Bed and Breakfast Het Schalks Genot

Bed and Breakfast Het Schalks Genot

9.7Fenomenaal

België, Antwerpen, Poppel

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Het Schalks Genot?

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Het Schalks Genot voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast Het Schalks Genot

• 10Karin Van Hulle27-03-2013

een pareltje

heeft het comfort van een hotel, met warm onthaal door Charlotte en Fran, zeer sympathieke gastvrouw - en heer. Charlotte is een echte keukenprinses, het ontbrak ons echt aan niets.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10Tim11-09-2011

Geweldige atmosfeer in een geweldige omgeving

Voor Een ontspannen avondje met zaken partners na een dag van vergaderen zit je hier ook goed op je plaats. In een ontspannen omgeving tovert gastvrouw Charlotte een geweldig diner op tafel.

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 9michèle28-07-2011

geweldige accommodatie

fijn verblijf met vriendelijke gastvrouw en gastheer, die goed weten wat het woord verwennen betekent,

Gereisd met partner in april 2011

0 tips over Bed and Breakfast Het Schalks Genot