Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Vakantiepark Sunparks Kempense Merenstersterster

8Fantastisch

België, Antwerpen, Mol (Kempen)

8Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Gelegen in een groene en bosrijke omgeving aan het meer ligt Sunparks Kempense Meren. Met het zwembad, een bowlingbaan, minigolf en een kinderboerderij is er genoeg te doen op het park. De omgeving is perfect om te gaan wandelen of fietsen. Bezoek de plaatsen Mol of Lommel in de buurt of beklim de Sas 4 toren.

3863 reviews over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• 9Johan14-01-2020

Een aanrader voor zowel jong als oud :-)

Was de eerste keer in Sunparks , en was zeer goed meegevallen . Wij waren daar ongeveer half november en het was er zeer rustig . Bij aankomst was alles goed geregeld papieren en sleutels lagen klaar en wij konden dadelijk in ons vakantie huisje dat er netjes uitzag. een uurtje later konden we al terecht in het zwembad waar we tijdens ons verblijf onbeperkt konden van genieten ook op de laatste dag na het uitchecken konden we nog terecht in het zwembad. De aktiviteiten voor de kinderen zij er ook goed is wel elke dag iets te doen wat je kind leuk vindt . Ook de natuur rond het park is een aanrader om er een toffe wandeling te maken om en rond het meer (lake) daar. Dus ons zien ze daar zeker nog een keer terug . i s zeker een aanrader om er een paardagen te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Fam. Meeuw09-01-2020

Over het algemeen goed.

Aangezien we s' avonds arriveerden was er weinig verlichting om het huisje terug te vinden. Het huisje was mooi ingericht maar hier en daar toch redelijke gebruikssporen die mogen wel eens onder handen genomen worden een likje verf kan veel doen, een grondige schoonmaak ook. Het hoofdgebouw is mooi en proper. Er is ook genoeg voor handen om bij slecht weer je toch te amuseren. Het zwembad is niet meer nieuw maar volgens de leeftijd goed onderhouden geweest.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Ben Rutten09-01-2020

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Nadat mijn vrouw een ernstig ongeluk had gehad en zij, naar maandenlange strikte bedrust, weer dusdanig hersteld was zochten we eens een ander park dan diegene die we altijd bezochten. Bij toeval kwamen we aan de 'Kempense Meren' waar we begin december een midweek boekte. Toen we bij het park aankwamen werden we al gelijk verwelkomt door twee jolige dames, die de eerste "slagboom" bediende en ons gelijk al in de juiste stemming brachten. We kregen onze bescheiden en konden doorrijden tot de volgende slagboom. In verband met een aangevraagde en verkregen parkeerontheffing konden we al gelijk doorrijden naar onze villa. We diende uiteraard wel een 'Arts-verklaring' te overleggen. We konden er niet eerder in dan 1500 uur maar we hadden een ligging vlakbij het centrum dus we konden ons tegoed doen aan een verfrissing. De villa was op en top schoon en rook fris, niet de frisheid van een spuitbus, maar natuurlijk frisheid.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 8Eddy Gits09-01-2020

Zeer aangenaam verblijf !

Leuke locatie om met gans de familie (kinderen en kleinkinderen) er te vertoeven. Dit in een rustige en groene omgeving met tal van faciliteiten !

• 8Onderkomen

• 8wouters08-01-2020

Leuk weekendje gehad met de kindjes

Wij hadden een heel aangenaam verblijf gehad. Leuk zwembad, ideaal voor onze kindjes die 3 en 5 jaar zijn. Het personeel was over het algemeen heel erg vriendelijk. In de horecazaken was het niet druk, we konden er rustig zitten. Ook fijn dat er een binnenspeeltuin is gebouwd, al is de constructie misschien maar tijdelijk? We mochten ons drankje meenemen naar de binnenspeeltuin, zodat we de kinderen in de gaten konden houden. Hier werd niet moeilijk over gedaan.

• 7Onderkomen

• 7fam.vermeulen08-01-2020

gewoon nog eens doen

ontspannen sfeer,gezellig,vriendelijke bediening

• 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Lara Cusseneers07-01-2020

Ontspannen vakantie voor het hele gezin

We zijn een weekje verbleven in een exclusive vakantiehuisje wat ons goed bevallen is. Het huisje zelf was proper en het had alles wat je nodig had voor een kort verblijf. Het park is kindvriendelijk en het was er heel rustig, wat we wel konden appreciëren. Het personeel is er ook heel vriendelijk! We komen hier zeker terug.

• 9martien de Leeuw07-01-2020

gewoon geweldig

we kwamen al bij een vriendelijke receptie die ons de weg naar ons verblijf vertelde. daar aangekomen was het perfect het huisje rook heerlijk fris was prima schoongemaakt. en geloof ons we zijn vaak op diverse parken geweest dus we hadden al iets van "we zullen wel wat moeten schoonmaken" maar niet nodig. ook het zwembad de sauna allemaal keurig met uit eten vriendelijke mensen die bediende alles bij alles een geslaagde week hebben we gehad. het is zeker voor herhaling vatbaar ook voor onze vrienden die volgende keer weer mee willen. voor iedereen een aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Bellens Judy07-01-2020

Fantastisch! Geweldig! Subliem!

Het is een leuk, aangenaam park . Ontspanning en relaxing gaan er hand in hand. Je kan er mooie wandelingen maken en daarna gaan ontspannen in het zwembad. Huisjes zijn leuk en je hebt alles wat je nodig hebt! Indien he vragen of klachten hebt. Is het personeel er steeds om je verder te helpen. Personeel is zeer vriendelijk en aangenaam. Helpen je verder waar nodig!

• 2019
    6Huyben27-12-2019

huisjes hebben groot onderhoud nodig!

Het zwembad is super leuk. Het park is in een prachtige omgeving gelegen. De huisjes hebben een leuke indeling alleen ze schreeuwen om onderhoud. Nog nooit hebben wij in 1 week zoveel gebreken en klachten gemeld bij de receptie. Variërend van wasbakken die niet doorlopen, een tv die niet werkt, een stinkend toilet (geen goede schoonmaak), afgebroken deurkruk en ga zo maar door. Het personeel is erg vriendelijk en doen er alles aan om gebreken zo snel mogelijk op te lossen. Er dient echt een flinke investering gedaan te worden om dit park weer up-to-date te krijgen.

• 2Onderkomen

379 tips over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• avereycken, 16-06-2014

Als het lekker weer is kun je heerlijk vertoeven aan het Zilvermeer!

• Djarek van den Hoogen, 13-05-2014

Postelse frieten, Postelse abdij, bingo night met Carine, Liesje en Jelle.

• peter, 31-10-2013

Smos gigant special zeker de moeite www.Sandwichbargigant.be

41 vragen over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• Diana Verhoeven, 24-05-2019

Openbaar vervoer?

Is het goed berijdbaar met openbaar vervoer ?

• Celine Vlaanderen, 26-10-2018

Ik zou graag volgend weekend willen komen. Maar vraag me af of ik na het uitchecken nog gebruik mag maken van het zwembad?

• B B, 29-09-2018

Wat zijn de kosten van het internet in het huisje Mvg

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand3 km, > 20 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages