Vakantiepark Zilverstrand ****

Top vakantie gehad

Patricia, 15-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wat vonden we niet goed. Niks. Het huisje was schoon, ruim voor ons 4en en met een hond. Het was er rustig, lekker gewandeld met de hond. Iedereen had de hond aan de lijn en ruimde alles netjes op. Onze hond heeft heerlijk kunnen rennen en spelen achteraf op een veld.

Zwembad was voor de kids geweldig, sauna en stoombad gratis gebruik van gemaakt.

In het huisje mogen meer stopcontacten en sfeer lampen.

Volgend jaar gaan we zeker terug

Wel aardig voor een kort weekendje weg

Jacqueline, 23-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Voor een kort weekendje weg was het prima. Caravan (wel enorm gedateerd) a/h water, beetje onhandig dat je heen en weer moet lopen naar receptie om je parkeerpas te activeren voor laden een lossen (autovrij gedeelte). Midgetgolfen is heel leuk parcours, luchtkussen ook populair en het zwembad is best aardig. Lekker 70's allemaal.

Zeker zijn geld waard..... Doen!

Jan Thuis, 22-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het restaurant is gewoon heel erg goed, het personeel heel erg aardig en het park heeft gewoon een heel erg goede prijs/kwaliteits verhouding. De sfeer is heel goed, voor kinderen is er voldoende animantie. Kortom..... gewoon dooen.

Er is wel enige realiteitszin gewenst, want het is geen 5 sterren hotel en kost nog niet de helft van een park van andere keten. De verwachtingen die je hebt zul je daar ook op aan moeten passen. Maar.... Daarvoor krijg je een mooien ligging van het verblijf en eigenlijk alles wat je nodig hebt binnen handbereik.

Geef het maar eens een kans

Wel oke maar geen 5 sterren

Kaay, 21-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Midweekje geweest in herfstvakantie. Mobile home was ok. Je moet je verwachtingen beetje aanpassen aan de prijs. Je zit niet voor een duppie op de eerste rang. Nadeeltje wel wij hebben 2x savonds de kachel aangehad. Dan werkte het fornuis niet goef. Te lage gasdruk denk ik. Huisje basis uitgerust maar eigelijk alle benodigdheden aanwezig. Bedden we hebben weleens beter gehad maar ook wel slechter. Zwembad aan kleine kant maar voor kinderen prima met leuke glijbaan. Plaza met restaurant wel beetje sfeerloos. Als je uit wil gaan eten zou ik een paar kilometer verderop restaurantje opzoeken.

Gezellige vakantie gehad.

Eric, 20-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

We hadden via veiling een mobilhome voor 6 personen. Niet het allernieuwste exemplaar maar afgezet tegen de veilingprijs zaten we voor een koopje. Zilverstrand is een waterrijk park, ruim en gevarieerd opgezet in een bos met naald- en loofbomen. Centraal ligt een camping die tijdens ons verblijf goed bezet was. Van ons geen klachten over opzet en inrichting.

Mooi park maar alles gesloten

Theo, 18-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Er is helemaal niets open geen plaza geen zwembad echt niets je mocht wel met 40 procent korting gaan zwemmen bij een ander park dit had ik graag van te voren willen weten

Supertoffe vakantie

Ina, 9-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mijn dochter en ik hebben hier een topvakantie gehad. Mijn caravan was proper als ik aankwam. Natuurlijk is het hier geen 5 sterren hotel aar bij mijn weten ga je kamperen voor de natuur en de uitstapjes en gewoon plezier maken. Ik weet niet wat sommigen verwachten een luxe tv met jacuzzi's? Voor een kampeervakantie had ik ruim voldoende. Enige wat ik minder vond en hen ook gemeld heb. Zwembad om 18u toe in augustus is veel te vroeg en iets meer containers voor je vuilnis in achter te laten was mooi geweest maar voor de prijs die je betaald is dit top.

hele maal super

Familie Zak, 5-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

klantvriendelijk en betaalbaar park maar onderhoud groen rond om de caravan mag wel iets vaker gemaaid worden

6 persoonshuisje.

Larisse bollebakker, 4-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Heel erg basic. Keuken net voldoende om mee te koken, beddengoed is niet meer als wat lappen stof. Matrassen dun maar stevig. Geen wifi in het huisje, wc's van jaren geleden. Tv nog met kont 1 kleine staande lamp. Buiten hoogseizoen niks open. Geen snackbar, geen restaurant en geen zwembad. En receptie beperkt open. Als ik dit had geweten had ik door willen zoeken naar wat anders.

denk er over na om volgt jaar weer te gaan

uijtten boogaart, 3-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

alles is er voor de kinderen animatie was heel goed zwembad ook de hele park was goed . min punt vind ik douche was of te heet of te koud en wc knoppen zijn te zwaar om in te drukken voor de kinderen en voor 16 jaar of ouder is er weinig te doen in de avond uren

We hebben een aantal aanbieders voor Zilverstrand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zilverstrand in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zilverstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Zilverstrand scoort een 6.47 uit 10 op basis van 1021 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: