41 vragen over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren

• Diana Verhoeven, 24-05-2019

Openbaar vervoer?

Is het goed berijdbaar met openbaar vervoer ?

• Celine Vlaanderen, 26-10-2018

Ik zou graag volgend weekend willen komen. Maar vraag me af of ik na het uitchecken nog gebruik mag maken van het zwembad?

• B B, 29-09-2018

Wat zijn de kosten van het internet in het huisje Mvg

• Bianca, 27-06-2018

Koelkastje

Hallo vraagje zit er een koelkast in de hotelkamer ?

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Kempense Meren voor je op een rij gezet:

Sunparks.nl
    Sunparks.nl
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    Bungalow.net
    Bungalow.net

• Rossaer Urbain , 01-05-2018

TV

Is er kabel tv , in de huisjes aub ( select huisje ) Wij komen binnen een maand een weekje op bezoek. en hebben al geboekt. We zijn een beetje nieuwsgierig, we hebben ongeveer een 14 / 15 jaar geleden ook bij jullie geweest , en komen graag nog eens terug , groetjes Lea en Urbain Rossaer

• J.Boelen, 28-12-2017

Nooit meer

Wij zouden weer heen voor de derde keer. Maar omdat onze klein dochter ziek werd hebben wij moeten annuleren, op zich geen probleem zou je zeggen daar wij een annulerings verzekering hebben afgesloten. Maar om nou een doktersverklaring te moeten overleggen vanwege kinderzeer en dan nog bewijzen dat het familie is vind nogal omslachtig. De verzekering waarbij sunparcs is aangesloten is niet erg klant vriendelijk. Voor mij geen sunparcs / centerparcs meer.

• a.jansen, 23-06-2017

is er wifi aanwezig in het huisje?

• Antonius Basters, 09-01-2017

bungalokadobon

Kan ik deze kadobon ook gebruiken op de datum : 27-02-t/m-03-03-2017 voor een midweek { carnavals week } ?

• Rani, 11-12-2016

Misschien een hele domme vraag he, Maar dat Hotel van de kempense meren he, ligt dat op het park, of aan de rand van het park. of echt erbuiten?

• Daphne, 28-11-2016

inrichting en tuin nr 234

Wij gaan volgend jaar een weekje voor ons 25 jarig trouwen naar de Kempense Meren en hebben een exclusive huisje nr 234 gehuurd. Heeft iemand ervaring met dit huis qua inrichting/ netheid /ligging en zit hier een beetje redelijke tuin bij?