Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

10 Reviews over De Linde

• 8Leo Peijs05-10-2019

Geweldige animatie!

Met vrienden avond doorgebracht op dit geweldige park. We kwamen voor de escape room maar bleven hangen bij de quiz avond van de lokale geriatrie. Wat een sfeer!

• 7Rob 22-12-2016

Low budget - value for money

Eenvoudig hotel, praktische ligging voor de reiziger. Alle basis- voorzieningen zijn aanwezig. Schoon, verzorgd maar weinig sfeervol; tijdens aankomst in avond of nacht is bewegwijzering onvoldoende. Personeel correct maar niet bijzonder vriendelijk.

• 9Obl13-10-2016

Wij zijn verwend door Wieteke en haar man.

Wij hadden een tweepersoons bed,1.40m. breed! Dat is thuis anders:1.80m. Dus dat was even wennen. Wel hadden we een prachtige kamer met een zitbank, heerlijk, i.p.v. de gebruikelijke 2 clubstoelen.Dus dat laatste was weer super geweldig.

• 8Familie Vergauwen27-09-2010

Alles was in orde, behalve het koude eten

Het was een leuk weekend. Maar er was een min punt, het eten van 's avonds was niet warm. We gingen om 18.30 uur eten, het hoofdgerecht was niet warm, de au bain marie was te laag afgesteld. Voor de rest was alles in orde, groetjes familie Vergauwen.

• 8Felixfoxie13-09-2010

Prima voor familieweekend

Dit is inderdaad geen charmehotel, maar wel een zeer goed hotel voor een weekend met familie of vrienden! De streek is prachtig om te wandelen of te fietsen : wandel- en fietspaden vanuit het hotel! De kamers zijn ruim, verzorgd en netjes.

• 7mariska02-08-2010

meer een groepsaccomodatie

Dit 'hotel' is meer een groepsaccomodatie. Onze 4 (5?) persoonskamer bestond uit 2 verdiepingen, beneden een stapelbed, boven 3 1-persoonsbedden. Er waren maar 2 stoelen en geen tafel oid waar je aan kan zitten. Tv is alleen boven. Dit is wat onpraktisch. Er vervelend waren de enorm hoeveelheid muggen in de kamer, we zijn behoorlijk gestoken en dit kostte nogal wat nachtrust. Ook veel geluidsoverlast van muziek buiten, er was blijkbaar in de buurt een concert oid. Ontbijt prima in orde.

• 9paul decock13-07-2010

uitstekend

we waren er met 11 fietsers, dus ook grote eters, iedereen was heel tevreden over ruime kamers en grote douche, uitstekend eten

• 7MaschaG18-04-2009

goede uitvalsbasis voor festival

Wij waren er voor de Graspop Metal Meeting. Kramperen op de camping van het festivalterrein zag ik niet zitten. Goede keuze, kamer was ruim en lekker bedje en badkamer. Parkeren prima, maar ontbijt werd niet goed aangevuld. Dus wil je relaxed en uitgerust een weekendje headbangen, zeker doen.

• 8De Troch Eliane18-03-2009

Prijs/kwaliteit: uitstekend!

Prijs/kwaliteit is uitstekend, zeker wanneer je de zomerpromotie neemt! Zeer uitgebreid ontbijt- en avondbuffet. Geen charmehotel. Vernieuwde kamers met primabedden. Dagelijks nieuwe handdoeken. TV, kluis, microgolf, mini-bar op kamer in prijs ingebrepen. Mooie streek, ideaal voor fietsers. Afvaart kleine Nete, vanaf de watermolen Retie is fantastisch, doorheen een natuurgebied! zeker doen.

• 9De Troch Eliane19-08-2007

Wij namen de zomerpromotie "last minute". Zeer tevreden! Mooie, vernieuwde kamers, sober ingericht maar met alle nodige comfort. TV, kluis, frigo, microfolfoven zit in de prijs. Zeer uitgebreid ontbijfbuffet en avondbuffet!! Vriendelijk onthaal en personeel. Ideaal gelegen dichtbij fietsroutenetwerk en wandelnetwerk. Mooie streek! Een aanrader! Deden ook afvaart van de kleine Nete, in een ongerept natuurgebied. Ook een aanrader. Vetrekken vanaf watermolen Retie.

Hotel De Linde info

• AirconditioningBeschikbaar