Vakantiehuis Mol

3 reviews over Vakantiehuis Mol in het Nederlands

fantastische regio

Dominique
7-1-2017

Als het weer meezit is het fantastisch.

Oude reviews (archief)

zal er zelf niet meer heen gaan

Rene
1-10-2016

Was niet echt goed onderhouden enegie lasten er hoog voor 2 mensen 20 euro per dag direct te betalen aan de eigenaar. Erg oude meubels, klein stijger. De omgeving en plaats was mooi wel geluid overlast van het verkeer. Vis stand goed maar niet voor de karpervisser. Huisje via touroperator geboekt accommodatie BLI005 , in Mol adres wolfsbos 5.

Wat een drama!

Eva Barendse
2-12-2013

Het huis was enorm vies en er was veel achterstallig onderhoud. Overal lagen stofvlokken en hondenharen. Er hingen spinnenwebben in de lampenkappen en het stonk er verschrikkelijk. Er waren kranen stuk en de stoppen sprongen voortdurend. Water werd opgepompt, maar de pomp stopte er halverwege ons weekend mee, waardoor we een halve dag zonder water zaten. We hadden last van allergische verschijnselen, zoals niezen en uitslag door het vele stof en de hondenharen. Toen we de eigenaar aanspraken op het feit dat het huis zo enorm vies was, zei hij dat het niet zijn schuld was. Dat hij een bedrijf inhuurde om te poetsen.

In het huis lag een gastenboek dat vol stond met berichten van boze gasten. Iedereen vond het huis smerig en bouwvallig.

Eenmaal thuis wist ik niet hoe snel ik mijn kinderen in bad moest doen en alle kleding in de was moest gooien. Bah.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mol in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mol scoort een 6.42 uit 10 op basis van 3 reviews.