Technopolis

7.9Goed

Op vakantie geweest naar Technopolis?

• 9Tessa19-08-2015

Verrassend leuk!

Vandaag onwijs genoten van een dag Technopolis met mijn gezin. Onze kinderen van bijna 3 en 6 vonden het prachtig! Er is veel te zien, veel te leren en ervaren,.. Ook voor volwassenen is het geschikt,... Wij zullen de komende jaren nog regelmatig een bezoekje brengen. De kinderen kunnen nog jaren vooruit!

augustus 2015

• 8istatwetta21-08-2014

Experimenteercentrum voor kids

In Technopolis kan je terecht voor massa’s leuke interactieve experimenten, spectaculaire demo’s, verrassende wetenschapsshows of een automatisch theater over het menselijk lichaam. Via meer dan 280 interactieve opstellingen ontdek je in Technopolis de wetenschap die schuilgaat achter tal van zaken uit het dagelijks leven. Zélf experimenteren is dus de boodschap!

augustus 2014

• 9Emma15-05-2018

Zeer leerrijk maar eveneens ontspannend. Al spelend dingen leren.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 6Dolfijnemans12-01-2019

Binnenspeeltuin ipv museum

Prachtig museum met verkeerde publiek. Er rennen 4 tot 8 jarige rond die het museum zien als binnenspeeltuin en er verder niets van begrijpen. Lijkt wel kinderdagverblijf. In het restaurant zijn alleen maar kinderfeestje.

januari 2019

• 9dubois18-08-2019

très intéressant et instructif

très bonne journée passée en famille restauration bonne et suffisante accueil sympathique rien à reprocher.

augustus 2019