Weer vandaag25°
5,8

96 reviews over Camping Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer in het Nederlands

Vrij aardig.

Frenkie
5-8-2019

Het is een mooie en grote camping met ruim opgezette plaatsen tussen de bomen, dus redelijk beschut. De staat van het sanitair is vrij aardig, maar het mist aan kleine dingen die het gebruik van h e t sanitair wat fijner en makkelijker maken, zoals een bankje in de douches om je kleren op te leggen of op te hangen. Nu worden al je kleren nat. Daarnaast heb je de badge nodig om 's nachts het toiletgebouw binnen te komen en kun je tussen 2 en 5 uur alleen maar van het zgn nachttoillet gebruikmaken. Het zijn kleine dingetjes, maar als ze die verbeteren zou het een stuk aangenamer vertoeven zijn. Verder is de camping vrij netjes. Is er veel te doen en kun je bij mooi weer heerlijk naar het zandstrand van het zwemmeer. Qua verblijfskosten is het toch één van de goedkopere campings. Al met al is het zeker niet slecht, maar het kan ook beter

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Niet navolging openingsuren

Wim Helsen
16-5-2019

Jammer genoeg was het sanitair Noord niet open op het afgesproken moment. Wij dienden altijd te batchen om binnen te geraken. Als je met 5 bent, en 1 persoon gaat winkelen met de auto, kan de rest niet in het sanitair gebouw.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

mooie camping

Nathalie Baur
8-5-2019

wij gaan al een paar jaar op vakantie op deze mooie camping,mooie verblijfplaatsen,sanitair is schoon,konden wel iets meer toiletten en douches geplaatst worden,en douches zijn vaak erg heet afgesteld.Prijs is goed Restaurant vind ik erg duur voor een camping,ondanks dat het eten erg goed is,maar nogmaals erg duur mooie speeltuin en natuur om te wandelen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping voor sportieve kampeerders.

Wendy
4-4-2019

Dit is een prachtige, ruime camping met mooie beschutte plaatsen. De camping is niet duur. Je mag met 6 personen op een campingplek. Er is een zwemmeer, midgetgolf en leuke bootjes om te varen. Iedere dag kun je je gratis inschrijven voor een activiteit. Soms een sportieve, soms een creatieve. Er is daardoor veel te doen, zowel voor jonge kinderen als voor pubers. Je kunt er onder andere klimmen, surfen, volleyballen en knutselen. Er is een prima kampwinkel met dagelijks verse broodjes. Op zaterdag in de zomervakantie is er soms een rommelmarkt. Het terrein is enorm groot, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen. Ook in de omgeving is van alles te doen. Ga ook eens kijken bij de abdij van Postel. De spareribs op dinsdag daar zijn een aanrader. Het dorp Mol heeft in de zomer ook leuke activiteiten. Wij komen er al jaren en de (onderhand volwassen) kinderen vinden het nog steeds leuk. Het sanitair is netjes en ruim opgezet.

geweldig !!!

christa depestel
1-12-2018

in de paasvakantie , zalige camping mooie plaatsen proper sanitair

Gereisd Met vrienden in april 2018

Een echte nachtmerrie !!!

Marc & Petra
5-8-2018

Langs deze weg wil ik mijn mening en ervaring over het Zilvermeer uiten. Meerbepaald over de blokhutten. Bij reservatie hadden wij voor blokhut nr17 gekozen. We hadden ergens gelezen dat alle blokhutten vorig jaar gerenoveerd waren. Bij aankomst bleek als snel dat dit geen waar was. De blokhut was van buitenafgezien vuil en zat onder spinnewebben. Onze moed zakte ons al direct in de schoenen. En terecht,want toen we de deur opendeden kwam er ons een erg muffe geur tegemoed. Zand lag overal,zelfs op de tafels en stoelen. Haren waren overal te bespeuren: rond de stoelpoten, in de lavabokast, in de douche...De lavabo was nog aangekoekt met zeepresten van de vorige huurders. Dode insecten lagen zomaar in de kasten tussen het service. In één van de slaapkamers boven hing het stopcontact gewoon uit de muur. Echt een nachtmerrie!!! We hadden deze blokhut gehuurd voor een week, maar na twee dagen hielden we het voor bekeken.Door de harde"bedden"deden we snachts geen oog dicht.Toen we de sleutel gingen afgeven bij de receptie en ons verhaal daar deden raden die mensen ons aan een mail te sturen met uitleg naar de algemeen directeur teneinde een eventuele schadevergoeding te bekomen.Dit heb ik tot 4x toe gedaan zonder resultaat!!!!Jammer dat we geen foto's genomen hebben.Zo hebben we geen bewijsmateriaal.Wij moeten een gans jaar hard werken en zijn blij om dan eens op vakantie te kunnen gaan maar dit jaar is hij in mineur geeindigd!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Ben Huisman
9-6-2018

als kinderen stonden wij met onze lieve ouders en meerdere van familie en vrienden op de camping , wij zijn er weg gegaan omdat er toen weinig te doen was voor tieners maar dat is al dik 50 jaar geleden nu ben ik hard aan het denken om er weer eens naar toe te gaan was en is volgens bekende nog steeds een mooie camping , maar er zijn altijd wel mensen die niet tevreden zijn

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Fantastisch, moet je een keer geweest zijn!

Tonny Wiericx
25-4-2018

Een hele fijne camping voor groot en klein. De kleinkinderen konden er geen genoeg van krijgen. Zeker aan te raden, je hebt alles bij de hand en een heel schoon toilet/douchegebouw. Wordt goed onderhouden. Met het Pinksterweekend dit jaar zijn we er weer. Een mooie plaats om ons 40 - jarige bruiloft met kinderen en kleinkinderen te vieren! Bij het horen van het uitje, gingen de kleinkinderen al uit hun dak en de oudere.....die mogen zich ook weer als kind gedragen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Georgette
31-8-2017

Ik was hier met mijn 2 kleindochters van 7 en 10 jaar na 15 augustus. Het was zeer rustig op de camping. Wij hebben ons reuze geamuseerd en hebben een heerlijke week doorgebracht. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellig park, mooie ligging, veel activiteiten

Gageldonk van, Danny,Chantal,Kelsey,Demi en Damon
20-8-2017

Mooie ligging, heerlijk park wanneer je graag omgeven bent door groen/rust. Animatie kids top (vooral voor kleine kids), leuke disco/muziek avond voor tieners. Bingo ook erg leuk(zelfs nog een fohn gewonnen) . Strandje heerlijk bij mooi weer...binnenzwembad goed alternatief bij minder weer. Enige minpuntje vonden wij toen wij aankwamen het ontbreken van wifi....echter, in een heerlijke omgeving...hebben wij dit achteraf helemaal niet gemist deze week en hebben wij kunnen genieten van elkaar. Nog een pluspunt vonden wij de overdekte vlonder....wat gezellig om hier samen te zitten, vooral bij goed weer...en bij wat regen is de overkapping genoeg. Plus: betaalbaar supermarktje/eten etc.

Al met al een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer