Vakantiehuis Refuge Lindenhof (+ B&B)

Vakantiehuis Refuge Lindenhof (+ B&B)

6.7Voldoende

België, Antwerpen, Mechelen

Op vakantie geweest naar Refuge Lindenhof (+ B&B)?

6.7Voldoende

• 5.5Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Refuge Lindenhof (+ B&B)

• 2018
    8Wouter05-08-2018

Centraal gelegen huisje, mooie tuin, zeer gastvrij

Alweer voor de vierde keer verbleven wij met veel plezier in Refuge De Lindenhof! De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. De ligging van het huisje is heel mooi met een grote tuin erbij, en als uitvalsbasis voor de grote Vlaamse steden zeer geschikt (Antwerpen, Gent, Leuven, Mechelen, etc...). Voor een groep van 7 volwassenen ideaal dat er 4 slaapkamers, met ook 4 badkamers zijn. Volgend jaar gaan wij er graag weer heen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 5Eddy Hannes04-06-2018

nooit meer !

Prachtige ligging, oude woning waar men zeker iets moois kan van maken. Als men al eens begon met de woning langs buiten een beetje op te kuisen zou het al een beetje aangenamer zijn. Spinnenwebben van de vorige jaren hangen aan de vensters die ook al eens mogen gepoetst worden. Groot afdak maar het nodigt niet uit om onder te zitten wegens alweer overal spinnenwebben en zeer veel vuil op de glazen lichtkoepel.Living: was niet gepoetst (onder de zetels lagen nog tientallen plakkerige snoepjes van vorige huurders. Keuken: foto's die men ziet zijn uit 2014 maar keuken heeft intussen al zeer veel geleden. Koffiepot, borden, bestek eerst even afgewassen wegens bedenkelijke staat. Slaapkamers: bedden zijn nog met een ijzeren veren ressort (lattenbodem kennen ze nog niet denk ik). Badkamer is ruimte van 85 cm x 250 cm waarop een douche staat met kapotte douchedeur en watersproeier die je moest vasthouden (is vervangen) ,kleerkast achter de deur was echt niet om aan te zien, echt erbarmelijk

René, eigenaar, 07-06-2018

Beste Mw Hannes,

“Nooit meer”…. Dat hebben wij ook even gedacht als u vertrokken is. Wij hebben altijd geleerd dat een klant koning is, als hij zich koninklijk gedraagt… U bent “poetsvrouw” van beroep en extreem tevreden over uw eigen werkprestaties…... en dat hebben we mogen horen… Bij de vorige gebruikers ( team “kom op tegen kanker”) waren enkele kinderen en het klopt dat er enkele ronde snoepjes onder het bankstel zijn gerold ,die we niet gezien hebben. Onze verontschuldigingen daarvoor. Het zware lederen bankstel is van het merk “Durlet” en is quasi gesloten tot op de grond. (Waarom jullie dat zonodig moesten verplaatsen is ons ook een raadsel???). Dat deze snoepjes “plakkerig “ waren, is niet waar. Dat het er “tientallen waren , is ook niet waar.. Het waren er welgeteld 11….( foto als bewijs in ons bezit, maar wel 11 teveel…..) De bedden zijn van het merk “AUPING” en deze hebben ALTIJD een metalen bodem. Het bestek gaat steeds in de aanwezige vaatwasmachine.. Het kan dus niet dat dit “plakkerig” was. Maar, het is altijd verstandig bestek voor gebruik in de vaatwas te doen.. De vaatwasmachine staat er voor. Douche: geen uur na uw opmerking over de douche werd de sproeier vervangen door een nieuwe GROHE. Een buitenlamp die gesprongen was, werd ook direct vervangen. Van één douchedeur is inderdaad het plastic paneel langs één zijde losgeduwd.. Van zodra ik de kans zie, zal ik deze herstellen of vervangen. Er zijn 3 toiletten in de woning en 4 douches en vooral deze laatste zijn erg kwetsbaar voor verkeerd gebruik. Verder klopt het dat er spinnenwebben hingen aan de buitenkant van de woning.. Dat gevecht tegen spinnen kunnen we helaas niet winnen.. Mw Hanssens, wij nemen alle opmerkingen steeds ernstig en passen aan wat we redelijkerwijze kunnen aanpassen. Ondanks dat uw commentaar nodeloos en soms (bewust ??) kwetsend is, hadden we toch de indruk dat u en uw reisgezellen genoten hebben van uw verblijf te Mechelen. En dat is het belangrijkste..

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8José de Berg10-04-2013

Net buiten Mechelen een heerlijk buitenverblijf

Hier gelogeerd met een vriendengroep, 5 personen, dus 3 slaapkamers gehuurd, er zijn maar liefst 4 slaapkamers. Het huis is erg oud, maar heel ruim zowel binnen als buiten. Heel erg compleet qua inrichting. Eerlijk is eerlijk, het bankstel binnen heeft een hele diepe zit, maar ach......Hele aardige verhuurders, die je volop van tips voorzien voor in de omgeving. Dan ook nog 4 fietsen voorhanden. Wij hebben erg genoten, van een lang weekend in april 2013. De eerste mooie zondag van dit jaar heerlijk gefietst met de knooppuntenkaart.

Annie, eigenaar, 07-02-2016

Het huis is inderdaad van ongeveer 1580, maar ondertussen wel aangepast aan de huidige normen :-) ( 4 slaapkamers, 4 douches, keuken, living, 5 tv's, cv, wifi, enz...) Jullie waren ook erg leuke gasten . Alvast hartelijk dank voor jullie beoordeling

Gereisd met vrienden in april 2013

Vakantiehuis Refuge Lindenhof (+ B&B) info