Hotel Mieke Pap

Kleine hotelsWeer vandaag16°2°
Hotel Mieke Pap
7,9

6 reviews over Hotel Mieke Pap in het Nederlands

niet als er een feestje is....

josjebuis
24-2-2013

Klein hotel midden in het centrum van Poppel.. Heel leuk ontvangst, heel vriendelijk, niets op aan te merken. Gezellige bruine kroeg met biljart. Hotelgedeelte is op de eerste verdieping waar ook het heel mooie ontbijtzaaltje is met prima ontbijt! . Kleine kamer met prachtige badkamer. Wel hard bed! Ik had van tevoren gevraagd of we ook last konden hebben van de kroeg. Nee, werd mij verzekerd, dat was niet het geval. Gerustgesteld hierdoor dus maar niet geannuleerd. ..Tot 2.00 uur 's morgens was het een gigantisch kabaal tgv een luidruchtig verjaardagsfeest met house-muziek (met meer bezoekers dan verwacht, hoorden we van de aardige mevrouw die het ontbijt maakte) Ik was erg blij met mijn oordoppen!! Wij sliepen aan de voorkant en dan slaap je dan ook écht op 5 m van de doorgaande straat met ook op zondagochtend vroeg al veel verkeer. Oftewel, 5 uurtjes kunnen slapen helaas. Maar wel erg vriendelijke mensen...

verrassend

wim
13-8-2012

Hotel Mieke Pap is een gezellige uitval basis. Café in oude stijl met mooie buitenplaats die wij vanwege het regenachtige weer helaas niet konden uit proberen. Gemoedelijke sfeer en ouderwetse prijzen voor de drank.

Kamers zeer modern en schoon. Je voelt je er snel thuis.

Voor iets te eten moet je elders zijn.

Eigenaresse is zeer vriendelijk.

Gemoedelijk, goed verzorgd en vriendelijk.

Jeroen J.A.C.M. de Kort
12-8-2012

Reeds enkele malen maakten wij gebruik van de hotel-faciliteiten van Mieke Pap te Poppel. De kamers zijn buitengewoon goed onderhouden, KRAAKhelder en modern ingericht. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en we hebben ons verblijf aldaar dan ook als zeer prettig ervaren.

De prijs-kwaliteit verhouding is super: tamelijk voordelige kamers; kwalitatief veel beter dan men voor deze prijs zou verwachten.

Ik kan eenieder aanbevelen hier te overnachten. En mocht U hier te gast zijn, bezoekt U dan tevens het gezellige cafe: waar U werkelijk een stukje gemoedelijk Poppel kunt beleven!

voor herhaling vatbaar

gerda
30-4-2011

proper hotel, goed ontvangst en lekker ontbijt.

Leuk café om 's avonds iets te drinken.

gezellig vertoeven en prettige omgeving

janssens
27-5-2010

Hier voel je je thuis, de kamers zijn helemaal nieuw en perfect schoon, ook het ontbijt is goed en wordt geserveerd in een knusse ontbijtruimte. Het personeel is erg vriendelijk en doet al wat nodig om tevreden klanten te zien. Ook ideale uitvalsbasis voor fietsroutes, wandelen, daguitstappen naar pretparken, stadsbezoeken en toch weer terugkeren naar een rustig omgeving.

Een plek om zeker een keer terug te gaan

Van der Veken Gilbert
18-5-2010

B&B Mieke Pap, een aanrader voor iedereen!!

Mooie en nette kamers, uitgebreid ontbijt en super vriendelijke mensen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mieke Pap voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mieke Pap in Poppel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mieke Pap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.