Géén boekingskosten

Hotel Hippocampus

BelgiëAntwerpenMol (Kempen)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hippocampus voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

3 Reviews over Hippocampus

• 9Aerts-Van gucht07-05-2017

Supper

We hebben er van genoten om in deze groene omgeving te verblijven, het hotel had meer van wat men in een hotel kan verwachten niet groot 6 kamers met een supper mooie suite met mini bar bad/douche,salon,tv enz.. .De bediening was supper zijn in de watten gelegd in een aangenaam kader. Wat het eten betreft kan het voor ons niet beter zij weten van aanpakken idem met de aangepaste wijnen. Werden ook aangenaam verrast door de lieve spontane eigenaar met leuke tips om te gaan fietsen.Nogmaals bedankt voor het aangename verblijf en is voor herhaling vatbaar.

• 7vandendaele04-12-2012

hotel middelmatig-restaurant zeer goed

zeer lekker diner, kamer OK maar ook niet meer dan dat. beetje pover ontbijt (mandje met broodjes maar bv niet mogelijk om extra brood te verkrijgen). Een ontbijtbuffet iets interessanter geweest. De nadruk lag eerder op het restaurantgebeuren, qua hotel niet echt een aanrader.

• 0Nanny en Martin Groeneweg25-07-2011

Absoluut een Topper

Hotel_Restaurant Hippocampus is absoluut een Top Hotel-Restaurant. De chef Francis Scheyvaerts heeft voor iedereen aandacht. Maar houdt zijn keukenbrigade ook goed in de gaten. De bediening in restaurant onder aanvoering van "de Fons" is uitmuntend. Het eten staat op een heel hoog niveau. De prijzen zijn echt schappelijk. De kamers ruim, schoon en comfortabel. Het ontbijt mag je niet missen Heerlijk. Wij gaan hier met de kerstdagen weer naar toe. Een echte aanrader!!!

Hotel Hippocampus info