamer in een aparte stijl! Een echte aanrader. Vriendelijk onthaal!

We hebben een aantal aanbieders voor Bon Bon Nuit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.