Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenRijkevorselCampings RijkevorselCamping Kampeerverblijfpark Breebos

Camping Kampeerverblijfpark Breebos

BelgiëAntwerpenRijkevorsel

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kampeerverblijfpark Breebos voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 99 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

96 Reviews over Kampeerverblijfpark Breebos

• 3Mirjam18-04-2022

Mooi park, slecht sanitair, slechte voorzieningen

Met de Paasdagen op de camping gestaan. Park is mooi. Campingplekken nat en drassig, daardoor zeer ongelijk. Receptie gaat pas om 13.00 uur open, terwijl je voor 11.00 uur moet vertrekken, beetje vreemd! Afvoer in douches werkt niet waardoor gehele gebouw onderloopt. Geen trekker, geen ander afvoerputje, wel scheldende andere gasten. Eetcafé is wel open, alleen kun je er niet eten. Er was geen personeel in de keuken omdat het vorig jaar niet zo druk was (raar he met COVID en lockdown?!), nu mooi weer maar niet op ingespeeld. Locatie en park is mooi maar xe voorzieningen, service en klantgerichtheid is waardeloos! Voor ons geen 2e keer op dit park!

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Martha22-01-2022

Ideaal voor gezinnen met kinderen!

Mooie camping! Quality time met kids en genieten van de rust in mooie natuur.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Patrick24-08-2021

Topper in de Kempen

Fantastisch vakantiepark zonder meer! Wij komen terug 🤗

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Mary24-08-2021

Geweldige camping!

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie op Breebos. Onze kinderen wilden niet mee naar huis :-) Alles tip top in orde! Proficiat aan het ganse team.

• 10Staat v/h sanitair
  • 1Harro24-08-2021

Accomodaties was goed. Camping slecht.

Veel te duur naar wat je krijgt. Het enige waar ik positief over kan zijn was de accommodatie. Het eilandje waar het zwembad zit en waar de animatie was, wordt bezet door vaste bewoners. Daar zat ook iets van horecagelegenheid maar als je daar naar zat te kijken zaten ze je vreemd aan te kijken. Wat betreft animatie wordt meer gedaan voor vaste bewoners, kaart middag, darten, bingo etc dus niks bijzonders voor de kinderen. Het team van animatie wat is ingehuurd deden hun best, maar jonge meiden die ook aan hun lot werden overgelaten. De tijden kwamen ook niet overeen met wat op het papier stond. En de waterplas ging alleen open met groene vlag en dat was ook pas rond 11:00. Om de camping op te komen was ook een vervallen bende overal vuil gestort. Normaal gaan wij met de vouwwagen weg maar als ik andere recensies lees mag ik helemaal blij zijn met de huur accommodatie.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Charlize de Frènes24-08-2021

Je recommande!

bel emplacement, très bien entretenu. Je recommande vivement ce camping !

• 9Maria24-08-2021

Rustige omgeving

Wij kwamen voor rust en Mooie wandelgebieden. Deze hebben wij hier zeker gevonden. Ik en mijn man waren zeer tevreden van de accommodatie. Echt een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Albert24-08-2021

kindvriendelijke camping

Kindvriendelijke camping met voldoende animattie. Klein zwembad maar een hele grote zwemvijver met glijbaan. Naast de camping is er een mooi bos om te wandelen met een ijssalon die je wel even moet zoeken. Het park zelf is ook mooi om te bezien. Wij zijn gaan eten in het eetcafé en dit was zeker ook een aanrader wel moet je reserveren voor te eten.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Wesley24-08-2021

gezellige camping

Het was een fijn verblijf. De camping ligt in rustig bos. Hartelijk ontvangen geweest door het personeel. Goede tijd gehad zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Bianca24-08-2021

Aanrader

Echt een aanrader. Wij komen elk jaar terug. Er is in de zomer periode ook genoeg te doen voor de kinderen. Super mooi wandelgebied vlak bij de camping en sfeer en gezelligheid is zeker niet te missen. een echte aanrader. Daarnaast is het eten in het eetcafé super lekker. Deze heeft een grote binnenspeeltuin zodat er ook met slecht weer iets te doen is. De caravans zijn in orde en voorzien van het nodige materiaal. Daarnaast zijn ze aan het onthaal zeer behulpzaam en vriendelijk.

Camping Kampeerverblijfpark Breebos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar