Camping Molenzijdse Heide

• Sauna
Meer camping info

70 reviews over Camping Molenzijdse Heide

• 2Bert23-08-2020

Wij komen niet terug als er niets veranderd.

Alles voor stacaravans dat is hier heel duidelijk. Als je met je caravan of tent komt moet je maar je plan trekken. Plaatsen met elek, water en kabel? Je moet andere kampeerders storen als je water wil nemen want niet op elke plaats is water. De kabel werk niet . Je krijgt een kaart waarmee je buiten moet rijden en ook mee de sanitair binnen moet. Als iemand van het gezelschap naar de winkel moet met de wagen kan de rest niet binnen in de sanitair en ook niet douchen want dit is ook met diezelfde kaart. De kinderen hadden Fun in het zwembad dat heeft wel wat goedgemaakt ondanks dat de grote glijbaan afgesloten was. Het restaurant was zeer goed, frituur ook. Winkel zéér onvriendelijk personeel.

Over heel de camping vind je zwerfvuil Nergens een vuilbakje aan de kant van de weg.

In de sanitair aan de lavabo's van de wc geen zeepdispenser voorzien, geen wc-papier.

Elke dag een indringende geur van polyester van het nabijgelegen fabrieksterrein.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8nyu11-08-2020

Fijne familiecamping

enkele + en - Zeer fijne en toegankelijke/rustige familiecamping. Minder geschikt voor jongeren of vriendengroepen die zware feestjes willen houden.

Strategisch super gelegen voor city trips met verschillende leuke steden onder de 30min.

Mensen en personeel heel vriendelijk. Het is idd geen mega toeristische/commerciele camping maar ondergewaardeerd. Mits wat investering zou het zn oude glorie weer helemaal kunnen hervinden

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Jefrey15-08-2019

Dit nooit meer

Het was een zeer leuke week toen ik hier was. Het zwembad is zeker met een verwarmingssysteem de dikke redder hier kan met niets lachen. Voor de rest vond ik het hier heel leuk als die rot buitenlanders eens zouden vertrekken

Alleen gereisd in januari 2019

• 4Sandra09-06-2019

Nooit meer...

Waardoor deze camping in hemelsnaam 5 sterren heeft gekregen, is mij een raadsel.... De mensen waren vriendelijk en het sanitair gebouw prima (als je het gebrek aan toiletpapier, prullenbakken en haarloze douche putjes even niet meerekent), maar de camping verder is vergane glorie. Teveel stacaravans te dicht op elkaar, die stuk voor stuk naar inzien van de eigenaren onderhouden worden: ziet er niet uit. De plekken voor de toercaravans zijn achter op de camping gesitueerd, achter een wiebelig gaashek. Het veld was niet onderhouden en leek meer uit een hondenuitlaatveld. Vrijwel geen toeristen, alleen Belgen die deze camping als weekendplek lijken te gebruiken. Deze camping is de 35 euro per nacht niet waard

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    10Rudy Boumon03-08-2018

leuke camping met mooi zwembad en speeltuinen

een leuke camping, wij komen hier jaar na jaar en zijn tevreden over de camping. mooie zwembad met glijbanen en leuke speeltuinen zelfs overdekte voor als het weer minder goed is.hebben overal winterwater, dus kunnen een gans jaar komen. deze camping is onze 2 de thuis geworden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

1Dierckx nicole29-07-2017

Nooit meer

Zeer slechte camping Veel buitenlanders die je hut gewoon leegmaken als je er niet bent Nicholas de eigenaa hecht geen enkele waarde aan je eigendom enkel zijn geld opstrijken is zijn beste taak Heb nooit zo n slecht mens gekent al heb ik zelf 2 eigen zaken Gewoon een vullen hypocriet Nog niet 1 ster is deze camping waart Laat staan 5 zoals hij zelf zegt

Gereisd met partner in januari 2017

• 1Houtmeyers luc29-07-2017

Dit nooit van zen leven meer

Slechtste camping ooit en zeker voor vaste staanplaats voor de uitbater telt maar 1 ding geld opstrijken

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Linda en Jakub14-06-2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij vonden het een supercamping. Vriendelijk onthaal, net kampeerveld. Douches en wc's nieuw en kraakhelder. Overal vriendelijke mensen. Het zwembad was netjes met constant toezicht van badmeesters. De uitbaters van de frituur zijn overvriendelijk. Ook bij de zwemvijver op het terras is het goed vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 6brykeda25-02-2017

caravan zal ik dit jaar missen, camping niet...

In 2016 stonden we voor het tiende jaar op deze camping. De kinderen hebben t erg leuk gehad bij zwembad en strandje. Maar door gezondheidsproblemen, moesten we onze caravan achterlaten. In de jaren dat er nog geen polen en roemenen op de camping stonden verdwenen onze mooie beelden uit de tuin en ook werden onze gasflessen gestolen, daardoor voelde ik me er niet echt fijn meer. Nu op naar een nieuw begin en hebben we gekozen voor een vakantie naar een park van keten. Hoop dat we daar een beter vakantie gevoel van overhouden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 1Jeroen Kuiper03-08-2016

Vuile, vieze rotcamping

Dit is echt niet wat je van een 5 sterrencamping verwacht…. het is er vuil, loopt er vol zigeuners, niets van animatie. Ons zien ze hier nooit meer terug, bah!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Camping Molenzijdse Heide info