Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen

Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen
6,6

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen6,2

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Kempen voor je op een rij gezet:

323 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen in het Nederlands

Prima park voor weinig geld.

Yves
13-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Zwembad is klein, maar wij hebben geen last gehad van extreme drukte. Lekker (klein) strandje. Lastig dat je niet rechtstreeks vanaf het zwembad naar het strandje kan lopen, maar wel begrijpelijk (tegen al het zand). Supervriendelijk personeel bij de receptie en zwembad. Wij hadden aan het eind van de vakantie een ‘medisch gevalletje’ en daar is heel adequaat op gereageerd. Ze zijn het park behoorlijk aan het opknappen. En dat zal volgend jaar goed te merken zijn. Matrassen in mobile home (4 persoons) zijn of dun of je voelt de spiralen. Maar dat is op te lossen door op de dekbedden te slapen. Zilverstrand kom je tegen betaling op, maar zeker de moeite waard. Mochten de prijzen volgend jaar nog hetzelfde zijn, gaan wij misschien wel terug.

Nooit meer naar Europarcs de Kempen!

Bas
13-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Wij hadden twee weken een mobilehome geboekt, en werden gelukkig op het oude gedeelte van het park ( mooie oude bomen) geplaatst naast vaste aardige jaargasten. Het nieuwe gedeelte is een woestijn, dor en vlak geen speeltoestel en alle bomen gekapt, waardoor ze een bouwstop hebben gekregen. Het park is nog lang niet af. veel klopt er niet: snackbar en ijssalon is niet open. indoor speelparadijs is eigenlijk een hele grote ballenbak. Het jonge personeel is maar wat aan het doen en heeft er niet zoveel zin in om de gasten het naar de zin te maken. Reparaties worden slecht uitgevoerd, gewoon een schroef erin en klaar. deze steken op veel plekken dan ook uit de veranda en uit de schuurtjes. Ze zeggen het bouwen zoveel mogelijk zonder overlast te doen, maar het is 1 grote bende. Shovels, happers de hele dag, trekkertjes en auto's over voetpaden. Vlakbij is militair vliegveld, veel straaljagers. Geen goede vakantieplek. Geen aanrader!

Geen tweede keer meer

Kelly
12-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Wij hadden dit park geboekt aangezien de prijs heel goed meeviel. We vernamen via mail dat er werken aan de gang waren, maar het was meer een bouwwerf. We kregen te horen aan de receptie dat we een gerenoveerd huisje hadden, daar heb ik serieuze twijfels bij. Er was geen toiletborstel aanwezig, ons huisje zat vol van de mieren, de voor- en schuifdeur gingen met moeite open en de afwerking was allesbehalve. Na ons verblijf nog een mail gekregen dat we onze borg niet terugkrijgen wegens schade aan een tafel terwijl dit niet eens van ons was. Wij gingen voorheen altijd naar sun- of centerparcs en wilden nu eens iets anders proberen. Maar mij zien ze daar nooit meer terug. Ik hou het op sun- of centerparcs. Het is duurder, maar wel veel betere service!!

Suncamp Holidays

Leuke camping voor een zeer goede prijs/kwaliteit.

Alderd Froolik
11-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Prima camping. Ook leuke animatie voor jong en oud. De terras decks bijde caravan is erg wiebelig en er hangt een geiser in de caravan (CO2 gevaar). Echter is de caravan goed geventileerd dus het zal niet snel gevaarlijk zijn.

Het restaurant is meer een soort eetcafe.

Leuke tijd, prima zwembad en er wordt flink gewerkt om het nog mooier te maken. Toppie!

Het park is één bouwterrein!

Andries Bloem
8-8-2018
  • Onderkomen3

Nooit meer! Huisjes staan op een bouwterrein, volgens de site zijn er bouwwerkzaamheden bezig, nou het is wel wat erger dan dat! Strand dicht vanwege blauwalg, okay dat kan maar laat je gasten dan niet betalen voor het strand waar wel gebruik gemaakt van kan worden. Voor 6 personen gaat dit behoorlijk oplopen elke dag! Huisjes: hardstikke nieuw maar in de lampen zitten geen bollen. In de klok geen batterijen en als je de badkamer of toilet in gaat kan deze niet op slot. Doe je dat wel dan kom je er niet meer uit. Sochtends om 7 uur wordt er in je tuintje gehamerd en hangt er ineens een ijzerdraad als afscheiding van de tuin waar je zowat je nek over breekt. In de speeltuin staat welgeteld 1 wip. Verder ook nergens verlichting als je savonds buiten loopt. Overall ligt zand en modder. Het "zwemparadijs" is meer een dompelbad om in af te koelen. Al met al , veel te duur voor wat je krijgt

• Activiteiten8
  • Onderkomen7

We mochten helaas niet in de zwemvijver zwemmen vanwege blauwalg (wat keurig van te voren per email was aangegeven) maar als alternatief was het zwembad wel 2 uur langer open en mocht je voor een gereduceerd bedrag (€ 3,- pp ipv € 5,- pp) naar een heel mooi recreactie strand (Zilvermeer) op 8 minuutjes rijden van het park.

Van de vooraf aangekondigde werkzaamheden op het park hebben wij vrijwel geen last gehad (een enkele keer kwam er een nieuwe stacaravan voorbij of een buldozertje).

Er was een probleem met de koelkast en dat werd meteen binnen een half uurtje opgelost.

Het enige echte minpunten betreffen de bedden.. de matrassen waren ongeveer 5 cm dik dus we hadden meer het idee dat we op de grond lagen dan op een bed.. en voor oudere kinderen is er niet veel te doen op het park.

Voor ons nooit meer

Marleen
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Voor ons eens maar nóóit meer. Last minute geboekt, prijs was ook niet heel hoog, verwachtingen lagen ook niet hoog, we wisten dat het een park in aanbouw/renovatie was. Maar dan hoeft het nog niet te betekenen dat de sta caravan 1 gore vieze bende was. Ontlasting in wc en op de wc borstel. Alles plakte, haren, zand, smerige pannen, vieze koelkast, stank. Écht te vies voor woorden. Na 3 uur poetsen en een bus chloor besloten te blijven om de kinderen niet teleur te stellen. Onze caravan stond tussen de vaste standhouders, vond ik geen vakantie gevoel geven. Zwemplas was gesloten ivm blauwalg, oké overmacht. Zilvermeer was een erg mooie uitwijkmogelijkheid! Snackbar op het park nog niet open, friet besteld in het restaurant om mee te nemen. Was slap en de snacks niet te eten. Dus wij gaan hier niet meer heen

We hebben zelf de slingers maar opgehongen

Patat is koud.👎

Bezorging van de patat is te lang.👎

De douche in de caravan is te laag.👎

Lekker goedkoop👍

Echt helemaal nooit meer!!!!

Maurice
2-8-2018
  • Onderkomen1

Wat een verschrikkelijk park waar op dit moment echt helemaal niks te beleven valt. Het park is volop in aanbouw en als huurder van een mobile home word je tussen de vaste mensen met jaarplaats geplaatst wat ook niet fijn is voor hun. Het huisje was verschrikkelijk en oud. We hadden een 8 persoons stacaravan waar een koelkoest in zat voor 1 persoon en een eettafel voor 4 personen. Matrassen en de bank supersmerig en ramen moeten opengezet worden met kleerhangers anders vallen ze dicht. Nou we kwamen aan met 2 kinderen en er kon niet gezwommen worden buiten ivm blauwalg. Heel vervelend voor hun maar ook voor de klant. Als alternatief mag je voor maar liefst 3 euro pp bij het zilvermeer gaan zwemmen wat de kosten na een week toch wel drukt. Alles is supervroeg dicht op het park en de horeca is om te huilen, het lijkt wel een werkplek met mensen die maar wat doen. Check goed je rekening na want het klopt nooit. Doe dit niet

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen scoort een 6.63 uit 10 op basis van 325 reviews.