Géén boekingskosten

Meer camping info

47 Reviews over Baalse Hei

• 6Alexandra24-08-2021

Vergane glorie

Last minute waren we nog op zoek naar een camping voor 1 overnachting. Wij kwamen op deze camping terecht. Volgens de site dik ok… Bij aankomst zagen we al dat het een verouderde camping was. De zwemvijver is maar een teen groot, eetgelegenheid is ok maar lange wachttijden. Sanitair is redelijk. We hadden vooral gekeken naar een camping met de mogelijkheid om te suppen. Volgens de man aan de receptie was het mogelijk op de grote vijver. Toen we daar aankwamen zagen we nog overblijfselen van een steiger, maar geen echte mogelijkheid om veilig in het water te geraken met de Supp. Vriendelijke mensen, maar vernieuwing is echt nodig. Voor ons geen tweede keer meer en eerder een 2 a 3 sterren camping dan 4 sterren.

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Michel D10-08-2021

Helemaal zwaar klote

Wat een grote drama camping.Je komt niet normaal de camping opSlechte wegen en veel bosjes waar je niet eens langs komt met je caravan zonder schade. Sanitair is zo vies schimmel overal we moesten eerst langs een caravan waar de afzuiger stond te blazen van een wiet caravan wat een lucht😕.Voor een beetje warm water betaal je geld maar er komt 9 vd 10x geen warm water uit de kraan.Het vissen water is perfect maar de steigers zijn onveilig. De roei vijver is zeer slecht bereikbaar steiger is helemaal kapot de waterfietsen die aanwezig moesten zijn, zijn niet aanwezig .Bij het wc sanitair is de verlichting ook kapot al een week of 3.Het restaurant is top aardig persoon.Speel velden zijn slecht Tennis veld is nog veel slechter.Wij komen hier echt nooit meer Bellen voor klachten worden vaak niet aangenomen. Mailen naar de camping heeft helemaal geen nut.

• 1Staat v/h sanitair
  • 4Elvira04-08-2021

NOOIT MEER

Het sanitair van deze camping is om te huilen. Het is vies, met schimmel op de voegen van de douches. Vanwege Corona zijn er douches en toiletten dicht, maar daar zit toch een schot tussen, gevolg; 4 douches voor 4 trekkers velden met 11 plaatsen per veld. De douche doet het of helemaal niet of is koud en dat geldt ook voor het afwaswater, terwijl je gewoon betaalt voor je warme water. Bij klachten krijg je geen reactie of alleen een sorry, maar wat moet je daarmee? Nooit meer deze camping. De frituur is goed

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Bart28-07-2021

Nette groene camping

Wij kampeerden op de kampeergronden, gelegen aan de noordrand van het grote domein. Mooi verzorgd gras. Groene weelderige kant die de verschillende kampeergronden van elkaar splitst. Kampeergrond is een soort van plein omringd door bomen en planten. De plaatsen zijn niet afgebakend, maar er is voldoende ruimte. Er mogen daar geen auto's op komen: zeer veilig voor de kinderen en geeft veel speelruimte. Water en elektriciteit kort bij. Wc (netjes en eenvoudig) en afwasbakken (met aflegvlak!!) op 50-tal meters; douches op 200 m. Zwemvijver en speeltuin op 400 m. Centrum Turnhout of Ravels met leuke cafeetjes op 10 minuten fietsen langs fietspad op de kanaaldijk. Goed verblijf geweest.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Ilona15-08-2020

Luxe chalet top! Park flop!

Kleinschalige camping. Wij hadden een luxe stacaravan gepakt en die was ook erg mooi en schoon. Het enige wat we niet hadden was een airco en parasol en was met dit weer niet overbodig. De zwemvijver is vrij klein maar voor af te koelen was het genoeg. Het nadeel was alleen dat door de coronamaatregelen er niet meer dan 200 mensen bij het water mochten en wij dus een aantal keer geen bandjes meer kregen om te zwemmen, en dat op de warmste dag vd week, 37 graden. Naderhand bleek dat je die van tevoren moest reserveren maar waarschijnlijk hadden de vaste gasten voorrang ondanks ze niet eens allemaal aan het water lagen. Ook was er i.v.m. de Corona geen animatie of avondprogramma en daar heb je tenslotte wel voor betaald. Wij hadden ook wat overlast van Oost-Europese werknemers die s'nachts leefden maar dat pakten ze wel goed aan. Eten in restaurant was heerlijk maar van de snelheid moesten ze het niet hebben.

• 5Staat v/h sanitair
  • 4Kim200610-08-2020

Vergane glorie

Eerlijk gezegd begrijp ik de positieve commentaren hier niet zo goed...Bij het arriveren viel ons al op dat de camping verouderd was en dat de beplanting al een hele tijd geen snoeischaren meer had gezien. Op de website leek het park enorm en leek het ook heel wat te bieden, maar niets is minder waar. De 'zwemvijver' leek op de foto's op het Zilvermeer van Mol, terwijl het in werkelijkheid een zakdoek groot was. Een verkenningstocht rond het park...ook deze toch leed tot niets, troosteloze taferelen van wat ooit een geweldig park moet geweest zijn, maar voor de rest geen gezellige hoekjes of bankjes te bespeuren. Er moest ook voor tal van faciliteiten nog bijbetaald worden: 20 ct voor warm water?! als je wil afwassen (wat dan nog geeneens werkt), sanitair dat zijn beste tijd gehad heeft en waar je ook nog eens een jeton voor moest aankopen... Ik heb hen hieromtrent gemaild en nooit reactie gekregen, mijn recensie werd niet gepubliceerd!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Victor22-06-2020

Heerlijk verblijf in de Taos

De camping ligt in een heel mooi natuurlijke omgeving. Het was erg rustig op de camping. De horeca is gezellig, het eten goed. We hebben voor Baalse Hei gekozen ivm het viswater op en naast de camping.

• 9Fam Bakkeren27-01-2020

We komen zeker terug in 2020

Fantastische camping met veel ruimte om te verblijven voor het gehele gezin. We hebben er veel plezier gehad en komen zeker terug. Sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig maar worden goed schoon gehouden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Marie Bastiaensen28-07-2019

Lage prijs-kwaliteitverhouding

rustige camping, mooie kampeerplaatsen, vriendelijk personeel sanitair is verouderd, geen volwaardig sanitair voor de kampeerders met als gevolg dat kampeerders hun tanden poetsen in de afwasbakken. je betaalt veel voor een eenvoudige camping, bovendien betaal je nog eens extra om te douchen en voor het warme water voor de afwas Naast de afwasbakken moeten de mensen hun chemisch toilet leegmaken, niet erg hygiënisch. Vuilbakken aan de zwemvijver zijn niet leeggehaald tegen de ochtend. Dat de taverne niet steeds proper is, is normaal wanneer iedereen er met zandvoeten binnenkomt. Toch zou dit 's morgens weer proper moeten zijn Dit was niet het geval.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Sylvia04-03-2019

Nooit meer

Op deze camping voornamelijk stacaravans, echter men is ook het hele jaar open voor kampeerders. Ik raad het echter niet aan. Toilegebouwen zijn in de vier dagen dat wij er verbleven niet gepoetst. Dit was duidelijk zichtbaar. In de tweede nacht werden alle muntautomaten van de douches opengebroken. Overdag politiebezoek, in de avond reed opnieuw politie over het park vanwege een nieuwe braakmelding. Dit gaf ons een dusdanig onprettig gevoel, dat we de dag erna de camping hebben verlaten. Overigens verhuurt de beheerder ook huisjes aan mensen met Oost-Europese nummerplaten die overdag en ook 's nacht over de camping rijden. Voor ons geen bezoek meer aan dit adres, ondanks de mooie natuur en de ligging.

• 3Staat v/h sanitair

Camping Baalse Hei info