Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen

Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempensterstersterster

6.4Voldoende

België, Antwerpen, Mol (Kempen)

6.4Voldoende

• 5.8Activiteiten
  • 6Eetgelegenheden
  • 6.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Kempen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In België bij Mol ligt Europarcs Resort de Kempen. Er wordt hard gewerkt aan de renovatie van het park. Aan te raden is een van de nieuwe huisjes te boeken. Er is een klein zwembad, een midgetgolfbaan en een restaurant. Vlakbij is een mooi recreatiestrand of ga een dagje naar Antwerpen voor shoppen en bier proeven.

396 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen

• 9palm24-02-2020

prima

het was een leuk en schoonverblijf het grote zwembad was wel aan de koude kant de rest van zwembad was prima mensen erg vrinselijk

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 8sheila24-02-2020

vakantie

mooi luxe huisje, klein maar fijn zwembad

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8fanuel Loric24-02-2020

weekendje weg met vrienden

super mooi huisje! leuke accomodaties. vriendelijk en behulpzaam persooneel!

• 7willeke24-02-2020

fijne week

park oogt nieuw en iaheel ruim . Huisje was heerlijk licht.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Jackie21-02-2020

Gezellig famille park

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad. Mooie bungalow op prachtige lokatie. Leuke nieuwe horeca gelegenheid met een gevarieerde kaart van broodjes en tosti's tot een lekkere biefstuk of gewoon een frietje met snack. In het zwembad werkt een vriendelijke badmeester, die ook echt oplet en aandacht heeft voor de kleinste bezoekers. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen met kids ook bij slechter weer.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2zwemmers17-02-2020

NIET voor herhaling vatbaar - ZEER teleurstellend

Wij boekten dit weekend bij EuroParcs. Wat een TELEURSTELLING : een vuile bungalow (frigo vol vlekken, borden en glazen nat in de kasten, badkamer die stonk naar cigaretten, restafval van de vorige huurders op het terras, een overvolle asbak op de terrastafel, een ongelooflijk vuile en bevlekte raam van de living aan de voorzijde, ...). Een bungalow voor 6 personen maar niet uitgerust voor 6 personen : bv. slechts 3 kleine theelepeltjes. Een living met slechts 2 stopcontacten : één voor de wifi, één voor de TV. Jammer van de 2 sfeerlampen die stof stonden te vangen zonder dat er een stopcontact in de buurt was. Een bungalow waarvan we de keuken/living deelden met talloze mieren. - We meldden onze bedenkingen op vrijdagavond via mail (de receptie was helaas al dicht om 17u). We kregen nog wel een vriendelijke man op bezoek die het Nederlands niet al te machtig was, maar die stelde niet voor om de ontbrekende zaken aan te vullen.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 9linda03-01-2020

zeker voor herhaling vatbaar

mooie huisjes,zeer rustig gelegen met mooi zich op water. Dicht bij supermarkten. Hebben ook lekker gegeten bij Brasserie AJ's. Kindjes (8/13 en 15 jaar) hebben zich goed geamuseerd in het zwembad

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    8Tommy01-11-2019

Voor herhaling vatbaar

We hebben dit verblijf geboekt omdat onze jongste zoon een week ging trainen in Mol. + het huisje was proper en gezellig + de rust op het domein zelf + genoeg speeltuigen

• de waterglijbaan van het zwembad stond niet aan tijdens de openingsuren
    • het winkeltje ging pas open om 8:30, vonden we iet wat aan de late kant voor het ontbijt
    • horeca en eetgelegenheden waren niet alle dagen open
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 1Karlijne31-10-2019

Nooit meer!!!!!!!!!!

De receptie gaat om 17:00 uur dicht. Als er iets mis is, kan een noodnummer gebeld worden. Maar als je dat doet, wordt je niet vriendelijk te woord gestaan. De tv deed het niet. was er een lakenpakket incompleet en deed de gaskachel en het fornuis het niet. De medewerker achter de bar was zéér onvriendelijk hierover. Het kwam erop neer dat we voor 17:00 uur (op een vrijdag met schoolgaande kinderen...) hadden moeten inchecken, want dan had ze er gelijk wat aan kunnen doen. Uit pure ellende omdat we met 5 hongerige kinderen zaten wilden we bij de cafetaria friet halen, maar die sluit al om 19.30 uur, dus waren we net 10 minuten te laat hiervoor. De keuken ging niet meer open. De volgende dag hadden we koud water, dus konden we niet douchen. Bij het zwembad was de glijbaan, het Turkse stoombad en de sauna dicht. Bleef dus over alleen een klein zwembadje. De caravan was voor 8 pers. maar je kon maar met 4 om de kleine tafel zitten.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 3Ilona28-10-2019

Nooit meer!

Het huisje is prima.

Verder was de vakantie een teleurstelling. Het zwembad is heel vies (zand, schimmel en haren). Ook is het zwembad heel koud. Niet aangenaam om met kleine kinderen een aantal uren te gaan zwemmen. Geen haakjes in de omkleedruimtes, waardoor al je schonen goed op de vieze grond valt. Te weinig omkleedruimtes.

Ook vervelend dat er niet iedere dag gelegenheid is om iets te eten.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

97 tips over Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen

• ishba, 11-05-2012

Als je daar al een verblijf hebt geboekt, probeer er voor jezelf het beste van te maken en als het de spuigaten uitloopt ga dan een klacht indienen, hoe meer je zaagt, hoe meer je bereikt. Wat ze daar nodig hebben is een hele goede parkbeheerder, dat is meer dan noodzakelijk want iedereen die wij tegenkwamen komt daar niet meer terug...

• S. De boer, 07-05-2014

Leuk als je kinderen van vissen houden, kan je er erg goed. Mooi opgezet park, bosrijk, leuke speeltuinen (soms zoeken want staan niet allemaal goed aangegeven)

• Patrick van der Snoek, 05-05-2012

Mol ligt ideaal als uitvalsbasis voor bv Limburg. Op nog geen uurtje rijden loop je door de mergelgrotten van Maastricht (aanrader), loop je in een kasteel in Hoensbroek, ga je een dagje shoppen in Valkenburg of schiet je Duitsland in. Zeker voor mensen uit het westen/noorden van het land zijn dit plaatsen waar je normaal niet een dagje naar toe gaat.

Helaas heb ik in de omgeving van Mol niet veel ondernomen, dat bewaren we voor de volgende keer.

26 vragen over Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen

• desiree van slingerland, 01-04-2019

vissen

vroeger lekker gevist recht van de brug bij de stacaravans. Opeens mocht dat niet meer iemand een idee of dat nog steeds niet mag? Dus op het grote meer vissen?

• Mike, 08-08-2017

Entertainmentteam

Wilde hier een thumbs up geven voor het Entertainmentteam 2017 maar vind mijn weg niet juist !! pff sorry help ??

• aliette, 05-08-2016

wifi kosten

is er wifi op het park aanwezig .en zijn hier kosten aan verbonden. email:[email protected]

Linda, 19-10-2017

Heeft u hier antwoord op?

Vakantiepark EuroParcs Resort De Kempen info

• Aantal sterrensterstersterster