Hotel Novotel Mechelen

• Sauna
Tonen op kaart

50 reviews over Hotel Novotel Mechelen

• 9pauliengm24-05-2014

Modern, sfeervol hotel dichtbij centrum

Ik was voor zakelijke doeleinden in Mechelen en verbleef een nacht in dit hotel. Het is mooi en modern ingericht en de kamers zijn erg comfortabel. We hadden een tweedaagse vergadering in een van de conferentieruimtes en dit was prima in orde. De wifi deed het prima op mijn laptop en iphone. De catering was goed (lekker koffie!). Ik heb 's-avonds ook prima geslapen. Mocht ik Mechelen nog eens prive bezoeken, zou ik ook dit hotel boeken.

Zakelijk gereisd in mei 2014

• 9MarianneElzen02-02-2014

Goed hotel in een leuke stad

Het hotel ligt vlakbij de Grote Markt. Het welkomstdiner hadden we (door de reacties op Zoover) niet veel van verwacht, maar dit was heerlijk. Bloemkoolsoep, pangasiusfilet met verse groenten in een sausje met rijst en cocosijs na. Ook het ontbijtbuffet is heel uitgebreid. De wc en badkamer zijn gescheiden. De service in het hotel is uitmuntend.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8J. Oosterga20-11-2013

Prima stadshotel

Mooi hotel met ruime nette kamers. Gratis Wifi (hoewel niet altijd goed bereik). Ontbijt is uitgebreid en goed. Ligging is perfect vlakbij de Grote Markt. In de directe omgeving restaurants en barretjes en een supermarkt. Echt genoten, zou zeker weer kiezen voor dit hotel

Gereisd met partner in januari 2013

• 9P. van Oosterhout19-06-2013

Geweldige uitvalsbasis

Hert hotel is gelegen midden in de stad op ca. 400 meter van de grote markt. Alle bezienswaardigheden in deze mooie en gezellige stad zijn op loopafstand. Onze kamer bevond zich op de 1e verdieping en was ruim, schoon en zeer comfortabel. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed verzorgd. Het bedienend personeeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt over een afgesloten fietsenstalling. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Marc De Bondt18-12-2012

Prima stadshotel

We zijn heel vriendelijk ontvangen. Hotel heeft een prima ligging, kamers zijn heel leuk. Lekker ontbijt. Niks op aan te merken. Mechelen is een leuk stadje, Dossinkazerne is zeker een must. Bij een volgende reis kijken we zeker uit naar een Novotel.

Gereisd met partner in december 2012

• 7Van Impe13-02-2012

1 overnachting, nette kamer (211), douche al wat verouderd maar ok, geen flatscreen tv (maar liever dat dan een een veel te kleine flatscreen tv) Ontbijt (van 7u30 tot 11u): Voldoende keuze maar broodjes te hard, groenten (wortels) niet vers (verdroogd). Tip: hou de kaart/badge van je kamer niet te dicht bij je gsm (hierdoor wordt de kaart gedeactiveerd en moet je terug naar de receptie om dit ongedaan te maken). Hotel mag duidelijker worden aangeduid met wegwijzers (met al die eenrichtingsstraatjes is het immers niet makkelijk te bereiken). Q-parking= 18euro voor 24u

Gereisd met partner in februari 2012

• 8El en An17-10-2011

Mooi Mechelen

Wij hebben voor het eten (arrangement met dinner) een 8 gegeven, maar het was meer een toeristen menu. Kip met doperwten. Ontbijt goed (voor € 20,--) mag je ook wel wat verwachten. Mooi koffie apparaat maar wel lauwe en slappe koffie. Parkeren is moeilijk in de binnenstad maar naast het hotel is een parkeerhuis, fijn natuurlijk maar wel met een duur prijskaartje, € 16,95 per 24 uur (x2!). Sneukeltocht gedaan (zaterdag om 15.00 uur) werd enthousiast gebracht maar wij dachten dat het producten van de stad proeven was. Daardoor viel het tegen.

Wij zaten in een kamer tegenover restaurant PURO en konden het bakken en braden goed ruiken. Dus wij konden geen raam openzetten. Wie Mechelen met Brugge en Gent vergelijkt doet de stad geen recht.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Jacco09-09-2011

Prima hotel en een verrassend leuke stad!

We zijn met een arrangement vantouroperator met familie in Mechelen geweest. Het hotel is ons erg goed bevallen. De kamers zijn prima en vooral het ontbijt is een klasse apart! We hebben veel gereisd, maar een dergelijk ontbijtbuffet vind je niet vaak!

De service van het hotel was erg goed. De dames aan de receptie waren zeer vriendelijk. Mijn moeder kon het voorgerecht van het bij het arrangement behorende diner vanwege haar gezondheid niet eten (dit was ik vergeten door te geven), dit werd echter zonder probleem opgelost en er werd een ander voorgerecht voor haar geserveerd. Ook het feit dat je 20 minuten gratis gebruik kan maken van internet is een service die je niet vaak ziet.

Mechelen is een leuk stadje (maar geen Gent of Brugge natuurlijk). Je kunt er heerlijk op de zaterdagse markt lopen. Overigens is er ook op zondag een leuke markt. De sneukeltocht was leuk maar onvoldoende om de stad te leren kennen. Sommige mededelingen van de gids moet je met een korrel zout nemen.

• 8gre_ceelie-doets05-09-2011

novotel, goed vertoeven

ontbijt was goed, arrangementdiner hoofdgerecht vonden we matig

• 9thea04-09-2011

Goed hotel, in hte cantrum

Wij hadden een arrangement uit de Kampioen geboekt daardoor betaalden wij niet zoveel als gasten die via het hotel zelf boeken dus over prijs/kwaliteit kan ik niet oordelen. Mooie ruime kamers met uitstekende bedden. De airco stond aan toen we aankwamen en die stond vrij hoog zoals overal in het hotel. Als je van je etage de lift in kwam was het al te merken. In de lobby was het koel en dan kwam je buiten en was kwam de hitte je tegemoet. De overgang was steeds net iets 'te'. In de eetzaal was het zelfs koud vond ik. Ik heb de tweede morgen een vestje aangetrokken. Goede service, 20 minuten gratis internet voor elke gast bij de p.c.'s in de lobby. Het hotel ligt in het centrum dus ideaakl voor uitstapjes. We hebben meegelopen met de sneukeltocht ( o.l.v. een gids door het centrum, die allerlei historie wist te vertellen over Mechelen ) was heel leuk. Echte Vlaamse gemoedelijk heerst er in het kleine stadje. Kortom het was zeer naar onze zin.

4 tips over Hotel Novotel Mechelen

• MarianneElzen, 31-01-2014

Als je gratis wilt parkeren, kun je parkeren op het Douaneplein. Van daar is het ongeveer 20 minuten (1,5 km) lopen naar het hotel.

• P. van Oosterhout, 19-06-2013

Een klein minpuntje slechts en dat betreft het parkeren. De onder het hotel gelegen parkeergarage is vrij prijzig, namelijk €42,00 voor 3 dagen.

• wouter, 14-12-2014

In de buurt is heel veel moois, wij hebben genoten. ZIe toeristisch websites over Mechelen, en ook Brussel bezoeken hebben wij gedaan.

0 vragen over Hotel Novotel Mechelen

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald