Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel VixX voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over VixX

• 10Marie claire verleyen &Thores Mario15-02-2021

top hotel!! Alles naar wens !! Heel vers ontbijt .

geen minpunten.alles naar wens en voor herhaling vatbaar maar dan in de zomer .

• 10Fam Michielse01-03-2020

Luxe hotel met parkeerplaats in centrum.

Mooi hotel met parkeerplaats om de hoek van de hoofdwinkelstraat. Penthouse was erg schoon en knus met uitzicht op de Romboutstoren. Onze oudste van 13 jr vond het erg instagramwaardig. We konden zelf de kleuren bepalen met de Philips Mood lampen. in de slaapkamer en keuken. Het ruime ontbijt met eigen keuze voor een ei was een feest voor de kinderen. Als we weer naar Mechelen gaan, boeken we hier weer een kamer.

• 9Henny en Yasuko19-11-2019

Geweldig verblijf

Het hotel ligt vlak bij de Grote Markt en is een uitstekende uitvalbasis voor wandelingen door de stad. De suite is super. Prima badkamer en voldoende koffiecups. Fantastisch ontbijt. Nadeel is het verkeersplan van de stad Mechelen. Het is niet makkelijk de parkeergarage te vinden.

• 10R. Broekhuijsen30-05-2016

Prima kwaliteit, zeer vriendelijke service.

Perfecte ligging om Mechelen te ontdekken. Mooie suites. Compleet, goede afwerking. Zeer goede bedden. Zeer goede prijs/kwaliteit. Het ontbijt, dat volledig is, kan zowel in de eigen suite als in het ontbijtzaaltje genuttigd worden. Erg vriendelijk personeel. Goede regeling voor een parkeerplaats in de parkeergarage tegenover het hotel. Eigenlijk niets negatiefs te bedenken.

• 10Caatje24-11-2015

Het verblijf in een VixX appartement was super! Een groot schoon appartement met living colors van philips. Aardige receptionistes, een luxe sauna op de onderste verdieping met regendouche met kruidenverneveling, een heerlijke ontbijt met verse sinaasappelsap, gerookte zalm, vers fruit etc.; alles inbegrepen. En het ligt ook nog om de hoek van de drukste winkelstraat.

• 9Isabelle23-11-2015

Fantastisch hotel

Vriendelijk onthaal, prachtige gezellige kamers, aan alles is gedacht. Een heel goed ontbijt. Het hotel ligt rustig, dicht bij het centrum, met mooie winkelstraten en goede restaurants

• 9fannes19-08-2015

zeer goed

vriendelijk ontvangst, zeer propere kamers, leuke restaurants inde buurt

• 10Sabrina Cooman06-08-2015

Fantastisch luxe hotel !!!

Super klein luxe hotel met persoonlijke service! Super vriendelijk personeel! Mooie ruime moderne kamers! Luxe badkamer met douche en bad. Ook een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen: kitchenette in iedere suite. Onmiddellijk in het centrum !

• 10Mirko Malisse29-07-2015

Tweede maal op rij superverblijf @ VixX Hotel !

Voor het tweede jaar op rij verbleven we in het Vixx Hotel voor 3 nachten ... opnieuw werden we op onze wenken bediend en beleefden we een topweekend in een hotel dat rust, klasse en klantvriendelijkheid uitstraalt ! Ruime kamer, uitgebreid ontbijt, supervriendelijke bediening, ideale ligging in hartje Mechelen ... kortom alle ingrediënten zijn aanwezig voor een topverblijf ! Keep up the good work !!!

• 9Patricia15-06-2015

Super

Een nachtje daar verbleven in de suite. Overweldigend! Kleur van de kamer zelf te regelen, bad en inloopochtend, nespresso apparaat. Heerlijke box spring. De kinderen kregen een cadeautje bij uitschenken. Pakje drinken en koekje voor onderweg. Parkeergarage prima!! Ontbijt mag ook op de kamer. Komen zeker nog terug!!!

Hotel VixX info

Het complex