Vakantiepark Sunparks Kempense Meren ***

• Onderkomen7,1

36 reacties Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

Nooit meer

J.Boelen, 28-12-2017

Wij zouden weer heen voor de derde keer. Maar omdat onze klein dochter ziek werd hebben wij moeten annuleren, op zich geen probleem zou je zeggen daar wij een annulerings verzekering hebben afgesloten.

Maar om nou een doktersverklaring te moeten overleggen vanwege kinderzeer en dan nog bewijzen dat het familie is vind nogal omslachtig. De verzekering waarbij sunparcs is aangesloten is niet erg klant vriendelijk. Voor mij geen sunparcs / centerparcs meer.

a.jansen, 23-6-2017
is er wifi aanwezig in het huisje?

bungalokadobon

Antonius Basters, 9-1-2017
Kan ik deze kadobon ook gebruiken op de datum : 27-02-t/m-03-03-2017 voor een midweek { carnavals week } ?

Rani, 11-12-2016

Misschien een hele domme vraag he,

Maar dat Hotel van de kempense meren he, ligt dat op het park, of aan de rand van het park. of echt erbuiten?

inrichting en tuin nr 234

Daphne, 28-11-2016

Wij gaan volgend jaar een weekje voor ons 25 jarig trouwen naar de Kempense Meren en hebben een exclusive huisje nr 234 gehuurd.

Heeft iemand ervaring met dit huis qua inrichting/ netheid /ligging en zit hier een beetje redelijke tuin bij?

Zilverstrand

Loes, 26-6-2016
Is het te lopen naar het zilverstrand waar je wel buiten kunt zwemmen of pak je betet de auto?

Accomodatie exclusive vakantiehuis 4 personen

Anoniem, 9-6-2016
Weet iemand of de exclusive vakantiehuizen voor vier personen schoon en netjes zijn?

Keuze park

Cielke, 27-4-2016
Is het echt allemaal zo erg zoals ik nu lees

Omkleedhokjes

Sandra_vanderlinden, 8-7-2015
Even een vraagje: zijn er aan het zwembad ook omkleedhokjes voor gezinnen? En met verzorgingskussen? En zijn er ook in het zwembad kinderstoelen aanwezig? Alvast bedankt!

TV in 8 persoonshuisje

erlo94, 29-3-2015
Is er een HDMI aansluiting op de tv ? zodat er via laptop en hdmi kabel een film bekeken kan worden?
2 reacties

Onze bezoekers bekeken ook: