Bed and Breakfast de Rijcke Rust

Kleine hotelsWeer vandaag5°1°
Bed and Breakfast de Rijcke Rust
9,8

4 reviews over Bed and Breakfast de Rijcke Rust in het Nederlands

Alles tip top in orde, we komen zeker terug

LEON RITA
8-6-2016

Goed voor te fietsen en een rustige omgeving

fantastisch

fam. dupré
2-10-2015

heel mooi en rustig gelegen, perfecte gastvrouw, mooie, zeer propere kamer, lekker ontbijt, in één woord : doèn!

zoals een klasse B&B moet zijn

marc
28-4-2013

voor degene die rust en een warm onthaal kan waarderen

Fantastische B&B!

Maud van Ratingen
13-11-2011

B&B De Rijcke Rust in Rijkevorsel maakt zijn naam helemaal waar!

Wij verbleven enkele dagen in de 'Pyrus'kamer; ideaal met 2 kinderen (want met een aparte slaapkamer)! Alles bij De Rijcke Rust (dat nog geen jaar bestaat) is even sfeervol, functioneel en smaakvol ingericht en superschoon bovendien!

Gastvrouw Ria is zeer hartelijk en gastvrij en doet er alles aan het naar je zin te maken. Op de boxsprings was het heerlijk slapen en ook het ontbijt was helemaal super: veel verschillende broodjes (zelfs croissants met chocolade), vers geperst sinaasappelsap, een gekookt eitje, vers gesneden fruit, joghurt, ruime keuze in broodbeleg, chocolaatjes - in één woord; heerlijk!

De 3 gastenkamers en ontbijtruimte zijn in een apart gebouw gelegen met dierenweiden (kippen, ezels, geiten) er rondomheen aan een doodlopende straat, heel rustig maar toch op korte loopafstand van het centrum. Turnhout en Antwerpen zijn zeer de moeite waard en binnen een half uur met de auto bereikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast de Rijcke Rust in Rijkevorsel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast de Rijcke Rust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.