Hotel VixX

• Sauna
Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel VixX

• 10R. Broekhuijsen30-05-2016

Prima kwaliteit, zeer vriendelijke service.

Perfecte ligging om Mechelen te ontdekken. Mooie suites. Compleet, goede afwerking. Zeer goede bedden. Zeer goede prijs/kwaliteit. Het ontbijt, dat volledig is, kan zowel in de eigen suite als in het ontbijtzaaltje genuttigd worden. Erg vriendelijk personeel. Goede regeling voor een parkeerplaats in de parkeergarage tegenover het hotel. Eigenlijk niets negatiefs te bedenken.

• 10Caatje24-11-2015

Het verblijf in een VixX appartement was super! Een groot schoon appartement met living colors van philips. Aardige receptionistes, een luxe sauna op de onderste verdieping met regendouche met kruidenverneveling, een heerlijke ontbijt met verse sinaasappelsap, gerookte zalm, vers fruit etc.; alles inbegrepen. En het ligt ook nog om de hoek van de drukste winkelstraat.

Met vrienden

• 9Isabelle23-11-2015

Fantastisch hotel

Vriendelijk onthaal, prachtige gezellige kamers, aan alles is gedacht. Een heel goed ontbijt. Het hotel ligt rustig, dicht bij het centrum, met mooie winkelstraten en goede restaurants

• 9fannes19-08-2015

zeer goed

vriendelijk ontvangst, zeer propere kamers, leuke restaurants inde buurt

• 10Sabrina Cooman06-08-2015

Fantastisch luxe hotel !!!

Super klein luxe hotel met persoonlijke service! Super vriendelijk personeel! Mooie ruime moderne kamers! Luxe badkamer met douche en bad. Ook een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen: kitchenette in iedere suite. Onmiddellijk in het centrum !

• 10Mirko Malisse29-07-2015

Tweede maal op rij superverblijf @ VixX Hotel !

Voor het tweede jaar op rij verbleven we in het Vixx Hotel voor 3 nachten ... opnieuw werden we op onze wenken bediend en beleefden we een topweekend in een hotel dat rust, klasse en klantvriendelijkheid uitstraalt ! Ruime kamer, uitgebreid ontbijt, supervriendelijke bediening, ideale ligging in hartje Mechelen ... kortom alle ingrediënten zijn aanwezig voor een topverblijf ! Keep up the good work !!!

Met vrienden

• 9Patricia15-06-2015

Super

Een nachtje daar verbleven in de suite. Overweldigend! Kleur van de kamer zelf te regelen, bad en inloopochtend, nespresso apparaat. Heerlijke box spring. De kinderen kregen een cadeautje bij uitschenken. Pakje drinken en koekje voor onderweg. Parkeergarage prima!! Ontbijt mag ook op de kamer. Komen zeker nog terug!!!

Met jonge kinderen

• 10Jasper28-04-2015

Geweldig hotel!

Het Vixx Hotel in Mechelen is een absolute aanrader. Het hotel is prachtig qua design, zeer ruim, proper en vooral uitermate gastvrij. Daarnaast is de locatie ideaal. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 10wim28-02-2015

super!

geweldig hotel in midden van de stad. Geen stadsgeluid hoorbaar in je kamer, wel een haan :) Prachtige kamer prima uitgerust met een keukentje, nespresso apparaat. We kregen ontbijt op de kamer. Kortom super!

• 10Erik Schuit14-09-2014

Uitstekend hotel in centrum van Mechelen

Een prachtig hotel met prachtige kamers, of eigenlijk appartementen. Aparte slaapkamer, prachtige douche/badkamer en een mooir eetkamer. Alles is aanwezig, koelkast, gratis WIFI, 2 HD TV's, Philips kleueren LED verlichting. Het ontbijt was uitstekend, de lokatie is perfect, gratis parkeren. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaaam. En dit alles voor een zeer redelije kamerprijs. Het enige minpuntje is dat na het douchen de badkamer vloer grotendeels onder water staat (in kamer 5). Een douchedeur zou helpen, of in ieder geval een vloerwisser. Mara ik raad dit hotel zondermeer aan, een van de beste waar ik ooit in heb gezeten.

Zakelijk

2 tips over Hotel VixX

• J. Dams, 02-09-2013

Lekker uit eten kan in Mechelen overal, maar aanrader: "de Margriet", "Nostradam" Afrader: Fanterlok (deze presteerde het om op de dag zelf te melden dat ze gesloten zouden zijn, terwijl we al 4 maanden van te voren gereserveerd hadden)

• H.willems, 13-11-2013

Wij hadden de kamer beneden met de slaapbank ( kamer voor 4 personen). De kamers zijn heel ruim en luxe. Het plein om de hoek met leuke restaurantjes is een aanrader.

0 vragen over Hotel VixX

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald